Sunnuntaisin klo 12.08 Yle Radio Suomi. Soitelkaa myös palautepuhelimeen ja lähetelkää viestejä ajankohtaisista mieltä askarruttavista aiheista. Kuulemisiin.
http://areena.yle.fi/1-2143312
Kansanradiota kuuntelemaan!
14
<50
Vastaukset
- suomipaitajaleijonakoru
Etsi tuolta Yle Radio Suomi omalta alueeltasi:
http://www.radiot.fi/#!/kanavat - päivänpuheenaiheet
Aloinkin samantien kuuntelemaan, mistä nyt tänään purnataan!
- hykerryttävää
Herrat hykertelevät, kun kansan syvät rivit ottavat kantaa onnellisen tietämättöminä.
- rgetreterrt
Kun kuuntelet kansanradiota, niin tiedät, että Suomessa EI KENELLÄKÄÄN ole mitään purnattavaa maahanmuuttopolitiikasta. Ainuttakaan kommenttia asiasta et tämän punasuvakkiradion sensuuritoimituksen lähettämänä kuule!
- täyttähuupaa
Eihän tuolta mitään asiaa tule, sehän on ennakkoSensuroitu.
- erimieltä
Kyllä minä ainakin tuosta ohjelmasta kuulen joka kerta paljon asiaa ja hyviä kannanottoja.
- tyhjäälouskutusta
erimieltä kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tuosta ohjelmasta kuulen joka kerta paljon asiaa ja hyviä kannanottoja.
Mitä esim?
- wewerwewerwe
erimieltä kirjoitti:
Sinä oletkin punainen suvakki, joka ei vastusta hallitsematonta maahanmuuttoa. Siitähän ei kuule ikinä mitään kommentteja, vaan ne sensuroidaan pois.
- tuumastatoimeennn
tyhjäälouskutusta kirjoitti:
Mitä esim?
Nyt sinne saa soittaa palautepuhelimeen. Soita sinä itse sinne ja valita, jos on jäänyt jotain kuulematta mitä olisi ohjelmasta pitänyt esiin tulla.
- qerqeqerqe
tuumastatoimeennn kirjoitti:
Nyt sinne saa soittaa palautepuhelimeen. Soita sinä itse sinne ja valita, jos on jäänyt jotain kuulematta mitä olisi ohjelmasta pitänyt esiin tulla.
Se on turha soittaa ainakaan mamu-politiikasta, koska ne sensuroidaan automaattisesti pois Kansan SensuuriRadion toimesta.
- soitaihmeessä
qerqeqerqe kirjoitti:
Se on turha soittaa ainakaan mamu-politiikasta, koska ne sensuroidaan automaattisesti pois Kansan SensuuriRadion toimesta.
Oletko kokeillut vai sanotko noin kun niin luulet?
Millä tavoin olet yrittänyt asiasta puhua (kirjoittaa)? Onko teksti asiallista vai onko joka toinen sana joku P-, V- ym. -alkuinen yleisesti viljelty kirosana? Jos sorruit käyttämään liiallisesti voimasanoja, niin voithan yrittää uudelleen sivistyneemmin.
Joskus voi olla paikallaan myös kertoa sillä tavalla, että kuulija saa itse ymmärtää - ei siis liian suoraa tekstiä, varsinkin jos asia on erityisen järkyttävä.
Tässä oli vaan ehdotuksia. Oikein toivon että otat asiasi puheeksi siellä ohjelmassa. - rwewtetrwer
soitaihmeessä kirjoitti:
Oletko kokeillut vai sanotko noin kun niin luulet?
Millä tavoin olet yrittänyt asiasta puhua (kirjoittaa)? Onko teksti asiallista vai onko joka toinen sana joku P-, V- ym. -alkuinen yleisesti viljelty kirosana? Jos sorruit käyttämään liiallisesti voimasanoja, niin voithan yrittää uudelleen sivistyneemmin.
Joskus voi olla paikallaan myös kertoa sillä tavalla, että kuulija saa itse ymmärtää - ei siis liian suoraa tekstiä, varsinkin jos asia on erityisen järkyttävä.
Tässä oli vaan ehdotuksia. Oikein toivon että otat asiasi puheeksi siellä ohjelmassa.Eiköhän niistä tuhansista matu-asiaan liittyvistä kommenteista olisi löytynyt jo tähän mennessä ainakin muutama asiallinen kommentti, jonka Kansan SensuuriRadion toimitus olisi halutessaan voinut julkaista. Mutta kun ne sotii kyseisten toimittajien monikulttuuria ihannoivaa maailmankuvaa vastaan, niin he törkeästi sensuroivat nekin kommentit.
- vainiinvainiin
rwewtetrwer kirjoitti:
Eiköhän niistä tuhansista matu-asiaan liittyvistä kommenteista olisi löytynyt jo tähän mennessä ainakin muutama asiallinen kommentti, jonka Kansan SensuuriRadion toimitus olisi halutessaan voinut julkaista. Mutta kun ne sotii kyseisten toimittajien monikulttuuria ihannoivaa maailmankuvaa vastaan, niin he törkeästi sensuroivat nekin kommentit.
Eli et ole itse koskaan yrittänyt päästä läpi juttuinesi, vaan olet nyt vaan itsepintaisesti sitä mieltä että ei kannata yrittää koska ei sitä juttua koskaan sieltä radiosta soitettaisi.
- totuutentorvi
Yle on avoin joka asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646