Ruotsin,Norjan,Saksan,Tanskan,Ranskan,jne televisioissa pyörii ajankohtaisia ohjelmia jossa keskustellaan terrorismista ja sen syistä niin studioissa on vain valkoisia kantaväestöön kuuluvia nuoria ja joku vanha musliminainen mutta nuoret muslimimiehet puuttuvat kokonaan keskustelusta ja tämä on jatkunut vuosia.Onko tämä tummien miesten piilottelu ja suojeleminen medialta toimittajilta tietoista tai tiedostamatonta toimintaa.Tummat miehet on saatava kuumaan keskusteluun mukaan rohkeasti avaamaan sisintään.Jos valkoiset nuoret pystyvät rakentavaan keskusteluun kipeistäkin asioista niin kyllä siihen pystyvät myös nuoret muslimimiehet.Tällainen keskustelu jossa hiillostetaan ja tivataan valkoisilta nuorilta asioita ja mietteitä terrorismista jota he eivät harjoittaisi edes mielessään niin tämä on turhaa ajanhaaskausta medialta.Median on pistettävä nuoret muslimimiehet televisioiden eteen ja kysyttävä heiltä mielipidettä asiasta ja tiukasti ilman pehmeitä ja ymmärtäviä kysymysten asetteluja kuten kovaksi keitetty toimittaja tekee kysymyksiä poliitikoille ja muille julkiksille.
Ongelmana on se että taas
3
163
Vastaukset
- tiktiktiktik
Ei ne ehdi heillä on isiksen antama tehtävä suoritettavana.
- Actioniamediaan
Kun Ruotsissa tai Suomessa haastatellaan studiossa jotain skandaalia tai muita hölmöyksiä tehnyttä tyyppiä niin studiossa on paikalla iso joukko eri väristä populaa antamassa jos jotakin neuvoa tai kritiikkiä kyseisestä aiheesta ja show on rakennettu viimeisen päälle studiossa mutta kun on kyse niinkin vakavasta aiheesta kuin terrorismi niin studiossa on harras tunnelma kuin Kekkosen aikojen poliittisessa keskustelussa ja lähetys melkein lähetetään musta valkoisena ja tausta musiikkina soi hautajaismarssi.Sitten kaikki osallistujat ovat valkoisia,kantaväestöön kuuluvia ja illan tähtenä kannetaan studioon kuuden miehen voimin joku dementoitunut 100 vuotias muslimivanhus joka saa koristua lauseen puolessa tunnissa että terro...ris...mi on vää.....rin ja kaikki taputtaa kyynel silmin tälle vanhukselle
Missä ovat nuoret muslimit ja heidän kommentit terrorismista kun niitä tarvitaan.
Tällainen konsepti meillä modernissa mediassa. - Vasemmistontalutusnuoras
Miksi yle käyttää tälläistä tutkijaa, kuin Karin Creutz jolla on omituisia kytköksiä ympäriinsä ja "ohjeistaa" hullunkurisesti kansaa ja poliitikkoja, tietysti tästä seuraa se, että muut lehdet seuraa meidän valtakunnallista viestintäyhtiötä, (vaikka tosin on eduskunnan talutusnuorassa).
http://mvlehti.net/2016/03/25/supo-ja-kukkahattutytot-huijasivat-supo-tiesi-jihadisti-solun-yli-5-vuotta-silti-taistelijat-lahtivat-syyriaan/
http://mvlehti.net/2016/03/25/kuinka-yle-valehtelee-sinulle-natisti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429