Nuoria ja muutenkin vaikeuksissa olevia.
Mitä tekee vaalilupauksen antanut Herra Tasavallan Presidentti Niinistö. Voivottelee lehtien sivuilla ja sanoo, minä tuomitsen.
Hän taas tuomitsee jyrkästi esm. kirkon polttamisen ja lupaa mittavan rangaistuksen.
Nuorten ja vaikeuksissa olevien , jotka eivät kykene enää auttamaan itseään, tässä maassa ei tehdä mitään, tuomitaan vaan.
Maahanmuuttajille järjestetään kaikki mitä rahalla saa, suomalaiset jätetään yksin.
On taas kiusattu värillistä poikaa ja pressa tuomitsi jyrkästi. Suomalaisia koulukiusattuja on tuhansia, alkaisi Herra Tasavallan presidentti tehdä jotain muutakin kuin vain sanallisesti tuomita. Lunastaisi vaalilupauksensa.
Tästä maasta tulee kohta rikollisten valtakunta. Kukaan ei välitä mitään. Rikkaat keräävät säkkiinsä rahaa, muusta ei välitetä. Ihmiset voivat huonosti.
Kohta palaa muukin , kuin kirkko.
Aika auttaa syrjäytyneitä suomalaisia
8
<50
Vastaukset
- pitäisi-tutkia-taas
Aivan oikea ajatus aloittajalla, jos voidaan todistaa, että syrjäytyminen saa tekemään näitä terroritekoja, kirkkojen polttoja jne. On kuitenkin vaikea todistaa tuo väite. Kyllä siinä teon toteuttamisessa tarvitaan jokin muukin tekijä, kuin vain syrjäytyminen. Hyvin menestyvätkin tekevät rikoksia ja kaikkea muuta koiruuttaa toisille, usein jopa enemmän kuin ne syrjäytyneet.
- Luausooooo
Siis hallitus kohtelee ihmisiä kaltoin.
Köyhyys lisääntyy, rikollisuus kukoistaa.
Niinistön aika tehdä jotain, mitä lupasi aikoinaan. - 4747
Kyllähän ne väittää tietävänsä, että turhautuneisuus ja työttömyys ja rahan puute muslimeidenkin terroritekoihin ja rikoksiin on syynä, eikö sitten suomalaistenkin?
- Karipeikko
Lähes jokaisella suomalaisella 'syrjäytyneellä'nuorella on ollut ja on yhä mahdollisuus., joka pilataan syytämällä heille ilnaista rahaa, siitä hyvästä että makaavat sohvalla ja pelaavat pleikkaa, minkä kaljan juomiseltaa ehtivät. Tuet pois ja velvoitetöihin jokainen, tätä maata ei ole rakennettu tahdottomille lois eläjille
- TosiOnjoo
Asiaa, viina saisi myydä vain työssä käyville, ei eläteille
- riskienhallintaa
Kyllä tuossa on perää. Yksin elävällä syrjäytyneellä on oma moraali, omat tavat ja ajatukset. Ei ole yhteisöllisyyttä ohjaamassa. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että jokainen yksinäinen ihminen olisi uhka yhteiskunnalle, se riskihenkilöprosentti on aika pieni kuitenkin.
- politiikanmuutos
Tukityöllistämiseen kannattaisi satsata. Hatarakin työyhteisö saa aikaan yhteisöllisyyden positiivisia vaikutuksia. Persuhallitushan on leikannut ja kiristänyt merkittävästi tukityöllistämistä.
- HalonenOliHäpeä
Osoittaa poikkeuksellista tyhmyyttä poimia muutamia yksittäisiä henkilöita ja lässyttää niistä, kuin känniset facebookissa.
Niinistö vaikutta höperöltä, eikä ole kykenevä tehtäväänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947