Linkeistä löydettyä:
Koetelkaa kaikki -seminaari: Pasi Turusen toimiminen Näky-illoissa (Healing Room) vaiettiin.
http://www.healingrooms.fi/filearc/383_HR_nro1-2011.pdf (sivu 3)
Vanha suoli24-keskustelu
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12373473/healing-rooms-herzogin-teologian-tukijana
>>>Healing Rooms Finland ry kuuluu International Association of Healing Rooms'iin (IAHR), joka on apostolinen järjestö. IAHR:n näkynä on, että Healing Room rukouspalvelua syntyy jokaiseen kansakuntaan ja jokaiseen kaupunkiin.<<<
>>>Healing Rooms Finland ry:n hallituksen muodostavat:
pastori Irma Frestadius
Irma Frestadius toimii pastorina Espoon Helluntaikirkossa. Irman vastuualueena seurakunnassa ovat mm. perhe- ja sielunhoitotyö. www.helluntaikirkko.fi
pastori Ari Puonti
Teologian maisteri Ari Puonti on Helsinki Vineyard -seurakunnan johtava pastori. Hän on toiminut myös Aslan ry:ssä sielunhoitajana ja sielunhoidon kouluttajana. Ari on mukana RE-sielunhoidon koulutuksessa ---helsinkivineyard.fi
rovasti Heikki Hilvo
Heikki on jäänyt Suomen Lähetysseurasta eläkkeelle muutama vuosi sitten, mutta jatkaa edelleen aktiivisesti julistus-, opetus- ja rukouspalvelutyötään omalla toiminimellään.
Johtava pastori Henry Elfving
Henry Elfving on seurakunnan johtaja Lahden Vapaaseurakunnassa.<<<
Apostolinen Healing Rooms
3
221
Vastaukset
- jarrut
Mikä ihmeen apostolinen Healing Rooms??
Missä kohden Apostolien teoissa puhutaan jostakin healing room touhusta?!
Ei ainakaan minun Raamatussani ole missään.
Jos kiinnostaa täsmätieto asiasta niin täältä voi lukea
http://ceta.nettisivu.org/healing-rooms-arviointini/
Älkää Hyvät Ihmiset eksykö, tutkikaa asioita ja ottakaa
selvää mitä mikin on!
Terveisin jarrut - LiikaViisas
Healing Rooms pyramidioppeineen on lainattu Bill Johnsonin lafkalta:
http://www.healingrooms.fi/?sid=217
Johnson opettaa kirjassaan Maan päällä niin kuin taivaassa (s. 29) miten Jeesus teki ihmeitä ihmisenä, jolla on oikea suhde Jumalaan. Muuten ne eivät olisi mahdollisia meille. Älytöntä järkeilyä, johon päätyy ihminen jolle kristinuskon käsittäminen on mahdottomuus. - Entinenkannattaja
Kaivoin esille laskun, jonka Healing Rooms lähetti minulle toiveenaan saada minut liittymään kannatusjäseneksi ja saada näin minulta 50 euron kannatusmaksun.
Itseäni hämmästytti rahaa vastaan annettu lupaus: Saat hyvän mielen HR toiminnan tukemisesta ja että minun puolestani rukoillaan ja minua siunattaisiin päivittäin! Siis jos maksan 50 euroa!
Seuraavassa koko lista noista lupauksista:
Kannatusjäsenyyden myötä saat
- Jäsenkortin
- Alennusta tietyistä Healing Rooms -tuotteista
- Alennusta monista Healing Rooms -tapahtumista
- Hyvän mielen Healing Rooms -työn tukemisesta
- Rukousta: Sinua siunataan ja puolestasi rukoillaan viikoittain
- Healing Rooms -infoja ja lehden postiisi
- Olet mukana edistämässä kristillistä parantumis- ja hyvinvointityötä
Viimeisessä ystäväkirjeessä on S.Laitisen "profetia", jossa kehotetaan kaikki arvioimaan vain omaa sydäntään, ei muiden.
Olisiko niin, että järjestö näin torjuu itseensä mahdollisesti kohdistuvia arviointeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709