Pillereitä olin ehtinyt syödä 3 päivää (pakkauksessa lukee että jos pillerit aloittaa kesken kierron, pitää odottaa viikko kunnes ehkäisy toimii kunnolla). Perjantai illalla harrastimme seksiä ilman ehkäisyä, mutta hän ei tullut sisälleni (eikä siis vetänyt ulos viime hetkillä vaan otti ulos ja hoiti itsekseen homman loppuun). Ovulaatiokipuja oli lauantai illalla ja sunnuntaina.
Onko kovin todennäköistä tulla raskaaksi nyt? Vauva ei kyllä ole suunnitelmissa.
Btw menkat minulla on normaalit, mutta olen lihava, kai senkin luulisi auttavan ettei raskaudu niin helposti.
Raskaaksi tulemisen riski?
lapaloooo
2
176
Vastaukset
- Parasarvaus
Riski on 50/50 olet raskaana tai et.
Tuloksen tietää sitten myöhemmin. - Urpo-
Jos kerran lapsi ei ole suunnitelmissa niin minkä ihmeen takia pitää olla typerä ja harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.. Niin, aika paha sanoa oletko raskaana vai et mutta ehdottomasti voit olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409