Suomalaiset ovat viimeinen kansa lännessä jotka osaavat ajatella itsenäisesti, kiitos korkean koulutustason.
Kaikki muut lännen kansat ovat Stubbin kaltaisia bimboja.
Koulutustasosta kertoo mm se että 78 prosenttia kansasta ei kannata natojäsenyyttä.
Nyt CIA-Stubb yrittää tuhota suomalaisten koulutustason liittääkseen Suomen Natoon.
Stubb yrittää heikentää suomalaisten koulutustasoa
8
<50
Vastaukset
- HallavaliaJauhaaSkeidaa
Todellisuudessa Natoa vastustaa vain 50 %!! Suuremman prosenttiluvun saat VAIN epärehellisyydellä eli laskemalla kannastaan epävarmat mukaan vastustajiin!
Sitten toinen asia: eikö arvon toveri USKALLA hyökätä suoraan hallituksen kimppuun? Asia kun on niin, että Sipilän hallitus SÄÄSTÄÄ eikä pelkkä Stubb! Ilmeisesti Tiltumaisella epärehellisyydellä pitää syytteet kohdistaa vain yhteenb ainoaan henkilöön? - OstetutTittelit
Stubb on tasanvarmasti hankkinut omat korkeakoulutittelinsä ulkomailla ostamalla ne.
Ei noin tyhmä voi läpäistä korkeakoulua. Stubb ei osaa ajatella, analysoida, pohtia, miettiä.- Stubb-on-väitellyt
tohtoriksi London School of Economicsissa.
Sieltä ei titteleitä ostella. Sitä voi tehdä Venäjällä.
Yksikään tiltu ei kelpaa edes siivoojaksi mihinkään korkeakouluun. - merkantti
Stubb-on-väitellyt kirjoitti:
tohtoriksi London School of Economicsissa.
Sieltä ei titteleitä ostella. Sitä voi tehdä Venäjällä.
Yksikään tiltu ei kelpaa edes siivoojaksi mihinkään korkeakouluun.Tuoltakinhan valmistuu "Upsalan ekonomisteja", vai kuinka?
Tavarish Hallavalla ja muut Itä-agitaattorit, resonaattorit, ym. hyödylliset hölmöt yrittävät kaikin keinoin murentaa tämän maan yhteishenkeä loputtomalla valehtelullaan. Paskaa tulee tuutin täydeltä, uskottavia faktoja ... ei ainuttakaan.
Hokekaa vaan mantraa, hokekaa, hokekaa .... jonain päivänä "kirkastutte" ... ehkä.- AxelStubb
”Stubb ei Jyrki Kataisen tapaan siedä itseään fiksumpia henkilöitä millään osa-alueilla. He kumpikin valitsevat avustajikseen miltei rippikoulun kesken jättäneitä tai siellä edelleen olevia. Se todella ärsyttää niitä, jotka jotain jostain tietävät ja joilla olisi kokemusta.”
- AxelStubb
”Ne, jotka ovat panneet omat rahansa likoon, toivovat, että Stubb hoitaa paikallisen sopimisen kuntoon ja korjaa talouden rakenteelliset virheet. Stubb on kiinnostuneempi kuitenkin pitkänmatkan juoksuista ja uinneista. Voi kysyä, onko Stubbilla fokus kohdallaan?”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181