kaippa olenkin. Toki lopetan rasistina olemisen heti, kun loppuu terroriteot.
Olenko rasisti, kun en kannata terrorismia,
10
<50
Vastaukset
Se, ettei kannata terroritekoja, ei tietenkään tee kenestäkään rasistia. Mitä lasket terroriteoksi?
- 35l45
Raskaimmat rikokset ihmisyyttä vastaan on tehty kommunismin nimissä. Niiden rinnalla jopa Aatun hirmytyöt kalpenevat.
- hyi.sinnuu
Olet hirveää rasisti, kun et kannata pommi-iskuja jotka lennättelee ikään kuin jauhelihamössöä pitkin steissiä.
- vastuutonta
Kyllä sinä suvakkien silmissä sitä olet! Näin hulluksi on maailma mennyt!
- Suvaitse
Olet.
- näil.lämen.nään
Sori kun en halua jauhelihamössöksi, sinä ilmeisesti haluat, onnea myös perheellesi.
- kaksi.suuntaa
Kyllä se vähän riippuu.. Jos et kannata islam- tai vasemmistoterrorismia olet umpirasisti! Se on sitä parempaa terrorismia, jota kannattamalla olet suvaitsevainen ns. parempi ihminen..
- Miten.on
Olenko homo kun en tykkää suklaasta?
- suomessavain
Samaa mieltä aloittajan kanssa. En minäkään kannata polttopulloilla terrori-iskuja vokkeihin eli sitä mitä on sattunut eri paikkakunnilla jo liiaksi asti.
- NatzimaRasistmayer
Jos et halua suklaanappisilmäisiä sieluttomia saatananpalvojakarvaperskultamunia Suomeen maahantunkeuduttavaksi niin silloin olet ainakin afgaanisten kurkku suorana suvakkihysteriaa huutavien mädättäjänatsirasistien mielestä aina rasisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117