Ninne jakaaa suomalaisia kolaridideoita

turvallista.matkaa

tapahtui 4 täyskolaria edessäni ja olis myös videota kahdesta ohitajasta jotka päätyi ojaan alle 5 km ajettuaan.

myös vanhempia olis parikymmentä

minne, kenelle antaisin, ite en niitä tuonne laita https://www.youtube.com/watch?v=b9jqToOr9GU vaikka kiva katsella ja oppia.

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääMatkaa

Noita videoita kun katsoo, niin tulee tosi ylpeä olo. Kyllä ollaan viisaan otuksen edustajia totta tosiaan. Laita ne omasi sinne vaan, samaa kastia ne kuitenkin ovat.

• Tiuhaan_sattuu

Aika vilkkaissa piireissä tunnut liikkuvan. Minä olen ajanut jo 40 vuotta enkä ole nähnyt kuin yhden mällin. Siinä olisi kyllä ollut videon paikka.

• tsuhnakin_osaa

Nuo lienee Venäjän liikenteestä, YouTubessahan on noita pätkiä tuhansittain!1
      Sinne sopii pätkät suomalaistenkin autoilusta

• Albert.2.Einstein

Minä olen ajanut 51 vuotta, -60 luvulla näin joka vuosi täyskolarin ja kolaripaikalle pääsin joka vuosi 2-6 kertaa ennen ambulanssia. Ajoin 40 000km v.

Nyt en ole nähnyt yhtään tapahtumaan, mutta kolaripaikalle olen joutyunut ennen amppria.

Pahoja kolareita tulee satoja kertoja enemmän kuin lottomiljonäärejä. Ennen olet osallisena tai näet pahan kolarin kuin saat Lottovoiton

• Niitähänriittää

Tuuba on täynnä näitä venäläisiä suorituksia ja puolet niistä täyttää tahallisen päälleajon kriteerit.

• Anonyymi

Täällä palstalla on eräs vanha äijä, joka ei suostu myöntämään, että liikenteessä mikään kolarointi olisi tahallista, vaan kaikki turmat ovat tahattomia vahinkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla on eräs vanha äijä, joka ei suostu myöntämään, että liikenteessä mikään kolarointi olisi tahallista, vaan kaikki turmat ovat tahattomia vahinkoja.

Ei ole uskottavaa, että edes sinä aiheuttaisit kolareita tahallasi. Jos tosiaan aiheutat kolareita tahallasi niin voisitko kertoa , että miksi noin teet?

• Anonyymi

Nosto, vajaasta sivusta

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3032
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      310
      2685
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      190
      1493
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1192
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1098
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72