op-pohjola !!! varokaa!!!

mr.spa

älkää jumalauta ottako pohjolasta vakuutuksia..autoamme päin ajettiin ja se joutui vielä ilkivallan kohteeksi.. no vakuutustarkastaja Karhu ilmoittaa korjaamolle että auto lunastetaan koska korjaus kulut niin korkeat... no ei ota meihin mitään yhteyttä soittelen useita päiviä sinnepäin kunnes vastataan ja sanotaan että ei aatellu soittaa ku luuli ettei oo nii kiire..no sanoi että auto lunastetaan saatte 1000e :O !!!! sanoin että halvin nettiautossa isommilla kilometreillä on jumalauta 4100e ! että miten me saadaan 1000e vastaava auto ??? mitä vittua mihin tää nyt perustuu vastaus 03vm auto niin hinnat laskee nopeasti ja se on niin vanha että ei enää korvata enempää.. sanoin että ei me tolla tonnilla kyllä mitää lunasteta koska ei saada sillä edes saatana loppuun ajettua samallaista autoa..no vakuutus tarkastaja soitti korjaamolle ja sanoi että asiakas haluaa että auto korjataan välittömästä vaikka jollai kolariauton osilla laitatte sen nyt vaan niin että pysyy jotenki kasassa ja näyttää hyvältä ..!!!!??? oli myös sanonut että vakuutus ei aijo maksaa korjaamolle sitä että etsii käytettyjä osia netistä ja muualta purkaamoilta..korjaamolta soitettii et onko ok et korjataan sun autoa vähä huonomilla osilla ja pistetään vähä biltemaa konepellin alle...sanoin tietenki että ei soitin uudelleen karhulle korjaus arvio korjaamon mukaan 4000e ja vakuutustarkastaja karhu sanoi että 2000e selviää ku käyttää vähä huonopia osia...eikä maalauta nii hyvässä paikassa että väliä ei oo millää muulla kun että on halpaa ja näyttää päältä aluks hyvältä.. voi jumalauta saatana !! sai revittyä edes diilin:kertakorvaus.1350e auto. en kovin ilonen ole mutta että vituttaa saatanan karhu !! siellä on muillakin ongelmia asioida en ole ainoa niin yrityksillä ja yksityisilläkin..siirsin vakuutuksen pois...korvaus summaa ei näy tililläni edes nyt kuukauden odottamisen jälkee...nyt lähtee isompi valitus ja taistelu käyntiin. toivon että tämä valhetelia tarkastaja Karhu joka naureskelee asikkaan kustannuksella valehtee arvioita ja vääristelee asioita vain että ei tarvisi korvata juur mitään toivon että hän saisi kenkää tai tulisi esittelemään itsensä joskus jossain.. !!! saatanan op-pohjola !!!!!!

74

19085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fillarilla9

      No ei oteta mulkku yhtiöst!

    • OnParempiakin

      Sama korvauskäytäntö täälläkin OP sta!
      Prosessi sinällään meni alussa niin hienosti, että harkittiin jo vakuutusten siirtoa Pohjolaan!
      Röyhkeys paljastui vasta korvauspäätöksessä.
      Noin 10.000 euron autosta luvattiin maksaa vain rapiat 6000 euroa!!!!!
      Vakuutusyhtiön edustajalla muka lista vastaavista automalleista myyntihinnoista. Kovasti väitti hibtojen olevan 5500--6900???????
      Näillä hinnoilla ei löytynyt ainuttakaan vastaavan kuntoista autoa markkinoilta. Valitus Liikennevalituslautakunnan kautta päätöksestä, ei saanut Pohjolaa muuttamaan korvaushintaa.
      Näin toimii vakuutusyhtiöt edesvastuuttomasti, jossa syyttömät menettää omaisuuttaan.
      Eipä ole tarvetta muuttaa vakuutuksia ainakaan OP suuntaan!!
      Kaiken kukkuraksi auto sitten AVK lle, kaiksilla renkailla varustettuna käsky. Piti hommata toiset renkaat kun ei vasta hankitussa autossa ollut kaksia.! Sain onneksi oikein varsinaiset "kesäkumit", kuivan kelin renkaat käytettynä.
      AVK myy nyt autoani YKSILLÄ renkailla!?
      Opetus oli ettei OP vakuutusyhtiöistä oikeata korvausta saa edes syytön osapuoli.

      • Anonyymi

        Joo, elekää ainakaa rakennuksia siellä vakuuttako
        Ainoastaan isommat vakuuttajat nuoleskellaan.
        Sama muutaman tonnin vakuuttajille vaikka kalleimmasta päästä vakuutukset.. Korvaukset kyllä katellaan ni et ei tarvi maksaa. Varmaan tarkastajat saa sulukia hattuun jotk arvioivat kohteen hinnan alakanttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, elekää ainakaa rakennuksia siellä vakuuttako
        Ainoastaan isommat vakuuttajat nuoleskellaan.
        Sama muutaman tonnin vakuuttajille vaikka kalleimmasta päästä vakuutukset.. Korvaukset kyllä katellaan ni et ei tarvi maksaa. Varmaan tarkastajat saa sulukia hattuun jotk arvioivat kohteen hinnan alakanttiin

        Sama se on myös Lähitapiolassa.Eivät maksa autosta juuri mitään.


    • envakuutamitään

      voi juku

      • Anonyymi

        Niitä pieniä vakuuttavia on 5miljoonaa


    • tojomän

      Sitte mä heräsi ja rupesin keksii uusia satuja. Määki kerran näin ihanaa unta ,että oli saamasa nuorta kireetä naista, mutta herätesä oli kulli napinreijäsä

      • Napinläpi

        Kyllä sun kulli tais vaan olla tojotan maskissa.


      • Anonyymi

        Ei mene vakuutukset ikinä OP:hen. Autoni perään törmäsi autoilija jolla vakuutukset OP:ssa. Autoilija myönsi syyllisyytensä ja kaikki hyvin. Ongelmat alkoivat siinä kohtaa kun OP:ssa keksittiin ettei kertakorvaus ole mahdollisen, vaikka itselläni löytyi autooni passeli puskuri. Oisin voinut siitä edulliseen hintaan luopua, eli pieni kertakorvaus vaivastani. Perheestä löytyy myös osaava mekaanikko.
        Sijaisautoa ei veloituksetta saanut. Sitä piti erikseen rukoilla ja anoa, katsoivat kuitenkin että en tarvitse autoa viikkoon . Autossani puskuri edelleen teipillä kasassa, Parin viikon päästä leimalle. Katsotaan kuin käy.
        Jos kaipaat korkean verenpaineen ja jatkuvan huonon olon tunteen, suosittelen OP-Pohjola Vakuutus paskaa.


    • realismiPuutetta

      Aloittajalle voin sanoa ettei käytännöt juurikaan tuollaisen vanhan auton kohdalla vaihtele kauheasti. Tonnin parin autoa ei korjata uusilla merkkiosilla kuin siinä tapauksessa ettei käytettyjä tai tarvikeosia löydy. Se että löydät netistä jonkun vastaavan ylihintaa, tarkoita sitä että sinun autosi arvo on sama.

    • Anonyymi

      Seuratkaa hyvät ihmiset autovakuutuksien hintoja Pohjolassa, minunkin vakuutusmaksu nousi96 eurolla vuodessa vakka mitään vahinkoja ei sattunut. Näin siellä kohdellaan keskittäjä vakuutuksen ottajaa.

      • Anonyymi

        Mutta eikö sen syyttömän osapuolen ajoneuvon korvaa se syyllisen osapuolen vakuutusyhtiö?


      • Anonyymi

        Kävi näin: Oli näin tuli työtapaturma ja kaiken piti olla selvää! Tuli tämä vastaus ja kysyin kuka sen lähetti.Pohjola ei tiedä työntekijöidensä tehtäviä ja nimiä! Hyvä näin olen vaaleahiuksinen nätti poika ja olisi pitänyt tavata Pohjolan työterveyslääkäri, joka kuulemma on homo!Ei kiitos, tykkään tytöistä vaikka ne joskus kiukkuisia ovat, mutta silti niin ihania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi näin: Oli näin tuli työtapaturma ja kaiken piti olla selvää! Tuli tämä vastaus ja kysyin kuka sen lähetti.Pohjola ei tiedä työntekijöidensä tehtäviä ja nimiä! Hyvä näin olen vaaleahiuksinen nätti poika ja olisi pitänyt tavata Pohjolan työterveyslääkäri, joka kuulemma on homo!Ei kiitos, tykkään tytöistä vaikka ne joskus kiukkuisia ovat, mutta silti niin ihania

        On joku minua yrittänyt aikaisemmin, mutta tytöt minä haluan tavata teitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi näin: Oli näin tuli työtapaturma ja kaiken piti olla selvää! Tuli tämä vastaus ja kysyin kuka sen lähetti.Pohjola ei tiedä työntekijöidensä tehtäviä ja nimiä! Hyvä näin olen vaaleahiuksinen nätti poika ja olisi pitänyt tavata Pohjolan työterveyslääkäri, joka kuulemma on homo!Ei kiitos, tykkään tytöistä vaikka ne joskus kiukkuisia ovat, mutta silti niin ihania

        Hahaa,luulitko että naimaan pääset? Tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi näin: Oli näin tuli työtapaturma ja kaiken piti olla selvää! Tuli tämä vastaus ja kysyin kuka sen lähetti.Pohjola ei tiedä työntekijöidensä tehtäviä ja nimiä! Hyvä näin olen vaaleahiuksinen nätti poika ja olisi pitänyt tavata Pohjolan työterveyslääkäri, joka kuulemma on homo!Ei kiitos, tykkään tytöistä vaikka ne joskus kiukkuisia ovat, mutta silti niin ihania

        Olen taksiyrittäjä vein asikkaan paarikyydillä päivystkseen viime helmikuussa.
        kun tulin kotiin aloin ottamaan paareja pois hissillä liukaistuin ja menetin neljä
        ylähammasta siinä rytäkässä
        Tein heti ilmoituksen op pohjolaan tapaturmasta käsittely kesti 8kk , otin yhteeyttä uudestaan mikä oikein kestää tässä asiasssa tuli viesti että on ollut kiireitä asiansuhteen
        tuli sitten siitä että he tarvitsevat röntgenkuvat ja hoitosuunnitelmat asiassta
        ja mikä huvittaa kullä kun kysymys oli vielä olinko nuosemassa vai poistumassa taksista
        eivät saatana sitäkään lukeneet että olin omalla taksilla työvuorossa
        Älkää hyvät ihmiset ottako ko yrityksestä mitään vakuutuksia
        itse olin yli 50 vuotta asiakkaana, mutta en enään koskaan
        t mara


      • Anonyymi

        keskittäminen ei koskaan kannata pidemmän päälle. Parissa vuodessa lykkivät vakuutuksesi hinnat tasolle, josta pääset takaisin alkulähtökohtaan vakuutukset kilpailuttamalla. OP Pohjola haluaa ne pankkibonuksesi käyttöön, niin sitten näyttää hetken halvemmalta. Kun nuo on käytetty vakuutukseen, maksat kivaa hintaa ja vielä hippasen ehkä tilien käytöstä.


    • Anonyymi

      Lähivakuutus toimii.

      • Anonyymi

        Ei toimi!
        Olin syytö osapuoli. Toinen tuli kylkeen ja tunnusti syyllisyytensä.
        Minä odotin toista viikkoa, vaikka vahinkoilmoitus oli tehty heti.
        Viimein lähivakuutukselta soitettiin ja heti ilmoitettiin, että auto on ollut Vesamatissa myynnissä hintaan 4500 ekee, kun olen sen ostannut. Haistatin heti pitkät, koska asia ei ollut niin. Auto maksoi kaksikertaa enempi. No sitten tuli litanniat, että tän ikänen auto ja noin paljon ajettu ei ole sen arvokkaampi.
        Jatkui lakipykälien luvulla ja niin edelleen. Kysyin oletko nähnyt auton. Ei hänen kuulema tarvitse, kun hinta on se minkä hän sanoo. Korjaus kuulemma maksaa liikaa. Päädyin, että korjataan sitten. Ei suostunut kertomaan mitä hän olisi maksanut vaikka kaksi kertaa pyysin summaa. Kun soitin korjaamolle, että miksi kestää niin kertoivat että autolla on korjauskattosumma. Heidän on etsittävä käytetyt varaosat millä korjataan? Ei kertonut lunastushintaa ollenkaan ja jätti kertomatta, että on korjaus katto hinta asetettu. Nyt mennään oikeuskanslerille asti kun homma vaan kestää. Kun olen eläkelläinen niin en saa autoa tilalle? Tasa-arvovaltuutetulle pähkäiltävää. Kesä näköjään ehtii mennä eikä autoa kuulu. KAIKKI NE ON KOMPUKSESSA VAKUUTUSYHTIÖT KESKENÄÄN! Minäkin olen korvaavassa yhtiössä vakuuttanut ajoneuvoni viellä. Jos löytyisi jokin ulkomainen vakuuttaja eu:sta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi!
        Olin syytö osapuoli. Toinen tuli kylkeen ja tunnusti syyllisyytensä.
        Minä odotin toista viikkoa, vaikka vahinkoilmoitus oli tehty heti.
        Viimein lähivakuutukselta soitettiin ja heti ilmoitettiin, että auto on ollut Vesamatissa myynnissä hintaan 4500 ekee, kun olen sen ostannut. Haistatin heti pitkät, koska asia ei ollut niin. Auto maksoi kaksikertaa enempi. No sitten tuli litanniat, että tän ikänen auto ja noin paljon ajettu ei ole sen arvokkaampi.
        Jatkui lakipykälien luvulla ja niin edelleen. Kysyin oletko nähnyt auton. Ei hänen kuulema tarvitse, kun hinta on se minkä hän sanoo. Korjaus kuulemma maksaa liikaa. Päädyin, että korjataan sitten. Ei suostunut kertomaan mitä hän olisi maksanut vaikka kaksi kertaa pyysin summaa. Kun soitin korjaamolle, että miksi kestää niin kertoivat että autolla on korjauskattosumma. Heidän on etsittävä käytetyt varaosat millä korjataan? Ei kertonut lunastushintaa ollenkaan ja jätti kertomatta, että on korjaus katto hinta asetettu. Nyt mennään oikeuskanslerille asti kun homma vaan kestää. Kun olen eläkelläinen niin en saa autoa tilalle? Tasa-arvovaltuutetulle pähkäiltävää. Kesä näköjään ehtii mennä eikä autoa kuulu. KAIKKI NE ON KOMPUKSESSA VAKUUTUSYHTIÖT KESKENÄÄN! Minäkin olen korvaavassa yhtiössä vakuuttanut ajoneuvoni viellä. Jos löytyisi jokin ulkomainen vakuuttaja eu:sta?

        Miksi pitää valita se hankala tie itse ottaisin kyllä suoraan rahat


    • Anonyymi

      Kerropas aloittaja mikä auto ja millaiset kilometrit niin osataan olla hengessä mukana.

    • Anonyymi

      On erikoinen yhtiö. Sen mukaan kannattaa aina kiistää kolaroineensa kenekään kanssa. Sillä selviää omien bonusten menetyksestä. Poikani mopoauton perää tönäistiin ajossa kaksikin kertaa hänen pysähtyesssään odottamaan liikeneympyrään pääsyä. Poika pysähtyi ja meni kysymään perää töytäiseeltä naiselta "mitä ihmettä". Nainen vastasi autossaan istuen " ei tullut mitään, ei tullut mitään" - eikä noussut autostaan ulos. Poika otti auton rekisteristä valokuvan. Jonoutuvan liikenteen takia poika ajoi liikenneympyrän läpi ja pysähtyi asian selvittämistä varten. Nainen jatkoi matkaansa.
      Tapahtuma-aika oli klo 20 jälkeen maanantai-iltana. En saanut selville naisen yhteystietoja, jotta olisin voinut ottaa häneen yhteyttä. Tein ilmoituksen liikennevahingosta Op-pohjolaan, jossa naisen auto oli vakuutettu seuraavana päivänä. Liitin mukaan kuvan naisen rekisterikilvestä ja omalla kotipihallamme kuvatusta mopoauton takapään muovipuskusrin kärsimistä vauroista. Kuvissa näkyy päivämäärät ja kellonajat. Op-P....a yritti saada kuskiin yhteyttä yli kuukauden onnistumatta. Teimme rikosilmoituksen asiasta. Kyseessä on onettomuuspaikalta pako. Näitähän kiireinen poliisi kaipaa. Op- P...a sanoo, että vakuutusyhtiöt voivat sovitella tällaisia asioita keskenään. Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se, että kumpikin ajoneuvo on vakuutettu Op- P....ssa. Itsensä kanssa neuvotellen Op ei löydä mitään muuta ratkaisua kuin vahingon korvaamisen mopoauton omasta kaskosta. Siitä ei mene kuin omavastuu ja bonukset. Saatuaan naisen vihdoin kiinni yki puolentoista kuukauden "sinnikkään yrittämisen" jälkeen tämä kieltää töytäiseensä mopoautoa. Ihmetteli vain miksi poikani pysäytti ja nousi mopoautosta. Nyt tämä nerokas vakuutusyhtiö menee tutkimaan jäikö autoon vammoja siitä, että se kolhi mopoauton muovisen puskurin rikki. Ihan maalaisjärjellä voi tuota miettiä löytyykö jälkiä. Tietenkin virhe oli se, että poika ei ottanut kuvaa kuskista ja paikalla olleista muista ajoneuvoista, jotta todistajat löytyisivät. No tässä sitä opetetaan pojalle oikeudenmukaisuutta. Tuo Op-P...a ei pysty millään päättelemään kumman kertomus on uskottava. Varmaan seuraavaksi syyttelevät meitä vakuutuspetoksen yrityksestä.

      • Anonyymi

        Sain OP : vastauksen omiin ongelmiini laittoivat minun vakuutukset poikki ja tuli ongelmia, minulla ei siten ole sitä kuuluisaa suberboonusta! Olin vakuutuksesta irtisanottu, sehän sopi minulle! Sitten tuli lasku maksa heti,Mutta en ole teidän asiakas, olette itse sen sopimuksen irtisanomiset! Nyt tuli lasku, maksa Heti, mutta en ole sitä hyväksynyt!
        Teidän asiakas,piti maksaa useita kuukausi maksu,mutta Minä ole Teidän asiakas.Jos olisin maksanut, niin milloin olisin saanut ne rahat takaisin ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain OP : vastauksen omiin ongelmiini laittoivat minun vakuutukset poikki ja tuli ongelmia, minulla ei siten ole sitä kuuluisaa suberboonusta! Olin vakuutuksesta irtisanottu, sehän sopi minulle! Sitten tuli lasku maksa heti,Mutta en ole teidän asiakas, olette itse sen sopimuksen irtisanomiset! Nyt tuli lasku, maksa Heti, mutta en ole sitä hyväksynyt!
        Teidän asiakas,piti maksaa useita kuukausi maksu,mutta Minä ole Teidän asiakas.Jos olisin maksanut, niin milloin olisin saanut ne rahat takaisin ???

        En siis ole Pohjolan asiakasuhtteessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis ole Pohjolan asiakasuhtteessa!

        OLEN Suomen mestari, olin 5v kun sisko ja veli opetti Minua kirjoittamaan,olin ja olen yhä hyvä:En siis kirjoita väärin!


    • Voin vain todeta yhtiön olevan kovin kallis autovakuutuksissa muihin verrattuna.

      • Anonyymi

        Rosvopankki ei vakuutusyhtiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rosvopankki ei vakuutusyhtiö!

        Juuri noin,rosvopankki pahimmasta päästä varsinkin sen jälkeen kun toi Ritakallio tuli taloon.Painuis hevon kuuseen koko äijä.


    • Anonyymi

      Op pohjolasta kuullut sellaisia juttuja että en ottaisi vakuutusta. Ei ole koskaan ollut siellä.

      Siellä on se tyypillinen suomalaiseen ihmiseen kohdistuva ala-arvoinen syrjintä, väännetään ja käännetään asiakasta vastaan.

      Ovat hankalia sekä saat huonommat korvauksen vakuutuksista joista maksat heille.

      • Anonyymi

        Pohjola ei korvaa mitään! Erittäin huonot kokemukset. Keksivät mielikuvituksellisia syitä, ettei tarvitsisi korvata. Lakimieskin nauroi silmät vesissä heidän sepustuksilleen esim. Talooni oli tehty ilkivaltaa, syy miksi ei korvattu: "ei ole äkillinen eikä arvaamaton, näyttää ammattilaisen jäljeltä" Sekä yksi syy, kun poliisi joutui keskeyttämään tutkimuksen, koska ressusit eivät riitä enää pieniin juttuihin. En kyllä ole löytänyt sellaista pykälää mikä määrittäisi milloin ilkivalta ei olisi äkillistä ja arvaamatonta. Eikä ole sellaista pykälää että ammattimainen jälki ei ole rikos. Tai jos poliisi ei saa rikoksen tekijää kiinni, vakuutus ei korvaa.
        Pohjola ei myöskään korvannut vaurioitunutta kättäni. Syy "käsi on täysin terve," (vaikka käsikirurgian ylilääkäri joutui leikkaamaan käden ja yritti korjata vaurioita parhaalla mahdollisella tavalla, mutta totesi, että vamma on niin paha, että vaatii jossakin vaiheessa proteesin. ) Huvittavaa tässä vielä on se, että kun yritin Pohjolassa vaihtaa toiseen sairasvakuutukseen. Sitä ei myönnetty, koska minulla on vammautunut käsi.


    • Anonyymi

      No en ny tiiä itellä pöllittiin prätkä joka oli myynnissä 4k ja kun oli kuukauden jälkee edelleen hukassa niin halusivat lunastaa sen 3k€ hintaan pois😂 . Nauroin päälle ja sanoin että ei onnistu et 3700 on hinta millä lähtee ja kummasti suostui🤷🏻‍♂️

    • Anonyymi

      En ota enkä suosittele!! Syytön joutuu selittämään autontarpeen, Haloo! Jokapäiväinen auton tarve kuitenkin on ja nää tivaa työmatkan kilometrejä. Omalla ajan kun tarvetta on, mutta syyttömyyttäni nyt kävelen. Ei ikinä ole ollut asiaa Pohjolaan, ja nyt ei varmasti ainakaan omaehtoisesti tule asiaa sinne!!

    • Anonyymi

      30v kaikenlaisia korvauksia ja useampia lunastuksia op:sta saaneena ei kuulosta ihan tutulta nämä kokemukset, kaikki on korvattu hyvin, sekavat ja mieli kuohuen tehdyt selitykset ei yleensä herätä mitään luottamusta, ja muista että vanha auto on vanha ja arvoton, sen arvo ei säily

    • Anonyymi

      Täällä kaikki toiminut ok Pohjolan kanssa. Ei se todellakaan halvin ole, mutta korvaukset tulleet asiallisesti koti-, auto-, matka- ja terveysvakuutuksissa. Auto ei ole enää heillä vakuutuksen hinnan takia, joka on tuplat verrattuna POP-vakuutuksen hintaan.

      • Anonyymi

        Kallis hämäävät ihmisiä bonuksien käytöllä ja saanilla.
        Nihkeä, ei palveleva.
        Laskuutta ja tietämättömyyttä pitää siellä mitään. Lukedun noihin. Täytyy ottaa vakuutukset pois. Älkää vaan erehtykö nk. terveysvakuutukseen, kallis ja täyttä humpuukia. On omakohtaista kokemusta.


    • Anonyymi

      Ainahan se oma auto on parempi kuin vastaava myynnissä oleva auto, moottorit ja kaikki just korjattu, kuitit hävinneet..

      • Anonyymi

        Suksi kuuseen, kyllä autoissa on eroja ja joku rassukka joutuu joskus kärsimään ja toiselle se voi olla lottopotti päästä ritsasta eroon lunastuksella.


    • Anonyymi

      pane seiskaan vielä juttu kun kerran nimiä levität..julkisuustoimii

    • Anonyymi

      On semmoset vakuutuksen tekijät ja tulkitsijat et yvt äkkiä ei löydykään rakennuksille Vakuutus ku ei neliöt täsmää prk... Le.

    • Anonyymi

      Pysäköidyn auton kylkeen ajoi eräs veijari. Tapahtuman todisti kaksi ulkopuolista. Pohjola itse ehdotti minulle mihin korjaamoon auto vietäisiin korjattavaksi. Sitten kun arvio tuli niin se korjaamo ei sitten enää kelvannutkaan. Lunastushinta olisi ollut reilusti alle markkinahinnan. Lopulta vietiin toiseen korjaamoon joka korjasi auton. Kertaakaan ei pohjolasta oltu yhteydessä minuun, vaan aina piti soitella miten asia etenee ja joka ainoan kerran kun soitti niin kävi ilmi että edellisessä puhelussa sovitut toimenpiteet ei olleet edenneet mihinkään. Vahinkotarkastaja teki kielteisiä päätöksiä ilman että hänellä oli edes tietoa vahingon mittakaavasta. Eli oikea vanne oli osunut jalkakäytävään ja vääntynyt. Mutta hän ei olisi sitä korvannut, koska hänellä ei ollut siitä tietoa. Tiedon puute ainoastaan kiinni siitä että ei ollut vaivautunut olemaan asian tiimoilta yhteydessä keneenkään, vaan teki päätöksiä jonkun valokuvan perusteella.
      Kolari korvattiin minun kaskostani. Olen maksanut omavastuun korjauksesta ja toisen osapuolen vakuutusyhtiö on ilmoittanut korvaavansa kulut ja maksavansa minulle omavastuut ja keskeytyspäivät. SILTI kaksi ja puoli kuukautta myöhemmin pohjola ei ole saanut asiaa käsiteltyä loppuun, vaan lähettelee minulle bonusmenetys lappuja ja laskuja.

      Sanomattakin selvää että pohjolasta en ota enää koskaan mitään vakuutusta. Enkä suosittele kenenkään muunkaan ottavan. Yhdessäkään puhelussa vakuutusyhtiöön ei tullut fiilistä että ketään olisi kiinnostanut koko asia. Päin vastoin tuli fiilis että olin joku rikollinen kun yritin saada autoani takaisin.

      Vastapuolen vakuutusyhtiöstä ENSIMMÄINEN asia mitä tehtiin kun HE soittivat minullepäin oli pahoiteltiin siitä kun asian käsittely oli kestänyt pitkään. Tämä johtui siitä että vastapuolen kuskia ei koskaan tavoitettu. Vastapuolen vakuutusyhtiö sai asian käsiteltyä jo kuukausia sitten.....pohjola ei sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään. Kerran olen jaksanut asiasta soittaa ja vastaus oli että korvauskäsittelyissä on ruuhkaa koska näitä käsittelee vain yksi työntekijä,

      No vittu palkatkaa sitten vaikka sille kaveri.

      Vittu mitä paskaa.

    • Anonyymi

      Mulla lähti sohjossa kuun alussa mutkassa perä luisuun ja ruttasin takakulman toisen kylkeen.
      Omasta meni takalokasuoja, takapuskuri ja takavalo. Kustannusarvio 7.800 egeä. Auto vuoden 2012 foorti 159.000 km ajettu. Ehdottivat lunastusta. Mulla pohjolassa laaja kasko lunastusturvalla. Hyvittivät 9.970 egeä. Olin tyytyväinen. Huonommalla vakutusturvalla olisin tuskin saanut tuota korjaussummaa.

    • Anonyymi

      No minä en saanut OP Pohjolasta vakuutusta pakuuni vuosia sitten. Oli kuulemma huonot luottotiedot vaikka olin aina maksanut vakuutukseni ja velkani OP:lle.
      No näin mainoksen netissä ja kysyin vakuutusta toisesta firmasta. Nainen sanoi hetki vaan tarkistan. Ok...on jotain luottomerkintää mutta ei haittaa.
      Lisäksi hinausvakuutus ja ulkomaanturva ja 80% kaikkiin vakuutuksiin...on ajeltu 40 vuotta ilman kolareita.
      Sitte vaihtui yhtiö ja kolme vahinkoa on sattunut viime vuosian. Hinaus, varkaus autoon ja kotiin. Hyvin on homma toiminut.
      No ei meidän kaikki vakuutukset ole kuin pari tonnia vuodessa sis. tapaturma-, koti- ja henkivakuutukset mutta kannattaa kysellä eri vaihtoehtoja. Välillä Pohjolasta soittelevat ja tyrkyttävät vakuutuksia mutta kerron tarinan, se on kuin markkinoinnin oppikirjasta. Menetettyä asiakasta on erittäin vaikea saada takaisin.

    • Anonyymi

      Pohjolasta moni muukin lähteny ja niillä on kalliit vakuutukset

      • Anonyymi

        Vakuuttaminen on pankkitoiminnan lisäksi laillinen huijauskeino.


    • Anonyymi

      On se aika hirvee yhtiö, ei kyllä korvaa mitään ja jos korvaa niin minimin kautta.
      Voi kun löytäisi vakuutusyhtiön johon voisi luottaa, mutta ei kai sellaista olekaan.
      OP-Pohjolassa asiakas on vahingon sattuessa ihmisroskan arvoinen ja se kyllä tehdään selväksi varsin tylyllä tavalla.
      Huonoin, töykein ja ihmisarvoa alentavin asiakaskokemus tästä yhtiöstä.
      Kaikkea sitä onkin.

    • Anonyymi

      Kyllä sama kokemus, täyttä huijausta

    • Anonyymi

      OP Pohjola kiusaa kuolinpesää. Kuolleen ihmisen vakuutuksen irtisanominen tehty todella vaikeaksi! Nyhtäävät vain rahaa. Toimitettu tarvittavat paperit. Ei kuulu mitään. Kysytään miksi ei kuulu. Sanotaan ei kaikkea tarvittavia papereita. No eivät vaivaudu kertomaan mitä puuttuu! Maksut kyllä menee. No sehän sopii heille. On se outoa että jos vainaja vakuuttanut vapaaehtoisesti talonsa. On laitettu perukirjat ja kaikkien suostumus vakuutuksen purkamiseksi, niin ei vaan onnistu. Oli tarkoitus muuttaa vanhan talorämän vakuutus edullisempaan ja tietysti toiseen yhtiöön. Kyllä en suosittele kellekään tuota yhtiötä.

    • Anonyymi

      Minulla oli samoja ongelmia Turvan kanssa, autosta vietiin uudet nastarenkaat alta pultteineen, murtauduttiin sisään, virtalukko hajoitettu, ja kaikki tavarat pengottu ja sotkettu sisätilat? Autossa oli hirvi-palo-varkaus-ilkivalta-hinaus vakuutus, poliisit ei tullut ollenkaan, Turvan tarkastaja tuli, kuvasi kaiken ja sanoi,että auto on sen näköinen, ettei siitä paljon korvausta saa? Ei tietenkään hyvän näköinen, kun makasi maassa ilman renkaita, lukot rikottu ja sisätilat pengottu? Mutta, ruosteeton, ei ikinä hitsattu, maalipinta hyvä, tekniikka kunnossa, joka vuosi leimalta kiitos merkinnällä, olis ollut siisti, jos ei varas olisi käynyt? Parin päivän päästä tuli soitto, että annamme koko autosta 250e tai saat pitää auton ja annamme 150e? Niitä saa kuulemma netistä sillä rahalla??? Katsastettu,lähes virheetön, kaksilla renkailla, joista nastarenkaat varastettiin, stereot jäi, niitä varas ei huolinut, mistä saan 250e? Tämä vakuutuskin oli enemmän vuodessa, kuin korvaus, turhaan maksoin 10 vuotta, nyt en ota enään, kuin pakollisen liikennevakuutuksen. Varas nähtiin yöllä huomiotyöasussa kantamassa renkaita parkkipaikalta ja ajelee ja asustaa punaisella opel astralla Linnainmaan/Holvastin alueella, aikaa on mennyt kylläkin jo toista vuotta, toivottavasti joku on ukolta varastanut auton tai renkaat uudestaan. Sen opin, etten ota kaskoa ja etsin rosvon itse ja en ilmoita poliisille, kaverit hoitaa.

    • Anonyymi

      Itelläeni polvel sivuside paskaks töissä,ensin meni työn antajalla kuukaus tehä tapaturma ilmotus,sen jälkeen odotin vakuutus yhtiöltä korvausta,mitaan ei kuulunu kuukauteen ,soitin ja sieltä valehdeltiin että ei oo edes tehty ilmotusta,no uus ilmotus tehtiin ja tänään taas soitin kun alkaa olla 30arkipäivää kulunu toisesta ilmotuksesta,ei ole vieläkään käsitelty ja halusivat siirtää asian kelaan. No vitun idioottina taas luotin op pohjolaan ja annoin luvan siirtää kelaan,no kelassa on käsittely aika sen 30päivää. Kaks kk ja saanu vaan 800e lomarahat työn antajalta. Talon lyhennykset ja sähköt maksamatta,auton jouduin jo kk sitte myymään että sain hevosille heinää,nyt joudun ens viikolla lopettamaan29 vuotiaan hevoseni ,joka ollu mulla 6kk ikäsestä asti,vaan ja ainoastaan sen takia että ei ole rahaa sen hammaslääkäriin ja ilman hampaan poistoa mummo ei pysty syömään.. eli pitää päättää kidutanko eläimeni nälkään vai lopetan,hevosen jolla olisi vielä vuosia edessä. Vaan ja ainoastaan paskan työn antajan ja täysin paska läävä vakuutis yhtiön takia. No hevonen ku lähtee,niin ei paljon enää haittaa vaikka taloki menee,vaikka jäljellä olis enää hikiset 2300e talosta lyhentämättä. Joo mut ei tässä oo ihmisellä mitään arvoa,kun et oo ku roskakuski..

    • Anonyymi

      Olin 3kk asiakas ja vaihdoin takaisin entiseen. Keksivät lähettää huomautuslaskuja, vaikka lasku oli kuitattu ja huomautus revitty useaan osaan vaikka alkuperäinen lasku tulee yhdessä, näin saadaan lisää käsittely kuluja.

    • Anonyymi

      Tarkastaja tekee tilin firmalle . Sanelee mitä tehdään , noinhan vakuutusyhtiön lääkäritkin toimivat eivät kuule eivätkä näe potilasta mutta tietää et työkuntoinehan hän on .

    • Anonyymi

      Älkä ottako Pohjola vakuutusta siell korvaukset viipyy kauan Fenniasta sa korvuksen viikossa olen odottanut jo kuukauden eikä mitän tapahdu tulee minulle kalliiksi kun oli Sastamalan kaupungin vahinko minun piti myydä auto ja nyt ei saa myytyä kun ei saa korjattua vahinkoa ja ehdian ostaa toisen auton kun piti olla kaupat selvät nyt menee kahdesta autosta kasko vakuutus ja olen eläkeläinen tämä on minulle iso kustannut törkeä palvelu vakuutus yhtiöltä

    • Uskotko, että ulosantisi kenties on hyvä?!
      Ymmärrän toki, että sinulla on joku ongelma.
      Valitettavasti asiasta ei kuitenkaan saa mitään selvää,
      koska sekoitat eri asioita samaan kappaleeseen.
      Mikäli kirjoittaessaan käyttää välimerkkejä, jakaa asian
      muutamaan kappaleeseen ja lisäksi liittää asiaan jonkun
      otsakkeen, asian saattaa ymmärtää.
      Ei kuitenkaan nyt!

    • Anonyymi

      Lueskelin tätä pitkää kuusivuotiasta ketjua ajankulukseni sieltä täältä.
      Miten on mahdollista, että nämä valitukset ja tyytymättömyydet koskevat
      pääsääntöisesti vain yhtä yhtiötä - nimeä siis mainitsematta.
      Kaikessa vakuuttamisessa - koski se sitten mitä tahansa, vakuutuksenottajalla
      on aina suuremmat odotukset vahingon korvaamisen suhteen.
      Häviäjänä on yleensä se syytön osapuoli, jonka ajoneuvon oikomista jalkamiehenä odotetaan viikkokaupalla tai joka ruttaantuu lunastuskuntoon.
      Saadulla korvauksella ei kaupasta koskaan samanlaista saa, parhaassakin tapauksessa vuotta vanhemman.
      Eikö nyt kannattaisi aloittaa siitä, että merkitsisi autoonsa riittävän kattavan liikennevakuutuksen, eikä siis ns. minimiä, siis sellaista, jossa aivan keskeisiä asioita on jätetty vakuutusturvan ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia. Puhelinnumerot, chatit, ja toimisto ottavat vastaan vain uusia vakuutuksia ostavia. Oli TODELLA vaikeaa ilmoittaa tapahtuneesta vahingosta, ilman pankkitunnuksia mahdotonta!

      • Anonyymi

        Asiakaspalvelua ei käytännössä ole


    • Anonyymi

      Talokauppojen jälkeen selvisi , että ostamassani asunnossani oli parketin pilannut vesivahinko.
      Korvaus sovittiin myyjän vakuutuksista (op pohjola).
      Vakuutusyhtiöltä tuli asiantuntija arvioimaan lattian ja itse tilasin korjaajan lattialle. Molemmat asiantuntijat olivat sitä mieltä , että koko lattia tulee korjata .
      Pohjolasta tuli päätös , että korvaa vain puolet lattiasta ja kun korvaus saapui perittiin omavastuu minulta... Kyseessä ei siis ole minun vakuutus , mutta minulta perittiin toisen ihmisen vakuutuksen omavastuu

    • Anonyymi

      Olin pe:na autokolarissa syytön osapuoli.

      Pe:na tehty vahinkoilmoitus pohjolaan. Kokeilin soittaa puhelinpalveluun. Joudun jonoon, ja takaisinsoittopalvelussa luvataan soittaa yhden arkipäivän sisällä takaisin.

      Ma:na kävin teettämässä vahinko-arvion OP Pohjolan valtuuttamassa korjaamossa (Korjaamomestari). Korjaamo arvioi autoni korjauksen menevän lunastukseen. OP:n käsittelyajaksi arvioidaan viikkoa jonon vuksi. OP:lta ei kuulu takaisinsoittoa pe:n soittopyyntöön.

      Ti:na OP:lta soitetaan, ja asia etenee sen verran, että käsittelyyn päivittyy siten, että vastapuoli todetaan syylliseksi. OP:lta ei arvioida sitä aikaa, milloin korvausasiani etenee (lunastustarjous).

      11 päivää onnettomuuden jälkeen odotan OP:n yhteydenottoa, jotta autoni korjausasia/lunastusasia etenisi. Lakisääteisesti vakuutusyhtiö on velvoitettu käsittelemään asia 30 päivän sisällä siitä, kun he ovat vastaanottaneet kaiken päätöksentekoon tarvittavan tiedon.

    • Anonyymi

      Todella huonoa asiakaspalvelus, joutuu vaan jonottamaan maksulliseen asiakaspalveluun tuntikausia ,

    • Anonyymi

      Teitähän on palveltu hyvin. OP Pohjola mietti vuoden päätöstä, jossa minut kolaroitiin tieltä. Ei maksa oli päätös. Liipossa mennyt puolivuotta. Homma kesken reilun puolentoista vuoden jälkeen! Repikää siitä huumoria.

      • Anonyymi

        Sama kaiku täällä, olin syytön liikennevahinkoon, vastapuoli myönsi virheensä, tekivät vahinko ilmoituksen. OP Pohjola käsitteli asiaa 2kk ...aina muka puuttui jotain asiakirjoja kun soittelin. Lopulta vein ajokelvottoman auton vahinko tarkastukseen ja sieltä tuli vastaus. kustannusarviosta muutamasta päivässä. Tästä kaksi päivää niin OP Pohjola ilmoitti TEKSIVIESTILLÄ että eivät korvaa mitään!!. Ei edes kysytty minulta mitään asiasta enempää. Kirjallinen päätös saapuu postitse. Voi vittu mitä huaria! Nyt odotellaan sitä vitun kirjekyyhkyä jota he käyttävät.


    • Anonyymi

      Samoin kävin Fennian kanssa. Korjausta ei suostuttu tekemään, vaan kertakorvauksena 900e. Ota tai jätä. Oli vieläpä vastapuolen syy, eikä ollut oma vakuutusyhtiö, mutta silti ei korvannut meidän auton vahinkoja.

      If ei ole yhtään parempi, astianpesukoneesta 30 euroa. Hanki sillä sitten uusi astianpesukone!

    • Anonyymi

      Jos meinaatte saada korvauksia op:ltä helposti, älkää kuvitelkokkaan niin kusettaa ja käy viivytystaistelua asiakkaiden kanssa. Laittoivat minut polvilleen ja imemään soiroo😭

    • Anonyymi

      Muistakaa ihmiset, jos vastapuolen vakuutukset ovat OP Pohjola: ssä soittakaa aina poliisit paikalle toteamaan syyllinen, vaikka itse myöntääkin virheensä, tämä opittu kantapään kautta

    • Anonyymi

      Juu op on kyllä tollanen paska lanka. Nehän opettavat ihan että pitää korvaus asioissa olla hankala niin asiakas vittuuntuu ja jättää asian sikseen.

    • Anonyymi

      Todellakin, OP Pohjola Suomen kusisin vakuutusyhtiö!!

    • Anonyymi

      Teimpä muutaman olemattoman vahinko ilmoituksen, sen verran vitutti op pohjolan hidastelu vuosien varrella ja vaihdoin yhtiötä!!

    • Anonyymi

      Aina keksivät jonkun muun syyn vaikka näyttö on muuta, tosin taitaa kaikki vakuutusyhtiöt olla nykyään samanlaisia.

    • Anonyymi

      Pohjola kyllä myy kaikenmoisia vakuutuksia mutta löytyyköhän niiltä yhtään vakuutusta joka korvaisi missään tilanteessa jotakin. Kohta neljäkymmentä vuotta pitänny kaikenlaisia vakuutuksia muutama kerran joutunut anelemaan korvausta vahingon sattuessa aina täystyrmäs korvauksille. Eli lyhyt toteamus: TÄYS PASKA FIRMA.

      • Anonyymi

        Asiakkaat ovat koiran asemassa, yrittäjänä en kuunaan tuon virman ovea avaa, mikään sovittu ei pidä, aina löytyy jokin pykälä millä luistellaan korvausvastuusta.


    • Anonyymi

      Kantapään kautta, täälläkin. Aika oudon uskomatonta, liian pitkä tarina kerrottavaksi, Vaihtoon!

    • Anonyymi

      OP ROSVO PANKKI VENÄLÄINEN LOGO OVES SA KERTOO SEN PALJON VENÄJÄN RAHAA PESTY SUOMEEN KIINTEISTÖIHIN MUUHUN TOIMINTAAN

    • Anonyymi

      Jos kirjoitat isoilla kirjaimilla, niin huudat!
      Millä lailla tämä liittyy aloitukseen?

    • Anonyymi

      Näitä kätensä pesijä vakuutusyhtiöitä taitaakin olla lisää Pop,Tapiola..nyt tämä.Vaikka vahinko tutkittu,todettu.Niin miten joku vakuutusyhtiö pesee kätensä korvauksista!?kyllä monen tonnin vakuutus lasku maksut kelpaa ..

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe