Vihreänpuolueen ja Vasemmistoliiton puuha pojat ja tytöt ovat islamistien kanssa kieltämässä pääsiäisen vieton suomessa. Viettäkää kun vielä voitten. Ensivuoden pääsiäisen tilalla on Profeetta Muhamedin ylistysjuhla. Valmistautukaa jo henkisesti.
Se on sitten viimeinen pääsiäinen
6
<50
Vastaukset
- kylmäsen.usko
Näin se menee.
http://mvlehti.net/2016/03/25/haluatko-tietaa-mita-helsingin-muslimit-ajattelevat-katso/Pari lainausta koraanista ja juorut yhdestä henkilöstä kertovat ilmeisesti, mitä Helsingin muslimit ajattelevat. Nyt on kyllä MV:n taso laskenut, vaikken luullut mahdolliseksi alemmas päästä.
Eivätpä ne kristitytkään saaneet kevään juhlaa torpattua. Yhä vallalla ovat perinteiset rairuohot, narsissit, pääsiäismunat sun muut symbolit ajalta ennen pakkokristillisyyttä. Päinvastoin ovat levinneet kristityillekin käyttöön.
- fuj37gy
tarkoitat kai "torjuttua" tms. tuo "torpata" on paskaslangia,
- viimeiseenmieheen
Suvakkimulkut ja karvakourat tulee kieltämään kaikki suomessa vietetyt juhlapyhät, ellei suomen kansa ymmärrä nousta vastarintaan täydellä voimallaan.
- false.islam
On se jännää, että TUL on heti innokkaasti paikalla puolustamassa muslimeja, mutta eipä vastaavasti kristittyjä....oireellista..hm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018