Tänään 25.3. tulee TV7:lla Jeesus-elokuva Luukkaan evankeliumin mukaan kolmessa osassa siten, että 1/3 alkaa 21.45, 2/3 klo 22.25 ja 3/3 klo 23.05.
Uusintalähetys lauantaina 26.3. klo 5.35 alkaen, sekä klo 13.35 alkaen.
http://www.tv7.fi/
Jeesus-elokuva 25.3. klo 21.45 alkaen
10
<50
Vastaukset
- eräsuskovainen
En minä jaksa niin myöhään valvoa. Eikö sieltä tule mitään mielenkiintoista aikaisemmin?
- uusintalähetys
Voithan katsoa tuon samaisen elokuvan lauantaina klo 13.35 alkaen, - vai nukutko silloinkin?
- samasamasama
uusintalähetys kirjoitti:
Voithan katsoa tuon samaisen elokuvan lauantaina klo 13.35 alkaen, - vai nukutko silloinkin?
Miksi vittuilet?
- Blaaaaaaaaaha
Juudas-Parka taas konnana.
- taas.hapatetta
Miksi katsoa ihmisen ohjaamaa kuvitus- kuvaa.
Lukee raamattua ja tekee sen mukaan totta. Siellä ja sieltä se tekstistä asia lähtee ja Henki tekee sen eläväksi.
Mutta, mitä tekee uskovat. Näytelmiä, joka ei johda mihinkään. On joulunäytelmää, on sitä ja tätä näytelmää ja sitten näytelmästä kotiin.
Teoista ei näy sitten uskoa. On vain nähtyä näytelmää ja elokuvaa.
Elokuvat osataan paremmin, kuin Sana.
Elokuvat vääristää näköalan. Siksi niin paljon hapatetta.
Esim. nämä pääsiäisnäytelmät. En mene, kun ei kiinnosta.
Tästäkin kuulin jo, mikä on kaupungissamme. Ohjaaja ei ollut lukenut raamattua ja näytelmässä on sellaista hapatetta, joka siihen ei kuulunut.
Jes 53:7 Kuin hän rangaistiin ja vaivattiin, niin ei hän suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, ja niinkuin lammas, joka keritsiänsä edessä vaikenee, niin ei hänkään suutansa avannut.
Mutta, näytelmässä, siinä Jeesus ähisi ja voihki .... ja mitä se kertoo kuulijalle?
Aivan eri kuva, ja viesti.- hyväpääsiäistä
Olen tuon Jeesus- elokuvan nähnyt aiemminkin, eikä se mikään huono elokuva ole. Kyllä joku voi sen elokuvan nähtyään ottaa pelastuksen vastaan. Tai elokuva voi saada ihmisen kiinnostumaan enemmän ja sitten lukemaan Raamattua ihan itse.
Monet ihmiset lukevat Raamattua ja ymmärtävät sieltä asioita ihan väärin - toki toiset sitten ymmärtävät asioita oikein. Kukaan ei varmaan täydellisesti ymmärrä kaikkea mitä Raamatussa on, niin monenlaisia tulkintoja Raamatun asioista kuulee kerrottavan. Mutta hyvä että Raamattua luetaan ja varsinkin uskovien pitäisi lukea Raamattua säännöllisesti. Yksi mahdollisuus on myös kuunnella ääniraamattua.
http://www.netmission.fi/aaniraamattu hyväpääsiäistä kirjoitti:
Olen tuon Jeesus- elokuvan nähnyt aiemminkin, eikä se mikään huono elokuva ole. Kyllä joku voi sen elokuvan nähtyään ottaa pelastuksen vastaan. Tai elokuva voi saada ihmisen kiinnostumaan enemmän ja sitten lukemaan Raamattua ihan itse.
Monet ihmiset lukevat Raamattua ja ymmärtävät sieltä asioita ihan väärin - toki toiset sitten ymmärtävät asioita oikein. Kukaan ei varmaan täydellisesti ymmärrä kaikkea mitä Raamatussa on, niin monenlaisia tulkintoja Raamatun asioista kuulee kerrottavan. Mutta hyvä että Raamattua luetaan ja varsinkin uskovien pitäisi lukea Raamattua säännöllisesti. Yksi mahdollisuus on myös kuunnella ääniraamattua.
http://www.netmission.fi/aaniraamattuTulee niin mieleen lapsuuden pääsiäinen!
Täytynee katsoa tänään. <3
- jeesusfani
Hyvä että jotain kunnon katsottavaa tulee. Ei haittaa vaikka olen ennenkin tuon nähnyt.
- Aape11
Minä katsoin Foxilta Star Warsin ja sen innoittamana päätin kääntyä Jedi-uskontoon ja alkaa palvoa Voimaa. Suosittelen muillekin!
- eikoskettanut
Katsoin ensimmäisen osan, mutta jotenkin se ei kosketa. Näytelmä ei kosketa. Olin aika hämmästynyt itsekin. Olisi edes Jeesus ollut oikea arabi, koska arabin näköinen Jeesus todellisuudessa on ollut. Aabraham oli seemiläistä alkuperää eli hyvin paljon arabilaiduntajien näköinen. Jeesus on Marian puolelta ollut varmasti samaa näköä.
Elokuva on elokuva ja näytelty ei vastaa todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658