http://mvlehti.net/2016/02/26/aamuvirkku-haluatko-tyoskennella-mv-lehdessa-2/
Aamuvirkku! Haluatko työskennellä MV-lehdessä?
Tule mukaan tekemään mediamaailman vallankumousta!
26.02.2016 13:16, 4566 lukukertaa
Osta päivän MV-lehti
TAAS ETSITÄÄN VAHVISTUSTA
MV-lehti etsii varhaisaamun toimitukseen henkilöä vastaamaan aamun uutisoinnista. Työaika on 06-14 Suomen aikaa.
Oletko Sinä halukas astumaan täysin uudenlaisen mediatyylin näköalapaikalle palvelemaan aamuvirkkuja lukijoita?
Lintu 2
Aamuvirkku toimittaja uutismadon nappaa.
Harjoittelujakso on pituudeltaan 1 kk, jonka jälkeen kykenet toimimaan, ja toimit, itsenäisesti.
Hakijoilta toivomme:
Kiitettävää englannin kielen taitoa – ruotsin kielen taito on eduksi, kuten kaikki muutkin kielet.
WordPress-julkaisualustan osaamista.
Suomen kielen oikeinkirjoituksen kiitettävää hallintaa.
Kykyä tunnistaa lukijoitamme kiinnostavat uutisaiheet ja juttujen näpsäkkää muokkaamista MV-lehdelle ja lehden lukijoille sopiviksi.
Luontaista kiinnostusta maassa vallitseviin epäkohtiin – muuhunkin kuin maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä.
Haluat tehdä työtä suurella sydämellä, et rahasta (maksamme työstä kyllä).
Tule mukaan tekemään mediamaailman vallankumousta!
Hakemuksen juttunäytteiden kanssa voit lähettää sähköpostitse:[email protected], otsikoksi TYÖ
-Ilja J./MV-lehti
Aamuvirkku! Haluatko työskennellä
MV-lehdessä
7
<50
Vastaukset
"Mediamaailman vallankumousta", "täysin uudenlaisen mediatyylin näköalapaikalle". Joo, se on tosi vallankumouksellista ja uutta, että juoruillaan. Sitähän ei ole koskaan ennen tehtykään.
- Totuuden.kertominen
On eri asia kuin juoruilu?
- sdvbead
Kuinka paljon maksetaan palkkaa?
- Faktankerron
En ole venäläinen, joten haku ei koske minua.
- Maksetaanko_pimeenä
Ei siis rahapalkkaa vaan idiologian puolesta taistelua?
- dfauhvbassdsvc
Sisältyykö työsuhteeseen työterveys ja hammashoito?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616933Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414875- 792702
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412019- 181858
- 301617
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137