Tykkään miehistä

unelmien nainen

Must miehet on parempia ja vahvempia ja mä kyllä palvelen mun miestä jotta se rakastais mua :) Naiset elää tunteilla ja miehet järjellä, joten siksi naisten tehtävä on hoivata ja huolehtia miehistä ja miesten tehtävänä on hoitaa järkiasiat ja isot päätökset. Naisten pitäis käydä vaan yleensä enemmän aerobicissa, jotta miehien ei tarttis katsella mitään lösöttimiä. Mä ainakin jumppaan ja meikkaan ja mun mies kyl tykkää eikä siks jätä mua.

13

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -t-

Hah hah... hah.

• ''''''

Sitten kun vielä menet sukupuolenvaihdosleikkaukseen niin olet ihka oikeestikin nainen

• unelmien nainen

Ehkä vähän kärjistin, kun sanoin, että miehet on parempia. Kun tietty ne mulle on parempia, ku miehistä kerran tykkään! En vois elää ilman mun miestä! Kyllä naisetkin on ihan yhtä _arvokkaita_ kunhan muistaa huolehtia miehistä ja omasta fysiikastaan ;)

• jättää se sut kuitenkin.Kato ei nainenkaan voi koko elämäänsä olla pinkeessä kunnossa.Kun oot opettanu sen noille tavoille,niin odota vaan kun se alkaa oiken niitä keski-ikäisenä toteuttaan.Nuorena ne on vielä TURHAN LÄSSYTTÄJIÄ ja vasta vanhemmite pahenevat...

• Teppo*

Olet muuten harvinaisen fiksu naiseksi. Ihan joka päivä ei kuule noin fiksua tekstiä naisen suusta..

Kaikki naiset kun älyäisivät saman minkä sinä, niin kylläpä olisi Suomi parempi paikka elää.

• että ..

tämän kirjoitti nainen? olet harvinaisen tyhmä mieheksikin.

• matti*
        että .. kirjoitti:

tämän kirjoitti nainen? olet harvinaisen tyhmä mieheksikin.

sinulla se tuntuu leikkaavan aika nopeasti. Taidat olla nainen. Suomi24 palstalla viihtyvät naiset ovat kyllä tämän yhteiskunnan pelastus. Jees, kyllä näin on.

• hyväuskoisuus

Tehkää treffit, ties mimmosen karjun saisit.

• Anonyymi
        matti* kirjoitti:

sinulla se tuntuu leikkaavan aika nopeasti. Taidat olla nainen. Suomi24 palstalla viihtyvät naiset ovat kyllä tämän yhteiskunnan pelastus. Jees, kyllä näin on.

Oliko kirjoittaja Sari Kastinen?

• pierre ranskasta

Sää oot enemmän mies kun mää.

• Anonyymi

pidän miehistä

• Anonyymi

Kuulostaa melko hyvältä! No ei vaan, miehenä olen tottunut jonkinlaiseen tasapuolisuuteen ja AP:n loihtiman mielikuvitusnaisen kanssa eläminen kuulostaa riippakiven vetämiseltä seremoniamestarin ja elättäjän tehtävineen. Päätöksiäni saa ilmeisesti kuitenkin arvostella vaikka päätöksentekoon ei halutakaan osallistua? Vai miten se oli?

• Anonyymi

Toi oli miehelle kirjoitettu, eikä millekkään epävarmalle män-bunnylle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe