Tykkään miehistä

unelmien nainen

Must miehet on parempia ja vahvempia ja mä kyllä palvelen mun miestä jotta se rakastais mua :) Naiset elää tunteilla ja miehet järjellä, joten siksi naisten tehtävä on hoivata ja huolehtia miehistä ja miesten tehtävänä on hoitaa järkiasiat ja isot päätökset. Naisten pitäis käydä vaan yleensä enemmän aerobicissa, jotta miehien ei tarttis katsella mitään lösöttimiä. Mä ainakin jumppaan ja meikkaan ja mun mies kyl tykkää eikä siks jätä mua.

16

2258

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -t-

Hah hah... hah.

• ''''''

Sitten kun vielä menet sukupuolenvaihdosleikkaukseen niin olet ihka oikeestikin nainen

• unelmien nainen

Ehkä vähän kärjistin, kun sanoin, että miehet on parempia. Kun tietty ne mulle on parempia, ku miehistä kerran tykkään! En vois elää ilman mun miestä! Kyllä naisetkin on ihan yhtä _arvokkaita_ kunhan muistaa huolehtia miehistä ja omasta fysiikastaan ;)

• jättää se sut kuitenkin.Kato ei nainenkaan voi koko elämäänsä olla pinkeessä kunnossa.Kun oot opettanu sen noille tavoille,niin odota vaan kun se alkaa oiken niitä keski-ikäisenä toteuttaan.Nuorena ne on vielä TURHAN LÄSSYTTÄJIÄ ja vasta vanhemmite pahenevat...

• Teppo*

Olet muuten harvinaisen fiksu naiseksi. Ihan joka päivä ei kuule noin fiksua tekstiä naisen suusta..

Kaikki naiset kun älyäisivät saman minkä sinä, niin kylläpä olisi Suomi parempi paikka elää.

• että ..

tämän kirjoitti nainen? olet harvinaisen tyhmä mieheksikin.

• matti*
        että .. kirjoitti:

tämän kirjoitti nainen? olet harvinaisen tyhmä mieheksikin.

sinulla se tuntuu leikkaavan aika nopeasti. Taidat olla nainen. Suomi24 palstalla viihtyvät naiset ovat kyllä tämän yhteiskunnan pelastus. Jees, kyllä näin on.

• hyväuskoisuus

Tehkää treffit, ties mimmosen karjun saisit.

• Anonyymi
        matti* kirjoitti:

sinulla se tuntuu leikkaavan aika nopeasti. Taidat olla nainen. Suomi24 palstalla viihtyvät naiset ovat kyllä tämän yhteiskunnan pelastus. Jees, kyllä näin on.

Oliko kirjoittaja Sari Kastinen?

• pierre ranskasta

Sää oot enemmän mies kun mää.

• Anonyymi

pidän miehistä

• Anonyymi

Kuulostaa melko hyvältä! No ei vaan, miehenä olen tottunut jonkinlaiseen tasapuolisuuteen ja AP:n loihtiman mielikuvitusnaisen kanssa eläminen kuulostaa riippakiven vetämiseltä seremoniamestarin ja elättäjän tehtävineen. Päätöksiäni saa ilmeisesti kuitenkin arvostella vaikka päätöksentekoon ei halutakaan osallistua? Vai miten se oli?

• Anonyymi

Toi oli miehelle kirjoitettu, eikä millekkään epävarmalle män-bunnylle.

• Anonyymi

Et ole nainen ollenkaan mut toisaalta olen kyl tavannut sun kaltasia täys uunoja naisia jotka kuvittelevat että mies on perheen pään. Olet täysin aivoton eli olet häpeäksi koko naissukupolvelle.mielipiteissäsi ei ole mitään järkeä ja kuka tahansa on järkevämpi kuin sinä. jopa psykot ovat paljon järkevämpiä kuin sinä. Hauku vaan meitä kaljamahaisia naisia.Tiedoksi vaan että me ylipainoiset naiset saadaan ikuisesti faneja,ei ole koiraa karvoihin katsominen.Nyt itsetuntoni kohosi pilviin kun luin ääliö tekstisi.Sain filosofiasta numeroiksi vaan kymppejä. Sä et pääsisi edes kursseista läpi. Vihaat naisia ja muka arvostat vaan miehen päätä.
      Jos joskus hankit aivot ja sitä epäilen niin muista nyt ja ikuisesti että kaikki muut maailman ihmiset ovat miljoona kertaa älykkäämpiä kuin sinä.

• Anonyymi

Minä olen mies, joka tykkään enempi miehistä kuin naisista.

• Anonyymi

Olet sekopää. olen tahallani karvainen nainen.En koske miestä edes pitkällä tikulla. miehet ovat antaneet minulle henkistä,fyysistä,seksuaalista väkivaltaa koko elämäni ajan.
      olet seko ja tarvitset miljoona vuotta tasa-arvo aiheista terapiaa.Olet sovinistien puolella. Olet vielä umpi hullumpi kuin minä vaikka olen minäkin umpihullu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      340
      1356
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      77
      936
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      823
    4. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      69
      800
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      45
      702
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      693
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      682
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      648
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      547
    12. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      526
    13. 32
      521
    14. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      25
      515
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      32
      492
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      457
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      44
      425
    Aihe