Ongelmana on se että taas

Hotdogmedia

Ruotsin,Norjan,Saksan,Tanskan,Ranskan,jne televisioissa pyörii ajankohtaisia ohjelmia jossa keskustellaan terrorismista ja sen syistä niin studioissa on vain valkoisia kantaväestöön kuuluvia nuoria ja joku vanha musliminainen mutta nuoret muslimimiehet puuttuvat kokonaan keskustelusta ja tämä on jatkunut vuosia.Onko tämä tummien miesten piilottelu ja suojeleminen medialta toimittajilta tietoista tai tiedostamatonta toimintaa.Tummat miehet on saatava kuumaan keskusteluun mukaan rohkeasti avaamaan sisintään.Jos valkoiset nuoret pystyvät rakentavaan keskusteluun kipeistäkin asioista niin kyllä siihen pystyvät myös nuoret muslimimiehet.Tällainen keskustelu jossa hiillostetaan ja tivataan valkoisilta nuorilta asioita ja mietteitä terrorismista jota he eivät harjoittaisi edes mielessään niin tämä on turhaa ajanhaaskausta medialta.Median on pistettävä nuoret muslimimiehet televisioiden eteen ja kysyttävä heiltä mielipidettä asiasta ja tiukasti ilman pehmeitä ja ymmärtäviä kysymysten asetteluja kuten kovaksi keitetty toimittaja tekee kysymyksiä poliitikoille ja muille julkiksille.

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiktiktiktik

      Ei ne ehdi heillä on isiksen antama tehtävä suoritettavana.

    • Actioniamediaan

      Kun Ruotsissa tai Suomessa haastatellaan studiossa jotain skandaalia tai muita hölmöyksiä tehnyttä tyyppiä niin studiossa on paikalla iso joukko eri väristä populaa antamassa jos jotakin neuvoa tai kritiikkiä kyseisestä aiheesta ja show on rakennettu viimeisen päälle studiossa mutta kun on kyse niinkin vakavasta aiheesta kuin terrorismi niin studiossa on harras tunnelma kuin Kekkosen aikojen poliittisessa keskustelussa ja lähetys melkein lähetetään musta valkoisena ja tausta musiikkina soi hautajaismarssi.Sitten kaikki osallistujat ovat valkoisia,kantaväestöön kuuluvia ja illan tähtenä kannetaan studioon kuuden miehen voimin joku dementoitunut 100 vuotias muslimivanhus joka saa koristua lauseen puolessa tunnissa että terro...ris...mi on vää.....rin ja kaikki taputtaa kyynel silmin tälle vanhukselle
      Missä ovat nuoret muslimit ja heidän kommentit terrorismista kun niitä tarvitaan.
      Tällainen konsepti meillä modernissa mediassa.

    • Vasemmistontalutusnuoras

      Miksi yle käyttää tälläistä tutkijaa, kuin Karin Creutz jolla on omituisia kytköksiä ympäriinsä ja "ohjeistaa" hullunkurisesti kansaa ja poliitikkoja, tietysti tästä seuraa se, että muut lehdet seuraa meidän valtakunnallista viestintäyhtiötä, (vaikka tosin on eduskunnan talutusnuorassa).

      http://mvlehti.net/2016/03/25/supo-ja-kukkahattutytot-huijasivat-supo-tiesi-jihadisti-solun-yli-5-vuotta-silti-taistelijat-lahtivat-syyriaan/

      http://mvlehti.net/2016/03/25/kuinka-yle-valehtelee-sinulle-natisti/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe