Noniin poijaat.

Avotampio

Nyt näyttää siltä et tämä homma saa riittää. Kun oikein ruvetaan ajattelemaan niin Onecoin on oikeasti hyvä. Valitettavasti se ohittaa Bitcoinin hyvinkin pian. Onhan Bitcoinillakin maksukortteja niin miksi ne ei toimisi Onecoinillakin. Minä en enää jaksa tätä tämä on turhaa. Keskitytään nyt vain pääsiäiseen ja syödään paskaa. Tarkoitan siis pashaa.

T.Avotampio

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NöinOnNäreet

      " Onhan Bitcoinillakin maksukortteja niin miksi ne ei toimisi Onecoinillakin."
      Onhan Nordeallakin maksukortteja miksi ne sitten toimi Onekoin leikkivaluutalla ?
      Voihan autollakin ajaa ilman ajokorttia, varmaan tarkoitat ?
      Uimataidotonkin pysyy pinnalla pelastusliiveillä ?
      Hatullisen pashaa voi syödä ponzzorikin ?

      Nyt epätoimiva kortti oli Prepaid kortti, eli sinne piti siirtää OMALTA tililtä Euro rahaa, että pääse maksamaan ja käyttämään korttia.
      Kortteja voi tilata omalla painatuksella MasterCardilta.
      Maksat korttimasun 100 € ja 15% sisään menevästä rahasta, EUROJA pitää olla ei mitään leikkiraha oneconnia.

      • hp00

        Miten säkuvittelet prepaid kortin muuten toimivan? Sama on kaikissa prepaid korteissa.
        Kerroppa nyt minulle kun tuntuu taas siellä päässä olevan niin paljon mutu tietoa. Kuinka Bitcoinin kortit muuttaa bitcoinit esim euroiksi. Useat niistä korteista nimittäin mainostaa juuri niin että ostaessasi kortilla sinun lompakosta mihin kortti on liitetty menee sen verran Bitcoineja kun ostos on ollut euroissa.


      • Pittikonna
        hp00 kirjoitti:

        Miten säkuvittelet prepaid kortin muuten toimivan? Sama on kaikissa prepaid korteissa.
        Kerroppa nyt minulle kun tuntuu taas siellä päässä olevan niin paljon mutu tietoa. Kuinka Bitcoinin kortit muuttaa bitcoinit esim euroiksi. Useat niistä korteista nimittäin mainostaa juuri niin että ostaessasi kortilla sinun lompakosta mihin kortti on liitetty menee sen verran Bitcoineja kun ostos on ollut euroissa.

        Mitä sä bitkonista vauhkoot ?

        Hankittu onecoin kolikoita 1 € kpl arvo nyt 5 € siirto euroksi oneconnasta, ei onnistu kun pitää olla passikopiot ja kissanrokotustodistus.
        eli kallista lompakkorahaa euroja..prepaid kortille..


    • Sä oot vissiin mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni ;-)

      Mutta kun nyt pääsit ääneen, niin sanopas miten kukaan onecoinin ulkopuolinen voisi koskaan hyväksyä tätä maksuvälineeksi, kun järjestelmältä puuttuu täydellisesti infrastuktuuri jonka kautta maksut voitaisiin tehdä?

      Vertaa nyt vaikka bitcoiniin ja miten sillä maksut tehdään. Missä on OneCoinin vastaaavat softat? Aivan, niitä ei ole eikä tule. Onecoinin ainoana tavoitteena on vain kerätä rahaa systeemiin sisään, ei mikään muu.

      Kerro oma visiosi kauppapaikoista! Mitä ne voisivat olla ja miten pelittävät? Aivan, kenelläkään ei sellaista visiota ole, koska ainoana tavoitteena on ... jne.jne.

      t.Avotampio (the original ;-)

      PS. Nyt muuten vasta sain aikaiseksi nimimerkin rekisteröinnin. Se on nyt "Avotampio_". Olis pitäny tää tehdä heti alkujaankin

      • juippi99

        Hei täällä on koko ajan sanottu että Bitcoinia ja Onecoinia ei saa verrata ja nyt sinä lahkon johtaja teet sen itse.

        Moni tulee hyväksymään Onecoinin maksuvälineeksi. Sille ette voi mitään.
        Haluan nähdä sen kun te hiljenette totaalisesti. Niin vaikka tuo kuinka toimisi niin ette te sitä kuitenkaan ymmärrä.
        No kyllähän näitä teillä riittää vastustettavaksi jopa kryptovaluuttoja


      • g5gb5
        juippi99 kirjoitti:

        Hei täällä on koko ajan sanottu että Bitcoinia ja Onecoinia ei saa verrata ja nyt sinä lahkon johtaja teet sen itse.

        Moni tulee hyväksymään Onecoinin maksuvälineeksi. Sille ette voi mitään.
        Haluan nähdä sen kun te hiljenette totaalisesti. Niin vaikka tuo kuinka toimisi niin ette te sitä kuitenkaan ymmärrä.
        No kyllähän näitä teillä riittää vastustettavaksi jopa kryptovaluuttoja

        "Mitään ette voi" mainittu ja ihan tosissaan!

        Onkohan tuo tosissaan? Eli onko idiootti vai ponzihuijari?


      • UunoKolikko
        juippi99 kirjoitti:

        Hei täällä on koko ajan sanottu että Bitcoinia ja Onecoinia ei saa verrata ja nyt sinä lahkon johtaja teet sen itse.

        Moni tulee hyväksymään Onecoinin maksuvälineeksi. Sille ette voi mitään.
        Haluan nähdä sen kun te hiljenette totaalisesti. Niin vaikka tuo kuinka toimisi niin ette te sitä kuitenkaan ymmärrä.
        No kyllähän näitä teillä riittää vastustettavaksi jopa kryptovaluuttoja

        Viestisi taisi mennä väärään paikkaan? Jo avausviestissä oli verrattu onecoinia Bitcoiniin. Olet kyllä oikeassa, niitä ei voi verrata keskenään. Sama kun vertaisi polkupyörää ja banaania keskenään.


    • CrystalBall

      Kaikkea ne koinijat yrittävätkin ;-). Eipä vaan ole näkynyt yhtään lohkoketjun pätkää täällä vielä. Eikä ole näkynyt pohjalaisten ABC:n tunkkivideota. Sillä saattaa olla keräilyarvoa vihon viimeisenä koinin korahduksena. Pikku vinkki: Suuren CLONCin fesessä on tosi hieno tunkkikokoelma tiimliidereitä sekä isompia ja pienempiä OneConnia. Ne suuremmat on tuttuja aikaisemmista pyramidikusetuksista ja ponzipeleistä.

    • Köyhäpelkuri

      Terve poijaat keskustelupuuhissa.
      Tässä on varmasti keskustelun tulevaisuus.
      Seuraan mukana kuin peräpukama :)
      Paljonko olette jo ansainneet?

    • Aivotampio

      Onecoin on kyllä paras

    • Tiedättekö kaverit mitä! Nyt vasta ittekin tajusin kun luin ketjun aloittajan jutun uudelleen. Näin hidas on meikäläisellä järki ;-)

      Ketjun aloittaja on selvästi trolli. Retoriikka paljastaa sen. Tän kaverin kielenkäyttö on aivan liian sofistikoitunutta. Jos hän olisi oikea määly, niin puheessa toistuisivat sanaparret "oo hiljaa tai mä lyön sua" tai "onecoin rulettaa, jeejee" tai "mä oon kohta rikas, ookko kateellinen" tai "mä lyön sua taas" jne.

      Mutta tämä kirjoittaja on aivan toisella tasolla.

      Annan sulle kaveri vinkin: pistä aivosoluistasi 99% pois päältä, tinttaa pari pulloa koskenkorvaa, seiso päälläsi kaksi tuntia, niin silloin ehkä pääset aika lähelle näiden normaalimäälyjen ja -tunkkien aivotyöskentelyn tasoa.

      t.Avotampio

      • 5965745407596fhfkdf5dif

        Hehheh Hyvä että sinulla edes jossain vaiheessa leikkaa. En juo viinaa. Se on pahaa ja siitä tulee krapula. jeejee. Turpaan voisin kyllä vedellä kaikkia keteellisia vastustajia. Tulkaa klopit vain jonoon.


    • Köyhäpelkuri
      • Tota noin ... etkös nyt sekoita asioita keskenään? En näe yhteyttä vuokra-asuntomarkkinoilla tapahtuvan hinnankiskonnan ja onecoin pyramidihuijauksen välillä.

        Puhutaankohan me nyt eri asioista ;-)

        t.Avotampio


      • Jagetsi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tota noin ... etkös nyt sekoita asioita keskenään? En näe yhteyttä vuokra-asuntomarkkinoilla tapahtuvan hinnankiskonnan ja onecoin pyramidihuijauksen välillä.

        Puhutaankohan me nyt eri asioista ;-)

        t.Avotampio

        Yrittää tolla vuokrajupakalla peittää onekonnan kusetuksen hajua.


      • Hirveä.käry
        Jagetsi kirjoitti:

        Yrittää tolla vuokrajupakalla peittää onekonnan kusetuksen hajua.

        Van-konna kusetus haisee niin pahalle ettei sitä löyhkää peitä mikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe