Mitä se tarkoittaa?
Olen uskon kautta vanhurskautettu
3
<50
Vastaukset
- Napakymppiin
Syyttömäksi julistettua niin että ihminen katsotaan vanhurskaaksi ja hänet vamhurskautetaan.
Katsotaan vanhurskaaksi = katsotaan syyttömäksi
Vanhurskautetaan = syyttömäksi julistetaan
Viimeisellä tuomiolla usko Jeesukseen on parasta " valuuttaa " mitä on olemassa ja sitä ei mustasta pörssistä saa ostettua eikä ole sellaisia myyjiä, jotka sen voisiva tyhmille neitsyille myydä.
Jos kuka on liberaali niin sanon sinulle: pakene heidän luotaan, jätä heidät.
Olipa kerran elämänhaluinen mies. Häntä syytettiin kuolemaanjohtavasta rikoksesta. Hän istui saliss aodottamassa jtuomion julistusta.Tuomari sanoi: " syytön."
Tavatessaan hieman myöhemmin äitinsä hän snaoi hänelle: minun ei tarvitse kuolla. Äiti kysyi miksi ei? Jeesus julisti syyttämäksi minut, julisti jokaisen joka Häneen uskoi. Äiti siihen: Minä sain tuomion helvettiin. Syy oli se että julistin väärää evankeliumia. Poika siihen: Sitähän dsinulle sanoin silloin kun vielä ruumiissa elimme ettei tuo peli vetele että aletaan valehtelemaan Raamattua vastaan. Hei äiti, oli kiva vielä kerran tavata. Ei sitten mennäkään kumpikin samaan osoitteeseen. Äiti siihen: Ei niin.
Niin poika ja äiti erosivat toisistaan ikuisiksi ajoiksi. Kummastakin snaottiin: " Niin kuin kylvää sitä niittää." Poika oli hyvillään kun ei kelvotonta äitiä tarvinnut enäää silmissään sietää ja äidillä taas, no loppusijoituspaikassaan tapahtuu sellaisia asioita ja kokee sellaisia kipuja ettei niistä nyt tähän tarinaan katsotas aiheelliseksi kertoa.Väärin.
Vanhurskautettu kokee olevansa vanhurskauttamattomia parempi ja siten hän kokee olevansa arvollinen arvostelemaan muiden tekemisiä, antamaan toimintaohjeita sekä saarnaamaan näille mielikuvitusjumalien mielikuvitussanomia.
Parhaana esimerkkinä Abu Al-Baghdadi, joka kokee olevansa niin vanhurskas muslimi, että kelpaa kalifiksi.
Täytyy muistaa kuitenkin, että nämä ovat vain ns vanhurskaan oman pään sisällä tapahtuvia vaurioita, olemattomilla jumalilla ei vanhurskauttamisen kanssa ole mitään tekemistä.
- fkhuy
Voiko pakana olla uskon kautta vanhurskautettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612