laulun, kun muslimit ovat räjäytelleet Euroopassa. Eli alkaa se lässytys "vihapuheesta" ja "rasismista", niin kuin se olisi valtaväestön vika että muslimit tappavat siviilejä ympäri Eurooppaa.
Kyllä se on pelkästään muslimien vika, eikä muiden.
Ja sitten tietysti se tekopyhä kauhistelu myös, jos vaikka Halla-aho kommentoi näitä iskuja. Kaverihan vain toteaa faktat, ja siitä vasemmiston hyysärit heti itkee.
Eikä valopäät tajua, että nettikirjoittelu ei "räjäytä" ketään. Sen tekee rättipäät pommeilla.
Naurettavaa kuinka media aloittaa aina saman
8
<50
Vastaukset
- Paskapuhetta
Se on juuri näin alkaa välitön syyttely suvakeilta niitä kohtaan jotka arvostelevat näitä terroristejä vahingossakaan nämä ei näitä kohdehenkilöita tuomitse vaan vedotaan vihapuheisiin ja rasismiin ihan kuin he olisivat syyllisiä .Siiten aletaan hankkimaan kaikenlaisia tekosyitä jos ei olisi vihapuheita ei olisi terroristejä . Täysin paska puhetta näille apinoille on yhdentekevää vaikka me niitä paaposimme aamusta iltaan .
- hyödylliset.idiootit
Kyllä vaan jatkuva vihanlietsonta johtaa vihaan ja viha radikalisoitumiseen. Näettehän te sen itsessännekin.
Olette Isiksen parhaita värvääjiä. Olette Isiksen hyödyllisiä idiootteja.- Ajattelepaite
Juuri näin!
- Miksivalehtelette
Ei näitä mutakuonoja pidättele mikään ainahan ne on tapellu siellä missä heitä on ollut on oikein että heistä puhutaan minkälaisia he todellisuudessa ovat ,mielestäni totuus tulee kertoa sellaisena kuin se on ,milloinka suvakaeista tuli noin suuria velehteleioita
- terveisiä.pietariin
Miksivalehtelette kirjoitti:
Ei näitä mutakuonoja pidättele mikään ainahan ne on tapellu siellä missä heitä on ollut on oikein että heistä puhutaan minkälaisia he todellisuudessa ovat ,mielestäni totuus tulee kertoa sellaisena kuin se on ,milloinka suvakaeista tuli noin suuria velehteleioita
Voi Igor sentään! Te siellä Pietarissa valehtelette työksenne. Täällä lännessä kirjoitellaan joskus asiaakin.
- islamin.asialla
Vasuri-hyysärit ovat juuri näitä "hyödyllisiä idiootteja", sen sanoi kerran eräs edesmennyt toimittaja.
Naurettavaa edes sanoa, että joku totuuksien puhuminen islamista johtaa radikalisoitumiseen. Vain vasuri on noin tyhmä. - valehtelette.siinä.vika
islamin.asialla kirjoitti:
Vasuri-hyysärit ovat juuri näitä "hyödyllisiä idiootteja", sen sanoi kerran eräs edesmennyt toimittaja.
Naurettavaa edes sanoa, että joku totuuksien puhuminen islamista johtaa radikalisoitumiseen. Vain vasuri on noin tyhmä.Ongelma onkin siinä ettette te puhu totuuksia islamista. Jos pysyisittekin totuudessa ...
- Latva-laho
Latvassani käy Halla olen siis Laho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233