mahdollisesti, koska kommarit ei suvaitse uskontoja.
Näinhän kävi mm. Neuvostoliitossa ennen Li Andersonin aikakautta.
Li Andersonin aseveli Poltti kirkon....
9
<50
Vastaukset
- Häpeällinen-VAS
Kiihkovasemmistolaisissa on näitä ääriaineksia. Itsenäisyyspäivänä ovat aina häpäisemässä maanpuolustajia.
- Rehellisyyttä-vaatien
Ottaako Li Anderson vastuuta tapahtumasta, tuleeko Dan Koivulaakso ulos piilostaan.?
- Neukkujen-Todistama
Entäs Jumala? Hiljaa olikin viimeviikollaKIN
- ei-ole-ennen-kuulunut
Tuomitseeko vasemmisto jäseniensä tuhotyöt. ?
- Neukkujen-Todistama
Eipä Jumalakaan tuominnut, vaikka näki ennalta.
- Kerranvuodessa
Jumala on ollu Lapissa hiihtelemässä kun on näin hyvät hankikannot
- Neukkujen-Todistama
Jumala salli Kaikkivoipana teot, aivan kuten viimeviikkoinen belkia, rip.
- näinepäilen
Eiköhän kyseessä ollut joku kiukkuinen perussuomalainen vähäpoika pahassa krapulassa eikä näin kuun lopussa ole enää sossurahoja tasoittaviin. Kuuli että kirkot majoittavat turvapaikanhakijoita niin teki lajilleen tyypillisen oman ratkaisunsa.
- kaikysyäsaa
Ettei vaan Li olisi itse ollut silmät mulkollaan polttamassa kirkkoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736