Kannattaako liittyä soldiers vai loldiers?

Asko110

Haluaisin liiityä, mutta kumpi on parempi soldiers vai loldiers? Ja miten voin liittyä?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappunenä

      Odottele vappua, laita vappunenä ja juo vähän simaa.

    • fsfsfs

      ei kannata liittyä. minäkin olen maahanmuutto kriittinen ihminen mutta en sentään halua veljeillä naisten hakkaajien ja lapsia uhkailevien hörhöjen seurassa.

      • gjhffhgf

        Sullakaan ei oo todisteita.


      • gjhffhgf kirjoitti:

        Sullakaan ei oo todisteita.

        Mitä ihmeen todisteita? Nämä odinilaisethan ovat itsekin tunnustaneet veljeilevänsä natsien kanssa. Ja tosiasiassa ovat natseja, vaikka haluavat sen toistaiseksi kätkeä.


      • Lukekaauutisia

        Näitä todisteita naistenhakkaajista ja väkivaltamiehistä on tullut esiin päivittäin. Väitän heissä olevan väkivaltaan sortuneita suhteellisesti enemmän kuin maahanmuuttajissa.


      • gdgdfg

      • Thisisrape

        Odinit ovatkin vastarintaliikehdintää toisille vatipäille. Mitäs läksit..voi sanoa suvakkivatipäille...


    • 2014def

      Noi loldiersit on hävinneet johonkin. Taisivat tajuta että parempi kadota nyt kun asiat alkaa pahenemaan. Muute vois loldierilla olla turpakäräjät edessä,saamapuolella.

      • sdffsdf

        aina vaan pitää turpiin vetää. ootko monennella? voitko olla illa mun kaa kun syöt eka äitis tekemän kiisselin loppuun?


    • pehoj

      Liity kumpaankin! Sitten kun poliisi-setä nappaa sut jostain miekkarista ja ihmettelee, että kuinka sä nyt tänään hulinoit keppihevostelijana, kun sä eilen olit odin, niin selität vaan, että sä nyt tykkäät olla mukana partiotoiminnassa. Olet jo lapsesta asti tykännyt.

      Sit sä voisit liittyä myös anarkisti-toimintaan ja rajatkiinni-toimintaan. Saat paljon uusia ystäviä ja reippailua raittiissa ilmassa...

    • tuleevittupataa

      pää kiinni tai tulee pataa, mä vedän kääntöpotkulla tajun pois.
      sit sua vituttaa ku annoin palaa perkele.

      • fvfvd

        hui. oikeen käästöpotkulla.. ai kauheeta. nyt mua alkoi pelottaa. joko oot muuten syönyt ätis kiisselin loppuun ni päästää ulos leikkimään. mä odotan sua oot nii kova jätkä. onks sulla röökii?


    • Thisisrape

      Jos mielenterveydestäsi on horjuvuutta ja vedät ruohoa, sovit loldierseihin paremmin.

    • odotellaan

      Liity loldierseihin tai pikemminkin soluttaudu, tule sitten kertomaan meille hauskimmat jutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe