Pillereitä olin ehtinyt syödä 3 päivää (pakkauksessa lukee että jos pillerit aloittaa kesken kierron, pitää odottaa viikko kunnes ehkäisy toimii kunnolla). Perjantai illalla harrastimme seksiä ilman ehkäisyä, mutta hän ei tullut sisälleni (eikä siis vetänyt ulos viime hetkillä vaan otti ulos ja hoiti itsekseen homman loppuun). Ovulaatiokipuja oli lauantai illalla ja sunnuntaina.
Onko kovin todennäköistä tulla raskaaksi nyt? Vauva ei kyllä ole suunnitelmissa.
Btw menkat minulla on normaalit, mutta olen lihava, kai senkin luulisi auttavan ettei raskaudu niin helposti.
Raskaaksi tulemisen riski?
lapaloooo
2
131
Vastaukset
- Parasarvaus
Riski on 50/50 olet raskaana tai et.
Tuloksen tietää sitten myöhemmin. - Urpo-
Jos kerran lapsi ei ole suunnitelmissa niin minkä ihmeen takia pitää olla typerä ja harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.. Niin, aika paha sanoa oletko raskaana vai et mutta ehdottomasti voit olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873876
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891811Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231188Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2081106Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940