Minne baariin tänään?

Atm32

Minne baariin yksinäisen atmin kannattaa mennä tänään täällä helsinkissä?
Ajattelin lähteä jonnekkin mutta en keksi mitään että minne menisi.

34

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies36-

Mene vaikka bäkkäriin, kaarle, on the rocks tai virgin oil

• Mikä tossa kaarlessa porukkaa viehättää?

Kun kävin yksin kapakassa menin aina On the Rocksiin.

• 535t25
      • Eikö Lady Moon ole aikas "lihatiski"?

• eimullamuuta

Baari ku baari niin pillua saa jos vaan uskaltaa naista lähestyä. Ei kannata kuitenkaan lähestyä naista joka on tyttöporukassa sillä ne tytön kaverit alkaa heti arvostelemaan miestä.

• 234568754467456

Hyvä vitsi :D

• Ujoatm27v

Niin voi saada jos on ytm.

• Omat_tai_osto-voiteet

Hercules on hyvä mesta. Siellä saa mitä tilaa.

• Hercullii

Tosi on. Baari ku baari niin pillua saa jos vaan uskaltaa naista lähestyä. Herculeksesta olen naista saanut ihan joka kerta.

• vihatipunen

Olet siis nainen tai bi? No, olen minäkin joskus vahigossa mennyt Herculekseen kun kukaan meidän porukasta ei huomannut, ettei siinä paikalla ollutkaan enää sama "yökerho" kuin joskus aiemmin.

• vihatipunen kirjoitti:

Olet siis nainen tai bi? No, olen minäkin joskus vahigossa mennyt Herculekseen kun kukaan meidän porukasta ei huomannut, ettei siinä paikalla ollutkaan enää sama "yökerho" kuin joskus aiemmin.

Muistan lukeneeni joskus, että ainakin DTM:ssä kävi heteroporukkaa kaiketi nähtävyyksiä ihmettelemässä. Ehkä Herkussa on sama juttu.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Muistan lukeneeni joskus, että ainakin DTM:ssä kävi heteroporukkaa kaiketi nähtävyyksiä ihmettelemässä. Ehkä Herkussa on sama juttu.

DTM okikin jonkun sanonnan mukaan "hetero ystävällinen". Herculeksesta en tiä. Mun se ainoa kokemus ko. paikasta on 2000-luvun alkupuolelta. Oltiin me kyllä ihmeissään kun siellä ei ollut miehille tai naisille omaa vessaan vaan ns. sekavessat. Joku lesbo yritti mun heteroa työkaveriani iskeä tanssilattialla. Ja miespuolista työkaveria yritettiin jo heti jonossa ulkona. Ei siitäkään tajuttu kyllä epäillä mitään....

• vihatipunen kirjoitti:

DTM okikin jonkun sanonnan mukaan "hetero ystävällinen". Herculeksesta en tiä. Mun se ainoa kokemus ko. paikasta on 2000-luvun alkupuolelta. Oltiin me kyllä ihmeissään kun siellä ei ollut miehille tai naisille omaa vessaan vaan ns. sekavessat. Joku lesbo yritti mun heteroa työkaveriani iskeä tanssilattialla. Ja miespuolista työkaveria yritettiin jo heti jonossa ulkona. Ei siitäkään tajuttu kyllä epäillä mitään....

Yrittikö joku suakin?

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Yrittikö joku suakin?

Ei, en kelpaa lesboillekaan.

• vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

Ei, en kelpaa lesboillekaan.

Vaikka kävisi kyllä varmaan "rekkamieslesbosta", pitkätukkainen olen tosin.

• vihatipunen kirjoitti:

Vaikka kävisi kyllä varmaan "rekkamieslesbosta", pitkätukkainen olen tosin.

Ehkä ne ei olleet varmoja, oletko top vai bottom.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ehkä ne ei olleet varmoja, oletko top vai bottom.

Noi on homojen hommia.

Tänään oli bussissa yks lihaisa mies (tosin aikalailla nuorempi varmaan). Jos se olis kysynyt tykkäänkö olla alla vai päällä olisin saattanut kertoa...

• vihatipunen kirjoitti:

Noi on homojen hommia.

Tänään oli bussissa yks lihaisa mies (tosin aikalailla nuorempi varmaan). Jos se olis kysynyt tykkäänkö olla alla vai päällä olisin saattanut kertoa...

Ja jos joku alemman tason mies olisi kysynyt samaa, se olisi tietenkin ollut seksuaalista ahdistelua. :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ja jos joku alemman tason mies olisi kysynyt samaa, se olisi tietenkin ollut seksuaalista ahdistelua. :-/

Enhän mä voi tietää vaikka sekin tyyppi kirjoittelisi tänne "ätminä".

• vihatipunen

Jos olisin tänään HelsiGissä menisin Tavastialle kuuntelemaan Atomirottaa.

Mut sinusta en tiedä minkä tyyppisissä paikoissa viihtyisit.

• eimullamuuta

menisin lady mooniin tai tiger. Pikku pubit on hyvii iskupaikkoja

• Ajattelinvaan-

No ei sitä yksinäisen miehen kannata yksin baariin mennä koska naiset ajattelee siitä kaikkea negatiivista.

• Ujoatm27v

Vittu mä olen nyt eräässä käpykylässä niin en kyllä mene mihkää baariin eikä baareissa muutenkaan kannata käydä sieltä kun mitää naista saa.

• kävisin

Rymyeetu on varmaan yksi harkitsemisen arvoinen.

• Kaikille kurpista tykkääville, Pullis mukaanlukien, suosittelen Mummotunnelia.

• lisäävalikoimaa
    • joku.voi.tulla.iskeä

menkääs kaikki tänään helsingin herculekseen ja iskette ketä iskette kun tuntuu moni olevan bi tai homo tai lesbo mutta sama tietysti voi olla että joku palstalaisista ihastuukin toisiinsa mutta sitä ei välttämättä saa koskaan tietää a ehkäpä iltaisin kumpikin näpyttelee koneella samassa huoneessa tänne ja kirjoittelee ja kinaa keskenään tietämättä että he seukkaa ja on rakastuneita toisiinsa eli menkää herculekseen tänään

• Luolamadonna

Helsingin lessukerma kokoontuu toisinaan niinkin ekstrovertissä klubissa kuin Mann's streetilla Manskulla.

Homman pointti on siinä että heteroäijät ovat jossain muualla ja jengi on aika "naisellista" eli mukavaa seuraa.

(Luolamadonna tiedottaa)

(Naurua)

• Luolamadonna

On vissiin taas pelmenit vedetty ja hunajat nuoltu, lampaat nussittu?

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

On vissiin taas pelmenit vedetty ja hunajat nuoltu, lampaat nussittu?

(Hihitystä)

Joitko yhtään votkaa?

- kuusi.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Joitko yhtään votkaa?

- kuusi.

(Reps)

Mä kävin muuten Stadiumissa tsekkaamassa ravimonotilanteen. Kuten arvata saattaa, niin koko repertuaari on taas uudistunut ja hinnat nousseet parhaimmistossa parilla kybällä.

Addulla on joku bläkki versio etäpäässä, joku kantabuustattu ihmetyyny myynnissä. Pitäskö osthella, shanosh laphalaine.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mä kävin muuten Stadiumissa tsekkaamassa ravimonotilanteen. Kuten arvata saattaa, niin koko repertuaari on taas uudistunut ja hinnat nousseet parhaimmistossa parilla kybällä.

Addulla on joku bläkki versio etäpäässä, joku kantabuustattu ihmetyyny myynnissä. Pitäskö osthella, shanosh laphalaine.

(Hihitystä)

Middis tulee semisti vastaan. Mä niin rakastan yöjuoksuja.

(Reps)

• Bäkkäriä suosittelen. Siellä olis tänään Evil Drive ja pari muuta bändiä.

• mies.mies-

Turussa börssiin, varma nakki että saa naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3361
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2006
    3. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1851
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1825
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1768
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1357
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe