Juuri uutisoitiin televisiossa kuinka lääkeväärennökset leviää edelleen. Asiasta julkaistiin artikkeli jo aiemmin http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/varo-laakevaarennoksia/#.VvTqLUeCd2C
Tällä keskustelualueella nämä "merirosvomyyjät" mainostaa edelleen aktiivisesti vaikka ylläpito poistaa mainosviestejä laittomina. Auttakaa ylläpitoa ja ilmiantakaa laiton mainos. Ehkäpä pelastatte jonkun hengen tai ainakin sakoilta.
Varo lääkeväärennöksiä
Käyttäkää_ilmiantoa
2
<50
Vastaukset
- On_tehty
Eilen illalla tullut taas noita laittomien apteekkien mainoksia. Kaikki ilmiannettu.
- Ei-katukaupasta
Mulle tuttu myi 10 millisinä Diapmeina jotain täysin samanlaisia kopioita kun aidotkin. Olivat kalkki tableteita jotka sisälsi mustetta ja bitumia ym. myrkkyä. Mausta sen huomasin kun suuhun kielen alle laittoi ettei ole aito! Jos joku on maistanut joskus aitoa muistaa sen kyllä aina!
Mikroskoopillakaan ei erota väärää oikeasta!
Sävy täysin sama ja kaikki merkinnät. Irtonaisina kappaleina siis myyty ja varmaan netin kautta oli tilattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453