Ketkä ne polttopulloiskuja on harrastaneet?
Ketkä ne vihakirjoittelee homoliitto-kirkkoa vastaan?
Ketkä ne yllyttää älyrajoitteisia vihaamaan?
Natseilla kauhea hätä kirkon poltosta
6
<50
Vastaukset
- voihan.perkele
Natsit syyttää poltosta kaikkia muita ihmisryhmiä... paitsi todennäköisiä rikollisia, eli omiaan.
- tämmönen_tapaus
Katsotaas nyt rauhassa. Todennäköisesti kantasuomalainen peräkammarin poika, joka kuuntelee paskametallia, on sekakäyttäjä, punavihreään väriin jumiutunut uskonnonvihaaja, yhteiskuntaa kaikesta surkeudestaan syyttävä anarkomarko, ikä 20v. Joitain Siwan ja R-kioskin epäonnistuneita ryöstöjä kokeillut ja nyt päätti Lasolia nautittuaan polttaa kirkon.
- hjko
Onko vihervasemmistolainen?
- 3ejeks
Antaa poliisin tutkia, notta asia selviää..
- PollenPotku
Dan Kouvulaakson natsit, kansallissosialistit ovat laitettu varmaankin asialle.
Nämä ovat kuunnelleet ensin 60-70 luvun työläismarssilauluja ladatakseen akkunsa ennen kirkolle lähtemistä.
.
Ovat niitä samoja, mitä itsenäisyyspäivänä poliisit tönivät hevosillaan. - Nekönatsitko
Jaa että Sakut olisivat polttaneet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243