VIHAINEN KANSA = VIHAPUHE

Finnlanders

Tottakai, vihainen kansa puhuu vihaisesti, kirjoittaa kiukkuisesti.

Mitä sitten odotitte vallassa rahan varassa roikkuvat?

Päätöksenne ovat Kansan yleistä mielipidettä vastaan.

Totta maar teette kaikkenne valtamedianne avulla että
Kansalaisten mielipide muuttuisi teidän mielipiteiden mukaiseksi.

Mutta tämä Kansa osaa lukea: lukea ja kirjoittaa, hakee tietoa.

Suomi on nopeasti menettänyt itsenäisen aseman, vapauden (valtava byrokratia,)
Isänmaallisuuden, uskonnon ja kaikki muutkin hyvät arvot.

Mitä on jäänyt jäljelle?

Velkaa. Niin, sitäpä juuri: valtiovelkaa, kuntavelkaa, kotitalouksien velkaa jne.

Suomalaisista on tehty pakkotyöläisiä, urastakaan ei tarvi enää haaveilla: siitä pitää huolen myös valtaapitävien pakko-työhön-ohjaus -työkkäri.

Ja nyt kun velka- ja työorjuutettu kansa kirjoittavat vihaisesti niin sitten esim. Kansan kanavillla (YLE,) ihmetellään vihaisia kirjoituksia ja puheita.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iwersdf
    • huihuihuijaus

Kaikki tuntemani ihmiset ovat väsyneet tähän turvapaikkahakijajasirkukseen ja suoranaiseen kusetukseen, josta kertoo tuhannet vapaaehtoisesti palanneet ja lukuisat facebook sivut ja you tube- videot, joilla neuvotaan kuinka huijataan turvapaikka Suomesta.

HERÄTYS PÄÄTTÄJÄT! Meitä huijataan kokonaisena kansakuntana hyväntahtoisen typeryytemme tähden.

• TiedoksiIdiootille

Muutama puolijauhoinen vähäpoika ei ole kansa.

• kukaonvähäpoika

Jaa, no täältäpä sanoo toinenkin töissä käyvä, joka tuntee paljon ihmisiä. 99% heistä on täysin vittuuntunut suvakkipolitiikkaan !

Sinä olet se 1%:iin kuuluva vähäpoika, me muut teemme töitä ja yritämme pitää yhteiskuntaa sivistyksen tasolla !.

• "Vihapuhe on Euroopan neuvoston ministerikomitean ehdotuksen mukaan sellaista ilmaisua, jolla levitetään, yllytetään, edistetään tai oikeutetaan rotuvihaa, muukalaisvihaa, antisemitismiä tai muunlaista vihaa, joka perustuu suvaitsemattomuuteen."

Se on eri asia kuin vihainen puhe tai kiukkuinen kirjoittelu, kuten määrittelystä huomaat.

• pitääkömunaina

Wau, että ihan tarvitaan euroopan neuvosto tekemään noinkin "fiksuja" päätelmiä, miten kritiikki yritetään vaijentaa. Minä en suvaitse suvaitsevaisia, koska he ovat täysiä vajakkeja. Minulla ei ole mitään velvoitetta suvaita loisia.

• pitääkömunaina kirjoitti:

Wau, että ihan tarvitaan euroopan neuvosto tekemään noinkin "fiksuja" päätelmiä, miten kritiikki yritetään vaijentaa. Minä en suvaitse suvaitsevaisia, koska he ovat täysiä vajakkeja. Minulla ei ole mitään velvoitetta suvaita loisia.

Kyse on siis sanan 'vihapuhe' määrittelystä. Ei 'päätelmästä' siitä, miten 'kritiikki yritetään vaijentaa'.

• jaaaaaaaaaaaaaaaa

Siinä määrittelyssä rajoitetaan sananvapautta ja jos mä sanon, että tollanen määritelmä on ihan perseestä, niin joku voi sitten tulkita sen varmaan vihapuheeksi. Eli tuo määritelmä yrittää kieltää tietynlaisen kritiikin jonkinlaisena "ajatusrikoksena", eli et vaan saa olevinaan olla jotakin mieltä joistakin kyseenalaisista asioista.

Pitäisi varmaan suvaita niitä brysselin pommien räjäyttäjiä sitten ennemmin, kuin olla mitenkään vittuuntunut.

Kyllä niistä ihmisistä, jotka menettivät läheisensä, tuntuu varmasti ihan helvetin hyvälle ja heidän pitää suvaita tahoja, jotka eivät suvainneet heitä.

Toivotko lisää pommi-iskuja ja siviiliuhreja?

• jaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Siinä määrittelyssä rajoitetaan sananvapautta ja jos mä sanon, että tollanen määritelmä on ihan perseestä, niin joku voi sitten tulkita sen varmaan vihapuheeksi. Eli tuo määritelmä yrittää kieltää tietynlaisen kritiikin jonkinlaisena "ajatusrikoksena", eli et vaan saa olevinaan olla jotakin mieltä joistakin kyseenalaisista asioista.

Pitäisi varmaan suvaita niitä brysselin pommien räjäyttäjiä sitten ennemmin, kuin olla mitenkään vittuuntunut.

Kyllä niistä ihmisistä, jotka menettivät läheisensä, tuntuu varmasti ihan helvetin hyvälle ja heidän pitää suvaita tahoja, jotka eivät suvainneet heitä.

Toivotko lisää pommi-iskuja ja siviiliuhreja?

Ei siinä rajoiteta mitään. Siinä selitetään, mitä sana tarkoittaa. Määritelmä ei pidä sisällään sanojen kritisointia, joten sellainen ei ole vihapuhetta, jos sanot määritelmän olevan perseestä. Määritelmä ei puhu mitään ajatusrikoksesta eikä ota kantaa siihen, onko vihapuhe hyväksyttävää vai ei. Eikä etenkään siihen, saako olla jotakin mieltä jostakin.

Outo kysymys mutta ei, enpä toivo lisää rasististen terrori-iskujen uhreja. Toivoisin, että aiempiakaan olisi tapahtunut. En näe mitään syytä kenenkään suvaita noita terroristeja, jotka tähän syyllistyivät.

• Anti-siionisti
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Ei siinä rajoiteta mitään. Siinä selitetään, mitä sana tarkoittaa. Määritelmä ei pidä sisällään sanojen kritisointia, joten sellainen ei ole vihapuhetta, jos sanot määritelmän olevan perseestä. Määritelmä ei puhu mitään ajatusrikoksesta eikä ota kantaa siihen, onko vihapuhe hyväksyttävää vai ei. Eikä etenkään siihen, saako olla jotakin mieltä jostakin.

Outo kysymys mutta ei, enpä toivo lisää rasististen terrori-iskujen uhreja. Toivoisin, että aiempiakaan olisi tapahtunut. En näe mitään syytä kenenkään suvaita noita terroristeja, jotka tähän syyllistyivät.

Mene Saksassa tai monissa muissa Euroopan maissa sanomaan julkisesti tai sosiaalisessa mediassa että holokausti oli valetta, niin linnaa ja sakkoa tulee ja paljon! Jopa tämän ajatusrikoksesta tuomitsevan lain muuttamisen yritys on tehty rangaistavaksi! Sellaista "kansanvaltaa" EU:ssa. Holokausti muuten ON valetta. Huomatkaa miten vastenmielinen on tuo Euroopan neuvoston julkilausuma jossa erikseen pitää mainita antisemitismi.

• Anti-siionisti kirjoitti:

Mene Saksassa tai monissa muissa Euroopan maissa sanomaan julkisesti tai sosiaalisessa mediassa että holokausti oli valetta, niin linnaa ja sakkoa tulee ja paljon! Jopa tämän ajatusrikoksesta tuomitsevan lain muuttamisen yritys on tehty rangaistavaksi! Sellaista "kansanvaltaa" EU:ssa. Holokausti muuten ON valetta. Huomatkaa miten vastenmielinen on tuo Euroopan neuvoston julkilausuma jossa erikseen pitää mainita antisemitismi.

Se on asia erikseen, miten valtiot ja lainsäädännöt vihapuheeseen suhtautuvat, ja asia erikseen, mitä vihapuhe tarkoittaa.

• Joo, suomesta on tullut paskahousujen, massi miesten ja suvakkien paratiisi. Tätä maata minä EN halua puolustaa. Asylum, asylumia pitää kohta lähtiä huuteleen itä-tai länsirajalle. Suomen luovutusvoimat haluaa uusia politiikkojen pakohornetteja! Vittu mikä vellipersekansa tästä on tullut.

• MrJuha82outolintu

Sodan ja vihan kierre on loputon.
        Toki päättäjissäkin on vikaa, muttei niin paljon vikaa kuin mitä väitätte.
        Suomi on silti edelleen oikeusvaltio ja pitää huolen, että kaikilla on katto pään päällä, ainaki pyrkii valtio maksamaan kaikille sossutukea.
        Mutta sota ja viha on perseestä.
        Oon siinä median kanssa samaa mielt.

Hyvin usein nämä vihaiset kansalaiset ovat joitakin elämänkoululaisia, väkivaltaisia nistejä tai muita työttömiä sekä natseja tai vaikkapa rasisteja.

Kyllä tänne Suomeen saa tulla mamuja tekeen duunia.
        Eivät kaikki suomalaiset edes haluu tehä työtä tai jaksa.
        Hyvät mamut tervetulloo vaan tänne.
        Kaikki pahismamut voijaan palauttaa ja niin kai ne tekeekin.

• Energia- hallin lähellä tuli väylän leveydeltä matuja vastaan. Ajoin pyörällä ja suoraan päin. Kaks hypppäs ojaan ja alko vitunmoinen posmotus. No minä yksin ja 7-8 arabia vastassa. Tämmönen vittuntunut, kivuista kärsivä eläke-ukko kun sai raivarin päälle, niin löyty mustille pojille jalkoja. Minä oon jo siinä iässä, etten minä väistä ketään. Muut hyppii, minä en. Perkele.

• imesitä
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

Sodan ja vihan kierre on loputon.
        Toki päättäjissäkin on vikaa, muttei niin paljon vikaa kuin mitä väitätte.
        Suomi on silti edelleen oikeusvaltio ja pitää huolen, että kaikilla on katto pään päällä, ainaki pyrkii valtio maksamaan kaikille sossutukea.
        Mutta sota ja viha on perseestä.
        Oon siinä median kanssa samaa mielt.

Hyvin usein nämä vihaiset kansalaiset ovat joitakin elämänkoululaisia, väkivaltaisia nistejä tai muita työttömiä sekä natseja tai vaikkapa rasisteja.

Kyllä tänne Suomeen saa tulla mamuja tekeen duunia.
        Eivät kaikki suomalaiset edes haluu tehä työtä tai jaksa.
        Hyvät mamut tervetulloo vaan tänne.
        Kaikki pahismamut voijaan palauttaa ja niin kai ne tekeekin.

Suomi ei ole kyllä mikään oikeusvaltio, vaan kielto/holhousvaltio, kusetus/riistovaltio, joka kyykyttää parhaansa mukaan oman maansa kansalaisia.

• muslimiuskoteettää

Onko tästä asiasta vaijettava...Saksa ei pystynyt hallitsemaan noin suurta muslimien määrää ja tässä on tulos!
      Miehen epäillään olleen mukana noin kymmenen hengen joukossa, joka ympäröi naisen Kölnin rautatieaseman edustalla. Oikeuden tiedottajan mukaan ei ole vielä selvillä, koska tapausta käsitellään oikeudessa.

Lukuisat naiset ovat kertoneet joutuneensa uudenvuodenyönä arabin tai pohjoisafrikkalaisen näköisten miesten ahdistelemiksi ja ryöstämiksi Kölnin rautatieaseman läheisyydessä. Saksalaisen uutistoimisto DPA:n mukaan poliisi on saanut yli 1 100 uudenvuodenyötä koskevaa rikosilmoitusta, joista yli 480 koskee seksuaalista ahdistelua.

Toistaiseksi uudenvuodenyön tapahtumista on annettu kolme varkaustuomiota. Kaupungin poliisipäällikkö sanoi helmikuussa, että suurinta osaa tekijöistä ei ehkä koskaan saada kiinni.

• että.semmosta

todellista vihapuhetta on hyvin vähän. Mutta suvakit tulkitsevat kaiken arvostelun vihapuheeksi, vaikkapa lauseen "suomalaiset vanhukset voivat huonosti". No se riittää vihapuheeksi, kun se herättää siihen (tosiasiaan), että mamuille työnnetään rekkalasteittain rahaa ja hvyinvointia mistä vanhukset maksavat pitkän pennin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      40
      4959
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3340
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3336
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      496
      2923
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      228
      2138
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2030
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      51
      1849
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1617
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1331
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1283
    Aihe