Karjalan evakkojen terroriteot?

jiuhuhuuu

Kovasti heitä ylenkatsottiin ja vihapuhetta pidettiin, syrjittiin, ei käytetty satoja miljoonia kotoutukseen. Mutta mitä teki evakot? Ei pommeja, ei ammuskelua. MUTTA he sopeutuivat. Olivathan he suomalaisia ja tämä maa heille luonnollinen paikka asua. Ja kristittyjä.
Entä saamelaiset, ihan rauhassa elävät. Entä esim. kiinalaiset ja vietnamilaiset, jotka tulivat? Paljon vähemmän rahaa heihin käytettiin ja hyvin ovat sijoittuneet työelämään ja sopeutuneet. Pitäneet kuitenkin kulttuurinsa.
Muta kun se on muslimi, niin kaikesta valitetaan, mitään hyödyllistä ei tehdä, käydään käsiksi kantaväestöön ja pommeja paukutetaan.
Olisiko jo aika uskoa, että niistä vaan ei ole eläjiksi.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiterroria

      Tosi totta on. Karjalaiset ja saamelaiset ovat kunnon ihmisiä. Kristityt ovat kunnon ihmisiä.

      Muslimit ovat (sensuroitu). Joka ainoassa paikassa missä on muslimeja on mellakkaa, kauheuksia, ja ei mitään henkistä kehitystä. Henkiseksi kehitykseksi ei käsitetä sitä että hoetaan allahin nimeä. Muhammed oli pedofiili. Miten ihmiset sellaista ylistävät? Uskomatonta.

      • Kunnon ihmisiä, kuten tänään kansanmurhasta tuomittu kristitty Karadžić?


      • tyhmällepainukuuseen
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Kunnon ihmisiä, kuten tänään kansanmurhasta tuomittu kristitty Karadžić?

        Just tälläisiä ovat nää viisastelijoitten vastaukset.

        Ja tälläiset ovat koko ajan äänessä.

        Tääkin on niin tyhmä vastaus, että ei viitsi ees vastata. Miten joku voi olla näin TYHMÄ?
        Seuraavaksi tulee tietysti veto, että Hitler oli kristitty, jne.
        Kaikki käännetään päälaelleen.

        Mistä näitä tyhjänpäiväisiä viisastelijoita riittää?
        Älyä ei oo päässä milliäkään, logiikasta puhumattakaan.

        Jos on miljoonan joukko hyviä ihmisiä ja sitten siinä joukossa on yksi vinksahtanut, niin eikös just tämä yksi vinksahtanut vedetä sieltä esille ja oteta esimerkiksi koko miljoonan ihmisen ryhmälle?

        Tälläisiä nää nykyajan "viisastelijat" ovat.
        Odottakaahan kun kohta tulee taas yhtä tyhmä veto!....

        Ootellaan!


      • tyhmällepainukuuseen kirjoitti:

        Just tälläisiä ovat nää viisastelijoitten vastaukset.

        Ja tälläiset ovat koko ajan äänessä.

        Tääkin on niin tyhmä vastaus, että ei viitsi ees vastata. Miten joku voi olla näin TYHMÄ?
        Seuraavaksi tulee tietysti veto, että Hitler oli kristitty, jne.
        Kaikki käännetään päälaelleen.

        Mistä näitä tyhjänpäiväisiä viisastelijoita riittää?
        Älyä ei oo päässä milliäkään, logiikasta puhumattakaan.

        Jos on miljoonan joukko hyviä ihmisiä ja sitten siinä joukossa on yksi vinksahtanut, niin eikös just tämä yksi vinksahtanut vedetä sieltä esille ja oteta esimerkiksi koko miljoonan ihmisen ryhmälle?

        Tälläisiä nää nykyajan "viisastelijat" ovat.
        Odottakaahan kun kohta tulee taas yhtä tyhmä veto!....

        Ootellaan!

        Jos ideana on mustata koko muslimien joukko heidän keskuudessaan olevien mätämunien johdosta ja pyhittää kristityt kunnon ihmisiksi, niin turha sitä on raivota sitten, kun joku puhuukin kristityistä samaan sävyyn. Mätämunia riittää siinäkin sakissa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristillinen_terrorismi


      • urpaaniurpo

      • SuburbanTruths
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos ideana on mustata koko muslimien joukko heidän keskuudessaan olevien mätämunien johdosta ja pyhittää kristityt kunnon ihmisiksi, niin turha sitä on raivota sitten, kun joku puhuukin kristityistä samaan sävyyn. Mätämunia riittää siinäkin sakissa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristillinen_terrorismi

        Tosiasiaksi kuitenkin jää, että muslimit tekevät valtavan enemmistön terrori-iskuista nykymaailmassa. Eikä kyse ole muutamasta epäedustavasta mätämunasta, vaan uskonnon motivoimalla väkivallalla on tutkimusten mukaan laaja kannatus muslimien keskuudessa. Esimerkiksi Jordanian muslimeista 88% hyväksyy itsemurhaiskut siviilejä vastaan ainakin jossain tilanteessa.


      • urpaaniurpo

      • SuburbanTruths kirjoitti:

        Tosiasiaksi kuitenkin jää, että muslimit tekevät valtavan enemmistön terrori-iskuista nykymaailmassa. Eikä kyse ole muutamasta epäedustavasta mätämunasta, vaan uskonnon motivoimalla väkivallalla on tutkimusten mukaan laaja kannatus muslimien keskuudessa. Esimerkiksi Jordanian muslimeista 88% hyväksyy itsemurhaiskut siviilejä vastaan ainakin jossain tilanteessa.

        15 %. Sivu 70:

        http://www.pewforum.org/files/2013/04/worlds-muslims-religion-politics-society-full-report.pdf

        Yhdysvaltojen lukemia tuohon terrori-iskujen enemmistöön:

        http://www.globalresearch.ca/non-muslims-carried-out-more-than-90-of-all-terrorist-attacks-in-america/5333619

        Siellä siis kymmenen prosenttia on muslimien tekosia. En jaksa nyt kaivella laajemmin asiaa kun tämä ei ole niin kovin relevanttia pointin suhteen. Pointti alun alkaenkin oli, että muslimeissa on mätämunia, mutta turha glorifioida kristittyjäkään, sillä niin on sielläkin. Jos joka muslimi leimataan mätämunien vuoksi, on leimattava joka kristittykin. Se siitä.



      • enolisiuskonut
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Englanniksi kirjoitettu, joten huolesi on turha. Se on varsin ymmärrettävä.

        Olet siis sivistänyt itseäsi?


      • SuburbanTruths
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Ja siinäpä sitten vastalukemista.

        http://www.islamophobia.org/islamophobic-orgs/clarion-project.html

        http://www.pewforum.org/files/2013/04/worlds-muslims-religion-politics-society-full-report.pdf

        Ensimmäinen lähteistäsi on CAIR:n luoma propagandasivusto. Kyseinen muslimijärjestö on kotimaassaan erityisen pahamaineinen. Yhdysvaltain hallitus on todennut sen olevan Hamasin eturyhmä, ja Arabiemiraatit on julistanut sen suoraan terroristijärjestöksi.

        http://www.foxnews.com/us/2014/11/17/us-group-cair-added-to-terror-list-by-united-arab-emirates.html


      • SuburbanTruths kirjoitti:

        Ensimmäinen lähteistäsi on CAIR:n luoma propagandasivusto. Kyseinen muslimijärjestö on kotimaassaan erityisen pahamaineinen. Yhdysvaltain hallitus on todennut sen olevan Hamasin eturyhmä, ja Arabiemiraatit on julistanut sen suoraan terroristijärjestöksi.

        http://www.foxnews.com/us/2014/11/17/us-group-cair-added-to-terror-list-by-united-arab-emirates.html

        Juu se oli siinä vain nopealla haulla haettuna luomassa vähän kontrastia tuohon saamaani linkkiin, koska Clarion Project ei ole puolueeton.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Clarion_Project#Mission.2C_organization_and_funding

        "The Clarion Project states its mission as "exposing the dangers of Islamic extremism while providing a platform for the voices of moderation and promoting grassroots activism.""

        Myönnän, että linkki oli huonosti valittu.


    • Sen verran ehkä voisi kuitenkin yrittää muistaa, että islam on uskonto. Muut 'vertailussasi' kansoja. Kun niitä muslimeja on ympäri maailman. Niitä on Kiinassa, Vietnamissa ja ihan täällä Suomessakin. Syntyperäisenäkin.

      • ai.jaa

        Islam on vain tyhmien kusetus. Länsimaissa ei ole yhtään niin tyhmää kuin nuo kyrpänaamat.


      • ai.jaa kirjoitti:

        Islam on vain tyhmien kusetus. Länsimaissa ei ole yhtään niin tyhmää kuin nuo kyrpänaamat.

        Niinhän ne uskonnot tapaavat olla.


      • urpaaniurpo

        Kaikki uskonnot ovat kultteja. Uskonnollisuus tulisi määritellä mielisairaudeksi. Mitä tapahtuisi jos työläinen kertoisi uskovansa joulupukkiin/pääsiäispupuun/hammaskeijuun/menninkäisiin........


      • evohoax
        urpaaniurpo kirjoitti:

        Kaikki uskonnot ovat kultteja. Uskonnollisuus tulisi määritellä mielisairaudeksi. Mitä tapahtuisi jos työläinen kertoisi uskovansa joulupukkiin/pääsiäispupuun/hammaskeijuun/menninkäisiin........

        Yhtä hyvin tai paremminkin käänteispuoli eli ateismi on sairaus, ettei kaikkeutta ole kukaan luonut vaan syntynyt itsestään.


      • tungeluomiskertomus....i
        evohoax kirjoitti:

        Yhtä hyvin tai paremminkin käänteispuoli eli ateismi on sairaus, ettei kaikkeutta ole kukaan luonut vaan syntynyt itsestään.

        Mikä on jumalan olemassa olon tarkoitus?


      • evohoax kirjoitti:

        Yhtä hyvin tai paremminkin käänteispuoli eli ateismi on sairaus, ettei kaikkeutta ole kukaan luonut vaan syntynyt itsestään.

        Siihenhän jumaluskomuksissakin toisaalta lopulta päädytään. Joku entiteetti on vain itsestään olemassa.


    • karjalaisetkunniaateille

      Karjalan evakot eivät tehneet mitään terroritekoja, rakensivat maata, ja toivat Suomeen paljon hienoa kulttuuria.

    • thätsit

      Karjalan evakot eivät tulleet voitonmerkkejä näytellen, itku kurkussa lähtivät, jotkut jopa köysissä pakolla. Heti kun ensimmäinen paukuttelu loppui, palasivat kotejaan rakentamaan ennen viimeistä lähtöä.

    • Ettäkö_mitä

      Karjalan evakkojen terroriteot?

      Ampuivat saatanat pakolais busseja ohjuksilla hennalassa!

    • Abubva

      No, olet jähtökohtaisestu hukku, hae apua

    • fjsdaöjfköja

      Eihän suomessa ole islaminuskoiset pommeja paukutelleet? Eiköhän se ole enemmän toisinpäin, Odinin maitopojat sun muut kotimaiset niitä pommeja ja muita terroritekoja tekevät. Eihän kantaväestö terrorisoinut evakkojakaan! Siitä lähdetään, oma käytös ja puheet miehekkäiksi, niin tulijatkin suhtautuvat samalla tavalla. vaan sehän taisi olla niin että niitä yritetään provosoida, samoin omaa kantaväestöä, eiks je?

      • cvvcvvv

        No ei kai, kun valtio maksaa niille vääräuskoisten veroa. 26000 euroa näytti olevan normaalin muslimiperheen sossutuet vuodessa.

        Niinhän niiden koraani sanoo. Joko maksat vääräuskoisen verot tai....


    • zxcxxxc
      • hullut-ottomaanit

        Niin tekivät, ja kun sekään ei turkkilaisille riittänyt alkoivat hävittää kurdeja vaikka näillä on vieläpä sama uskonto turkkilaisten kanssa.


    • kolme_merkkiä

      Niin aloituksessa totta lienee, että rasismi oli valtavaa evakkoja kohtaan (kuulin kolmnnelta jäävittömältä taholta). Sopeutuminen onnistui kuitenkin helposti, koska tulivat liki samasta kulttuurista. Sen sijaan n. 500 vuotta sitten intiasta suomeen tulleet maaahanmuuttajat eivät ole vielä sulautuneet Suomlaiseen kulttuuriin, vaan vaalivat edelleen omaa kulttuuriaan, mikä on sinänsä hienoa, mutta aihettaa ongelmia kulttuurien törmätessä yhteen. Kulttuuri tarkoittaa kuitenkin pohjimmiltaan yhteisön pelisääntöja. Näin ajatellen monikulttuurisuus on huono idea. Ei voi olla, että toiset pelaavat jalkapallon ja toiset käsipallon säännöillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe