- Psykologin luo.
- Pahaan masennukseen.
- Alkoholiin (viina)
- Melkein työn menetykseen.
Mihin pahimmillaan naisettomuus on vienyt teidät?
19
183
Vastaukset
- 12plus11
- Siihen, että olen alkanut uskomaan tämän palstan juttuja siitä, että miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö, raha ja status.
- Siihen, että minusta on tullut rasisti koska rajan yli ei tule kauniita ja eksoottisia naisia.
- Siihen, että minulle kelpaisi melkein kuka vaan alle 40-vuotias
Viinaan menevä olen sekä sinkkuna että parisuhteessa. - PalstanRuminMies
Kaikkiin noista. Kahta ensimmäistä ei voi parantaa/saada parantavaa apua mutta kaksi jälkimmäistä on asioita joihin voi itse vaikuttaa. Työssä olen ja pidän siitä. Alkoholia juon vapaalla jos huvittaa tai olen juomatta. Kuljen myös sen sorttisessa harrastuksessa että alkoholi ei siihen sovi mut muuten mökkiviikonlopussa voi huveta parikin lootaa keskikeppanaa. Siis voi huveta. Paljon on niitäkin viikonloppuja kun ei mene yhtään eikä periaatteessa tarvetta juomiseen ole muutakuin masennuksen aiheuttama itseinho, ikävä, katkeruus, viha yms joita viina helpottaa vaikka tätä ei sais ääneen sanoa tässä raittius ihanne kulttuurissa. Naisettomuus/perheettömyys tulee silti suurella todennäköisyydellä viemään mut ennenaikaisesti hautaan. Syynä ei ole siihen silloin viina eikä tapaturma.
- EntäpäMiehettömyys
Entäpä miehettömyys?
Psykologin luo - KYLLÄ
Masikseen, alakuloon, merkityksettömyyteen - KYLLÄ
Oman minän aliarviointiin, itsetuntoon - KYLLÄ
Lisähaasteisiin myös työelämässä - KYLLÄ Ikuiseen yksinäisyyteen jouduin
-AMK-opintojen keskeyttämiseen parin kuukauden jälkeen.
-Armeijasta vapautukseen mielenterveyssyistä.
-Näpistelyyn 18-vuotiaana, josta jäin kiinni, mutta jäin siti reilusti voitolle.
-Ryyppäämiseen 19-vuotiaasta lähtien.
-Ensin pari eri kertaa avohoitoon jonkinlaiselle terapiajaksolle, sitten muutamia päivystys/sairaalakäyntejä, sitten psykologisiin testeihin ja kohta taas johonkin erilaiseen traumaterapiaan tms. Kaikki yhteiskunnan piikkiin joten mikäs siinä.
-Lääkekierteeseen ja satunnaiseen sekakäyttöön yhdessä alkoholin kanssa.
-Täysin sairaaseen ajattelumaailmaan, esim. se että yritän huvin vuoksi rikkoa kamunaisen parisuhteen, tai oikeastaan saada hänet pettämään miestään kanssani, vaikka en häntä rakastakaan. Tästä on pitkä tarina toisessa ketjussa ja homma on vielä ihan vaiheessa.
-Ihannoimaan kouluammuskelijoita ja Anders Breivikiä.
-Ihannoimaan Putinia, Venäjää ja ylipäätään koko maassa vallitsevaa kansallista omanarvontuntoa, joka meidän aisurikansalta ja pääministeriltämme puuttuu.- ou.nou
Sinä kuulostat varsinaiselta saaliilta... toivottavasti oli provo.
Opettele elämään yksin ja hyväksymään itsesi ilman konnuuksia ja älyttömyyksiä. Vasta sen jälkeen olet (ehkä) valmis parisuhteeseen. - tikapuuttaivaaseen
Olet jännämies ilman naista. Nainen ei sinua paranna.
- metsienmies33
ou.nou kirjoitti:
Opettele elämään yksin ja hyväksymään itsesi ilman konnuuksia ja älyttömyyksiä. Vasta sen jälkeen olet (ehkä) valmis parisuhteeseen.Ja sitten voikin huomata olevansa lähtöpisteessä ja samat asiat toistuvat
- 6plus9
ou.nou kirjoitti:
Opettele elämään yksin ja hyväksymään itsesi ilman konnuuksia ja älyttömyyksiä. Vasta sen jälkeen olet (ehkä) valmis parisuhteeseen.Oletko tullut ajatelleeksi että rakkaus tekee ihmisen onnelliseksi ja suhteen aikana hän mahdollisesti muuttuisi ihmisenä vähemmän vaaralliseksi?
6plus9 kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi että rakkaus tekee ihmisen onnelliseksi ja suhteen aikana hän mahdollisesti muuttuisi ihmisenä vähemmän vaaralliseksi?
"hän mahdollisesti muuttuisi ihmisenä vähemmän vaaralliseksi?"
Toivossa on hyvä elää ja kun toivo loppuu, Uskolla jatketaan ja kun Usko loppuu...niin.... ;PHauskintahan koko jutussa on muuten se, että ihmisten silmissä olen varsinainen mallikansalainen ja sukulaisten sekä naapurien kultapoika. Jotkut tietävät jotain yksittäisiä kohtia tuosta listasta, mutta kukaan ei tiedä kaikkia kohtia. Käyttäydyn ihmisiä kohtaan aina korrektisti, pukeudun siististi, olen tarvittaessa avulias jne. Ehkä pitäisi naisseurassa joskus väläyttää todellista luonnettani, niin johan alkaisi vittua olla tarjolla.
Sitten bonuskysymys: Monikohan listalla oleva juttu täyttyisi, jos olisin saanut 16-vuotiaana ensimmäiseltä tyttöystävältäni vuonna 2008, sen sijaan että hän olisi jättänyt minut ja pian tämän jälkeen hankkiutunut raiskauksen "uhriksi"?
- ei-niin-eikä-näin
Hetkinen. Tässä on nyt kyllä jotain joka ei täsmää!?
Kun nyt olemme saaneet kuulla silmät-suut täyteen että naiset ovat:
-huoria
-siiderivalaita
-sotanorsuja
-eivät osaa mitään eivätkä kelpaa muuksi kun panopuuksi
-vitunkantotelineitä
-kurppia jne. jne. jne.
niin miksi ihmeessä tämän hirviön PUUTE voi tehdä miehen sairaaksi?
Vai onko kyse vain siitä, että naiselta kelpaa se yksi paikka, muusta ei väliä?
Ja jokaisen naisen velvollisuus on kaatua helmat hampaissa joka ikisen miespuolisen edessä? Siitäkö tässä on kysymys?
Minun tajuntaani ei mene, että mies, luomakunnan kruunu voisi kaivata elämäänsä jotain niin ala-arvoista kuin naisen? Miksi ette nauti elämästänne ILMAN tuota riesaa?
Mitä siis haluatte?- niihniiihhh
Ne haluaa sen yhden kiltin ja kunnollisen naisen....
- vastauksia-nyt
Niin?????
- ruma-ätmi
Sairaalaan teho osastolle vei. Harmi kun ne paransi minut
- päivä.ilman.naisia.aah
no pahimmillaan on vienyt paratiisistä onnen maahan ilman naista mies onnellinen ajaa komeilla hyvillä autoilla ja muutenkin kaikki hyvin mutta kun nainen kuvioihin niin kaikki on mennyt
- deeku
Onks tää ny joku delausketju vai mitä täs haetaa? Ootte aika pessimistist sakkii jos saa sanoo. Yrittäsitte ny piristyy ku lumetki on menos veks ja sillanalusis tarkenee vaik koisii. Elämä on niin saatanan lyhyt ettei sitä kande lusii miettimäl jotai pahimpii jutskii mitä arjest löytyy hei kundit. Vähä solee skiinaa ja naama muikeeks ny. Friidut ei diggaa mököttävist uroksist senhä määrää jo luontoki.
- ikisinkkuakka
Joo mutta kun parisuhde ei ole automaattisesti rakkautta. On eri asia olla parisuhteessa kuin oikeassa rakkaus suhteessa. Useimmat ihmiset ovat kyllä olleet parisuhteissa, mutta vain harva kohdannut todellisen rakkauden, joka vain vahvistuu ajan saatossa ja jossa kunnioitetaan toista.
Ja jos parisuhde ei perustu aitoon rakkauteen, siitä tulee yllättävän nopeastikin pelkkää piinaa, jossa sitten ollaan enää pelkästään taloudellisista syistä ja lasten takia.
Iso osa parisuhteessa elävistä vähät välittää toisesta, oikein odottaa että kuolis tuo riesa pois, että sais periä kaiken yhdessä hankitun itelleen ja olla omassa rauhassa kun leskeneläke ropisee tilille. Oon ite kasvanut tyypillisessä kulissiperheessä ja sen takia mua ei kiinnostakaan parisuhteet koska oon nähnyt mitä paskaa se pahimmillaan on. Eri asia jos löytyy joku johon oikeesti rakastun, mutta en todellakaan ala vaan seukkaamaan pelkästään järkisyistä (pakko saada lapsi, talo, jne) kuten moni mun ystävä on sanonut, että he vaan "alkoi oleen" ilman mitään rakkautta. Näiden järkisyiden takia. Hyi.
Mulle on jäänyt oikein traumat kun olen vierestä nähnyt sitä kylmää, suorastaan sydämetöntä yhdessäoloa ja kasvanut lapsena siinä inhon väristysten keskellä. Mutta ei vanhempi sukupolvi, nuo 50-luvulla syntyneet mitään osaa erota, ne vaan kitkuttaa väkisin yhdessä vaikka vihaavat toisiaan. Ulospäin kyllä näytetään, että kaikki on hyvin ja eletään kuin jotain helkkarin unelmaperhettä ku on niin hienot autot ja mökit ja talot. Moni oikein sanoi, että "teillä on niin onnellinen perhe." Ja vitut oli, hyvä kun vieraat on ehtineet ovesta ulos niin se perseily alkoi.
Minä jopa sanoin vanhemmilleni kun kotoa muutin, että nyt te voitte erota sitten jooko? Mutta eihän ne jäärät ku sinne ne jäi torppaansa vittuilemaan toisilleen. Ahdistavaa.. Kun isä sitten lopulta kuoli, itkin eniten sen takia miten surullinen elämä hänellä oli. Kukaan ei koskaan häntä aidosti rakastanut miehenä.
Äiti on nyt iloinen leski ja taskut pursuaa rahaa.. Ihan sairasta meininkiä. SAIRASTA! Oon mieluumin yksin koko elämäni kuin lähden tuohon kulissielämään itse. Jääköön lapsetki hankkimatta, ei kiinnosta. Ikääkin alkaa jo olla että myöhästä sen suhteen oliskaan. Mun mielestä on ihan fiksua, että ihmiset nykyään on mieluumin yksin kuin paskassa parisuhteessa. Ja ennen kaikkea on järkevää erota kuin traumatisoida lapset tuollaisella typerällä teatterielämällä.Loistavaa kirjoittelua ja pohdintaa sinulta (taas?).....
Kannattaa ottaa kaikkien neuvosta vaarin, ainakin niiden kenellä on tunteet, sekä tunteet kohdistuvat myös muualle, kuin omaan itseensä.......tosin vaikealta se voi tuntua esim, narskustakin, mutta vielä pahemmalle ns. tavikselle ja jopa murskaavalta, jos on enemmänkin emppis & herkkis.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2318997- 695945
- 265548
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni465417Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv405287Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h935182- 624673
- 434337
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573666- 493315