Nyt tulee suvakkipelleporukalle kunnon lasku! n.50 miljoonaa € joutuvat räkänenät maksamaan,jokohan nyt Poliisit puuttuvat noihin Suomen kaatajiin.
Suvakit polttivat kirkon.
18
<50
Vastaukset
- sdfsdf
Eikös se kuulu noiden anarkistien toimintaan että kaikki uskonnollinen on pahasta ja niihin liittyvä hävitetään. Poislukien tietenkin islam johon kuuluvat asiat ovat anarkisteille eri asia kuin uskonto ja kaikki islamiin liittyvä on hienoa ja suvaitsevaista.
- suvakit.roskaväkeä
Tämä sama anarkistinen roskaväki kaateli aikoinaan hautakiviä hautausmailla, ja nyt hajoittavat yhteiskuntaa pakolaisten siivellä.
- pikkurahaa
No eivät varmasti maksa. Valtio voisi lahjoittaa tuon summan ja päästää polttajat pahasta, kun valtio kerran maksaa moninkertaisen summan siitä että elättää kaiken maailman muslimipomminheittäjiäkin. Vielä huomataan että halpaa se on jos vain kirkon polttaa.
- Vigilante69
Sinä päivänä, kun paljastuu, että joku pakolaisten vastustaja poltti kirkon, kirkon polttaminen muuttuukin kuin taikaiskusta hienoksi kritiikiksi. Tällaisia nämä persereiät ovat. Kotimainen vastinen ISISille. Kulttuurin tuhoajia, sisäisiä mädättäjiä. Yhteiskunnan, kansan ja sivistyksen vihollisia.
- suvakki.on.vajakki
Suvaitsevaisto toivoo, suorastaan rukoilee, että Ylivieskan kirkonpolttaja olisi joku "rasisti" tai peräti SVL:n uusnatsi. Näiden "suvaitsevaisten" ajattelu edustaa tyypillistä marxilaista kaksijakoisuutta: Jollei rasistisia viharikoksia tapahdu, ne on vaikka keksittävä omasta päästään, muuten menee omalta maailmankuvalta pohja. Itse asiassa koko äärivasemmiston "suvaitsevainen" maailmankuva perustuu vastakkainasettelulle ja vihalle; ellei ole rasisteja tai fasisteja, joilta äärivasemmisto suojelee pakolaisraukkoja (joista suurin osa hyväkuntoisia armeijaikäisiä miehiä), oma olemassaolo alkaa tuntua tarkoituksettomalta ja tyhjältä, viha kaipaa kohdetta.
- tikka.latvassa
Pakolaiset on ainoa tapa päästä julkisuuteen noilla laholatvaisilla suvakkitolloilla.
Onhan siitä kovasti jo puhuttu ainakin Rajat kiinni -ryhmässä, miten todellinen syyllinen oli Mäkinen puheineen. Moni halusi hänet tappaakin, mutta taitaa vielä olla hengissä.
- Bimboja-löytyy
Tyyppi, syrjäytynyt, netissä roikkuva, keppanaholisoitunut, kavereiden hylkäämä, mielialalääkkeitä popsinut, halusi huomiota ja mainetta. Sitä se sai. Paitsi vangittuna seuraavat vuodet ei pääse nauttimaan urotekonsa aiheuttamasta kohusta.
Saattaapi olla niinkin, että hänen osoitteensa tulee olemaan kriminaalisairaala ja sieltä ei tule ulos seuraavaan 10 - 20 vuoteen. - paskaolet
Mitä se aloittaja valehtelee. Nimenomaan nämä natsirasistit ne varmasti ovat olleet asialla!!!
Aloittaja on aivoton mätäkasa!!!- suvakit.linnaan
Suvakkia totuus satuttaa, sehän on selvä.
- unelmii
Vähä-älysuvakit haluuvat rakentaa moskeijan kyläpahasta koristamaan! Pitää olla monikulturellia. Olis vaan hienoo kuulla kimaisa rukouskutsu kukonlaulunaikaan. Ai sitä kulturellisuutta! Ja valtion avustukset (=kantasuomalaisten maksamat verorahat) olisivat uhkeat!
- Yks.Eero
Kristinusko on maailman verisin ja väkivaltaisin uskonto.
- MusutMyös
On ja samaan klassiin kuuluu noi Muslimit ihan samalla lailla :))
Käsittääkseni Arabit haki Afrikasta orjia ennen eurooppalaisia x))
- niiiltäAjoiltajJUUU
Vaigga Ateisti olenkin, niin noi vanhat kirkot pittäs kyl jättää rauhaan :)
Rauhottaa/museoida.......... - 45lh54
Kaikki tahot pyrkivät nyt hyödyntämään tämänkin traagisen tapahtuman omien tarkoitusperiensä ajamiseksi.
- suvakit.vääntää
Tai ainakin suvakin läskipallerot kaksoisleuka väpättäen yrittää vääntää kaikki asiat suomessa rasismiksi, on sitten tapahtunut mitä hyvänsä.
- lkogjh
En minä nyt tuollaisen yksittäistapauksen takia mitään viiteryhmää rupeaa kokonaisuutena tuomitsemaan, kun kuitenkin vielä on Suomessa reilut 5 miljoonaa ihmistä, jotka eivät polta eivätkä edes ajattele polttavansa kirkkoja tai yleensä muitakaan tuhotöitä tehdä.
Yletys tietysti yleistäen muistaa tuomita kaikki suomalaiset, varsinkin jos tekijä ei satu tykkäämään hallitsemattomasta maahanmuutosta.
Luulen kyllä, että jotain mielenterveyshäiriötä täytyy olla, että tuommoiseen tekoon ryhtyy.- anna.yleltä
Komppaan, 100 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596865Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414825- 752647
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412009- 181788
- 301587
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151349- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137