Elikkäs olen 16-vuotias tyttö ja olen miettinyt pitkään pitäisikö minun kertoa poliisille eräästä asiasta.
Olin eräänä alkutalven iltana koirani kanssa metsässä. Ulkona oli pimeää ja metsässä oli vaikea nähdä eteensä sillä metsässä ei ollut mitään valoja. Olin pienemmällä metsäpolulla kun yhtäkkiä kolme miestä tuli eteeni. Kaksi heistä otti molemmin puolin kiinni minutsa enkä päässyt liikkumaan. Kolmas seisoi edessäni ja huusi minulle. He käskivät minun päästää koirani menemään, mutta en uskaltanut päästää sitä pois. Siinä mies sitten huusi jotain minulle yritti laittaa kätensä paitani sisään, mutta otin sen pois ja sitten hän potkaisi minua sääreen ennenkuin yhtäkkiä kaikki kolme vain lähtivät pois. Itse en siis sanonut miehille sanaakaan missään vaiheessa.
Muutaa kuukausi tapahtuneen jälkeen (muutama viikko sitten) olin taas illalla metsässä koirani kanssa ja näin ne samat kolme miestä. Yksi heistä sanoi "Katos vaan mehä tavataan usein" ja nauroi. He eivät kuitenkaan tehneet mitään vaan jatkoivat vaan matkaansa.
Olen siis kertonut asiasta muutamalle ystävälleni, mutta en kellekkään aikuiselle. Mitä pitäisi tehdä? En haluaisi tehdä asiasta mitenkään isoa numeroa, mutta ystäväni sanovat että minun pitäisi kertoa asiasta jollekkin aikuiselle.
Pitäiaikö kertoa poliisille?
11
98
Vastaukset
- zieleszka
Tottakai sun on kerrottava jollekkin aikuiselle. Esimerkiksi koulun rehtorille tai luokanvalvojalle voi mennä sanomaa. He on varmasti valmiita auttamaan. Toki paras olisi kertoa poliisille asiasta vaikka oman vanhemman kanssa. Voit yksinkin mennä.
- emilias99
Mutta ongelmana on, että en uskalla kertoa. Pelkään, että he vain nauravat ja sanovat että olen nähnyt unta.
- homoj
Oisit ansainnu että ne ois raiskannut sinut
- Ansaitseeraiskauksen
Aivan oikein. Ei normaalit ihmiset tule nettiin valittamaan
- Aboriginaali
Suosittelen poliisille ilmoittamista.
POLIISI: Miestä epäillään yli 30 lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Uhrit olivat 9-14 vuotiaita.
http://www.lapinkansa.fi/kotimaa/poliisi-miesta-epaillaan-yli-30-lapseen-kohdistuneista-seksuaalirikoksista/?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen&_ga=1.181979495.1327395272.1437849473
----------------------------------------------------------------------- - onoh
ei se vastaus netistä löydy
- Snitsch
Jaa. Vai sellasta. Jokos muuten olet vasikoinut poliisille siitä autoilevasta naapuristasi, joka ajelee seisonnassa olevalla autollaan.
- emilias99
juu oon
- joskaskas
Olisi fiksua kertoa
- anonymus
joko olet kertonut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658