Hei, aloitin juuri e-pillereiden käytön että suunnilleen viikon ajan olen käyttänyt niitä pikku pillereitä. Yhden asian minkä huomasin kyllä on että en saanut mitään mielialan vaihteluja. Oikeastaan pillerit taisivat auttaa päästä aikaisemmista mielialanv vaihteluista ja ylimiettimisestä. Yritin löytää netistä että onko jollekin aikasemmin käynyt niin mutten löytänyt yhtäkään samallaista tapausta. Käytän muuten Cypretyl 2mg/35mikrog pillereitä akneen
Haluaisin tietää että onko tämä normaalia vai onko e-pillereissä esim jonkin mielialaan hvaikuttava aine jota käyttävät kaksisuuntaisella mielialanvaihtelu potilaille. Kiitos
E-pillereiden epätavallinen vaikutus
3
103
Vastaukset
- Kpkoqqq
Hmm enpä Oo kuullut tommost aikasemmin
- Aboriginaali
Ensimmäisissä e-pillereissä norsunluuannos hormoneja ja haittavaikutuksia.
Lue Yle Elävn arkiston uutinen 2011.
Linkissä myös useita aiheeseen liittviä uutisia.
Jätä kommentti, jos haluat
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/12/08/ensimmaisissa-e-pillereissa-oli-norsunannos-hormoneja-ja-haittavaikutuksia
-------------------------------------------------------------------------- - Nainen50plus
Aloittaja.
Olet ihan tyypillinen e-pillereiden käyttäjä.
Minäkin olen hyötynyt pillereistä valtavasti vuosien mittaan. On jäänyt monta miestä murhaamatta, kun PMS-oireet katosivat pillereiden ansiosta.
Sen lisäksi, että murhanhimo on kaikonnut, olen päässyt eroon kuukautiskivuista, nauttinut pienemmästä vuodosta ja nauttinut vuotojen ajankohdan ennakoitavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393