Miksi Enbuske ei kutsu Kamal Palani Jafia

tasaverta

haastateltavaksi? Enbuske luki kovasti lakia eilen TV3.sen ohjelmassaan Terhi Kiemugille, ripitti ja luki Yk.n julistuksesta otteen. Hän oli asenteeltaan päätellen oli hyvin, hyvin vihainen.
Demarinuorten väkivaltafantasioija siirrettiin muihin tehtäviin, joten olisi ihan tasavertaisuuden nimissä suotavaa, että myös hänelle luettaisiin Suomen lakia suorassa TV ohjelmassa. Vai olisiko se sitä rasismia?

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, moniko muslimi Terhi Kiemugin FB -päivityksen/ihmettelyn takia menetti yöunensa?

32

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualla

      Katsooko joku tuota Enpuske paskaa. Minä käännän kanavaa kun näen tuon kaulattoman.

      • turha_ohjelma

        Niin, olet oikeassa, ehkä kannattaisi, kaveri on mennyt aika asenteelliseksi viime aikoina.


      • zekundaKamaa

        eilen katsoin en puske paskaa... täysin ala arvoista sutta ja sekundaa....täys riman alitus......tyhmepää saa etsiä...


    • perskutiainen

      Ei voi kutsua, eikä halua. Jos kutsuisi, niin ruotsalainen mediamoguli antaisi kenkää. Loppuisi satojen tuhansien eurojen tulot k.o. Tuomakselta.

    • dfhjölrew

      Kamalin teksti on noin 1000 kertaa rumempaa kuin kiemungin DDDD, hyvänen aika kauhea terrori-isku ja tollasta paskaa julkasee, ei aivoja !

      Mutta puolue on oikea, SIKSI ei kutsu DDDDDDDDDDDDDD

      Hajoon Suomen medialle!

    • jotain_rajaa_

      Niin, jos kyselee saako muslimitaustaiset teinit virpoa, ei kai tämä kysymys heidän henkeään uhkaa, tosin kun näiden terrorismia ihailevien kommentit.

    • Pusketko.en.puske

      Luin joskus tuon enpusken mielipiteitä asevelvollisuudesta ja en sen jälkeen oo viittinyt pahemmin kattoa ohjelmia missä se esiintyy.

    • Yle7

      Tämän artikkelin todenperäisyydestä minulla ei ole tietoa:
      http://mvlehti.net/2016/03/25/haluatko-tietaa-mita-helsingin-muslimit-ajattelevat-katso/
      - muutta kuten tämän ketjunkin avaus osoittaa, YLEn "uutisointi" on hyvin yksipuolista tai vähintään -painotteista. YLEä koskevaa lakia pitäisi sorvata sellaiseksi, että verorahoin katettaisiin uutis- ja koulutustoiminta, ja aatteelinen toimittajien elämänkatsomusta edistävä toiminta kerättäisiin lahjoitusvaroin.

      Ei sinne keskustelujen vastaväittäjiksi saada näköjään ikinä ketään, joka kommunikoisi sujuvasti suuremman tason tavoitteista. Vaatetus on se suurin juttu, josta pystytään heittämään läppää.

      Oletteko nähneet YLEltä yhtään keskusteluohjelmaa, jossa esitettäisiin muslimien näkemys siitä, mikä ja millainen on naisten asema heidän tavoittelemassaan Suomessa? Millainen on heidän näkemyksensä yhteiskunnan taloudellisesta tuesta, sen kestosta ja jakoperusteisa yhä uusien tulijoiden suhteen? Mikä on heidän suhtautumisensa uskonvapauteen ja seksuaalivähemmistöihin - siis tavoite: millaiseksi haluavat maata omalta osaltaan ohjata?

      Ei. Vaatteet ja rasismi. YLEn taattua laatua.

      En tiedä, milloin taantumus seiskalehden tasolle YLEllä alkoi. Vielä on matkaa, kohta siellä ollaan.

      • hdfhdfhdfshffhhfdhfd

        Eihän sinne voi ottaa koskaan mitään oikeita asiantuntijoita, kun ne kertovat totuuden että lähes kaikki asiat ovat pielessä ja tulevat menemään pieleen. Siksihän nuo järjestävät vain samanmielisille kavereilleen niitä "keskustelu"tilaisuuksia. Kaikki hehkuttavat samaa propagandaa joka uppoaa niihin keillä on vielä luottamus jäljellä.


      • muualla

        Alkaa tuo mamutus jo tökkiä takaisin. En enää katso ylenannon kanavia. harmi ettei tv-lupaa enää voi sanoa irti. Joka päivä saatanan muslimi ylistystä kanavalla. Vaikka valheella jos ei muuten.


      • Voihan olla, ettei muslimeilla ole yhtä yhtenäistä näkemystä "siitä, mikä ja millainen on naisten asema heidän tavoittelemassaan Suomessa? Millainen on heidän näkemyksensä yhteiskunnan taloudellisesta tuesta, sen kestosta ja jakoperusteisa yhä uusien tulijoiden suhteen? Mikä on heidän suhtautumisensa uskonvapauteen ja seksuaalivähemmistöihin - siis tavoite: millaiseksi haluavat maata omalta osaltaan ohjata?"

        Ehkäpä muslimeillakin on keskenään hyvinkin erilaisia näkemyksiä mainituista asioista. Onhan heitä eri puolueissakin, Kokoomuksesta Vasemmistoliittoon.


      • suut_tukkoon

        Suomessa pitää vaan kaikkien olla samaa mieltä tai vaihtoehtoisesti vaieta.


      • KRIITIKK0

        Jos se on julkaistu mv-lehdessä, sen todenperäisyydestä ei tosiaan ole tietoa. MV-paska haisee asennevammaisilta aivopieruilta.


      • rautakanki_

        okei, kerro muutama esimerkki väitteellesi, muuten sanomasi oli pelkkää ilmaa muiden joukossa.


      • tässäOleHyvä
        rautakanki_ kirjoitti:

        okei, kerro muutama esimerkki väitteellesi, muuten sanomasi oli pelkkää ilmaa muiden joukossa.

        "MV:n julkaisija Ilja Janitskin ei osaa tehdä edes kunnon pilkkajuttua. Halua hänellä siihen on, mutta ilmeisen sinnikkäistä yrityksistä huolimatta minun menneisyydestäni ei löydy mitään hämärää. Kiitettävällä tarmolla sitä on yritetty isolla joukolla etsiä, mutta kun ei löydy, niin on tyydyttävä photoshoppaukseen ja kommunistiksi sanomiseen." (Saku Timonen)


      • Kysymys_kuuluu
        tässäOleHyvä kirjoitti:

        "MV:n julkaisija Ilja Janitskin ei osaa tehdä edes kunnon pilkkajuttua. Halua hänellä siihen on, mutta ilmeisen sinnikkäistä yrityksistä huolimatta minun menneisyydestäni ei löydy mitään hämärää. Kiitettävällä tarmolla sitä on yritetty isolla joukolla etsiä, mutta kun ei löydy, niin on tyydyttävä photoshoppaukseen ja kommunistiksi sanomiseen." (Saku Timonen)

        Ketä oikeasti kiinnostaa, mitä joku seniili kommukkapapparainen sönköttää?


      • vastaus-
        Kysymys_kuuluu kirjoitti:

        Ketä oikeasti kiinnostaa, mitä joku seniili kommukkapapparainen sönköttää?

        "Olen ennenkin kertonut Janitskinille ja hänen lukutaidottomille somesotilailleen, että en ole kommunisti, vaan sosialidemokraatti." Saku Timonen

        Hullukin käy viisaasta, jos on vaiti, järkevästä, jos ei suutaan avaa. (San. 17:28)


    • Häpeä-Enbuske

      Enbuske hävisi tuon väittelyn, ja nolasi itsensä ! Ei löytänyt mitään rasismia, vaan joutui änkyttämään ja hädissään syötti omia sanojaan Kiermugin sanomiksi. "Et siis salli muslimien virpoa?" Toisteli moneen kertaan, vaikka syytetty ei tuota ollut koskaan kirjoittanut. Penska ei ole mitään rasismia, vaan pohjoisessa yleinen sana omille lapsillekin. Tuon kyllä Enbuske Oulussa syntyneenä hyvin tietää, mutta epätoivossaan yritti tuota keinoakin käyttää. Nyt paljastui heppu täydeksi amatööriksi !

    • höhöahahahihihi

      Koko Kiemungin kohu on väkisin tehty immostyyppinen ajojahti. Häpeäisivät, kun toisaalla ihmisiä räjäytellään kuoliaaksi, niin jostain perkeleen virpomisesta sössötetään. Kyllä kai on normaalia ihmetellä jos mopopojat virpoo tai jos muslimit virpoo, en näe mitään väärää kummassakaan, normaalia ihmettelyä.

      Mutta KAIKESTA voi tehdä rasismia, jos niin haluaa. Jos vaikka kaupan kassa ei tervehti on rasismia jos on tummaihoinen, suomalaiselle se on epäkohteliaisuutta. Mutta kun kaikesta halutaan tehdä rasismia omien tarkoitusperien tähden. Ei jaksaisi enää yhtään..................................voisi käyttää jopa sanontaa : "Työntäkää rasismi perseeseenne". hahahhaa, olinpas hauska ja omaperäinen !

      • ihmeellistä_

        Ihmiset pakotetaan kohtelemaan tummia ihmisiä ylikohteliaasti, eli ylentaa heidät muita paremmalle alustalle. Samaa mieltä, tuon rasismi sanan voisi jo nielaista ja tavoittaa tosiaan se persereikä ja sitten ulostaa sen pois.
        Rasismi sanaa tulisi käyttää vain silloin kun sille on oikea tarve.


    • sdgsgsdgsd

      Ehkä turkkilaiset ovat olleet oikeassa kurdeista että ovat terroristeja, sitähän tuo demari Kamal Palani Jafiankin lausunto todistaa.

    • MistäKiemunkikiima

      Nauroin kippurassa kun katsoin Kalle Lambergin esittämässä Terhi Kiemunkia:
      https://www.facebook.com/SNLSuomi/videos/1226985817330748/

      Ja kun kohun nostanut Kiemungin teksti on vain kaksi kysymyslausetta:
      "Onko tämä kotiutumista kun muslimipenskat kiertää virpomassa? Vai onko Allahillakin tänään joku vuosipäivä?"
      http://static.iltalehti.fi/uutiset/21301297_uu.jpg

      Pakko ihmetellä monen median kautta ängetyn tarinan suurta eroa Kiemungin omaan kertomaan. Kiemungin teksti löytyi täältä:
      http://www.kansalainen.fi/terhi-kiemungin-vastine-virpomiskohuun
      Tuntuu siltä, että media esittää mitä se haluaa.

      Moniin näkemiini juttuihin valituista valokuvista syntyy mielikuva vihaisen tympeästä muijasta. Hieman hassua katsoa toisenlaisia kuvia henkilöstä:
      http://www.meidanmaa.fi/terhikiemunki/kuvagalleria

    • maalaisjärkeä

      Terhi Kiemunki on pyytänyt ehdollisesti anteeksi eli siinä tapauksessa, jos joku nyt sattui loukkaantumaan siitä, että hän pilkkasi virpovia muslimilapsia. Hän kiemurteli vaivaantuneena ja syyllisen näköisenä hymyillen Tuomas Enbusken tentissä televisiossa, mutta ei suostunut pahoittelemaan puheitaan yhtään enempää. Tänään hän palasi entiselleen ja vesitti itse koko anteeksipyyntönsä.

      Kiemunki luottaa harvalukuiseen, mutta sosiaalisessa mediassa sitäkin aktiivisempaan kannattajakuntaansa, joka on kehunut häntä. Kaikki muut eli valtaosa Suomen kansasta ovatkin sitten median ja suomalaisvihamielisen vihervasemmiston talutusnuorassa kulkevia.

    • Jeesusnujertaaallahin

      Enbuskea en koskaan katso enkä lue. Kiemunki on oikealla asialla. Pääsiäinen ei ole muslimien juhla. Muslimit heittävät pommeja asuntoihin palmusunnuntaina virpoessaan ja tappavat toisen muslimin, joka toivottaa hyvää pääsiäistä kristityille. Kiemunki oli 100 kertaa enemmän oikeassa kuin itsekään tiesi.

      • japaneseboy

        Lasten kiusaaminen on on sinusta siis ihan oikein? Olet todella sairas. Yhtä sairas kuin Terhi Kiemunki, jonka koko ura perustuu puhtaaseen ilkeyteen. Hänen koko Fb-historiansa on pelkkää vihan ja inhon sylkemistä maahanmuuttajien silmille.

        Viisas ottaa moitteesta opikseen, sata lyöntiäkään ei paranna tyhmää. (San. 17:10)


      • Pomminvarmaailoa

        Toivon oikein monta muslimivirpojaa ovellesi ensi vuonna.


      • japaneseboy
        Pomminvarmaailoa kirjoitti:

        Toivon oikein monta muslimivirpojaa ovellesi ensi vuonna.

        Sitä minäkin toivon. Minä kun olen mies enkä rasistiämmä. En antaisi heille kortsuja enkä pekonia, vaan suklaamunia kuten muillekin lapsille.

        On se muuten kumma, että ensin vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, ja sitten kun lapset ovat, sanotaan että te ette saa olla kun olette muslimeita. Kaksoisstandardi.


      • Itse_asiassa
        japaneseboy kirjoitti:

        Sitä minäkin toivon. Minä kun olen mies enkä rasistiämmä. En antaisi heille kortsuja enkä pekonia, vaan suklaamunia kuten muillekin lapsille.

        On se muuten kumma, että ensin vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, ja sitten kun lapset ovat, sanotaan että te ette saa olla kun olette muslimeita. Kaksoisstandardi.

        sitä en epäile, että haluaisit antaa munaa lapsille. Sinähän paljastuit pedofiiliksi jo pari vuotta sitten, minkä takia yritätkin nyt peitellä todellista persoonallisuttasi vahtelemalla jatkuvasti nikkiäsi.


      • Sepieniero
        japaneseboy kirjoitti:

        Sitä minäkin toivon. Minä kun olen mies enkä rasistiämmä. En antaisi heille kortsuja enkä pekonia, vaan suklaamunia kuten muillekin lapsille.

        On se muuten kumma, että ensin vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, ja sitten kun lapset ovat, sanotaan että te ette saa olla kun olette muslimeita. Kaksoisstandardi.

        Suomalaiset lapset eivät heitä pommeja asuntoihin.


      • inYourFace
        Itse_asiassa kirjoitti:

        sitä en epäile, että haluaisit antaa munaa lapsille. Sinähän paljastuit pedofiiliksi jo pari vuotta sitten, minkä takia yritätkin nyt peitellä todellista persoonallisuttasi vahtelemalla jatkuvasti nikkiäsi.

        Ai senkö takia sinulla on niin monta nikkiä? Itse teossa olisi ehkä sinulle parempi. Asiaa kun sinulla ei koskaan ole.


    • Tappajat.Suomessa

      Suvaitsevaisto, miksi ette näistä paljon törkeimmistä henkeä uhkaavaista uhkauksista nostaneet kohua ???
      "Toivon että Jesus ilmestyy ja tappaa kaikki” Andre Wickström tai “Syö paskaa ja kuole” Husu Hussein.
      Noh, alkakaa nyt levittää, tai syyllistytte Suomen kansalaisten tappajiksi ! Meneekö vajakkien kaaliin, kuinka väärässä olitte taas ?
      NEEKERI JA ÄRKKÖPEELÄINEN HALUAVAT TAPPAA SUOMALAISIA !

      • gjjtjjjfjfjffgjdjfggfjf

        Niin - miksi tosiaan laki ja säännöt eivät ole samat kaikille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe