DEMARI KEPULIEN TAKAPIRUNA !

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032721329727_uu.shtml

"Lauri Ihalainen paljastaa roolinsa Sipilän kuiskaajana - "Toivon, että hallitus onnistuu talouspolitiikassaan"
Sunnuntai 27.3.2016 klo 06.47
Oppositiopoliitikko Lauri Ihalainen auttoi kulissien takana Olli Rehniä ja Juha Sipilää runnaamaan työmarkkinasopimuksen."

Minä olenkin aina pitänyt tuota aneemista Ihalaista jätkän vihollisena, SAK,n johdossakin tuo pelle paasasi aina työmiesten matillisista palkankorotuksista, iselleen tämä turhake kyllä salli 25% palkankorotuksetkin !
Nyt tämä pelle paljasti lopullisesti karvansa !

Late Lapista. SSSS Ry!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • respektiä_laurille

Late hei, mieti, mikä olisi vaihtoehto, jos sopimuksia ei syntyisi. Kyllä Ihalainen on oikeassa siinä, että laihakin sopu on parempi kuin lihava riita. Jätkänkin elintason nousu on perustunut siihen, että demarit ja porvarit ovat aina lopulta löytäneet konsensuksen jakopolitiikassa. Luoviminen on eri asia kuin nuoleminen. Ihalainen osaa luovia. Kirvesmiehestä valtiomieheksi ei ole monella rahkeita. Ihalaisella on.

• TerPO-liisinVeli

Moi, Pekka.

• Minulla olikin pointtina se jotta tämä perkeleen aneeminen Ihalainen ei itse elä niin kuin neuvoo toisia elämään! Eihän Ihalainen poliittista rosvoa kummempi taapertaja ole, omat taskunsa on takuulla täyttänyt työmiesten ja naisten tienaamista rahoista !

Late Lapista. SSSS Ry!

• EroonNarsistista

Älä kommentoi sairaan narsistin avauksia.

• Valko_Takkinen

Etkö kelpaa edes hullujenhuoneelle ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe