Suositelkaa Helsingissä yksityistä hammaslääkäriä

HealthyTeeth

Hei!

On kyllä vaikea valita mihin yksityiselle hammaslääkärille menis...yksityisiä riittää täällä pk-seudulla, mutta tietenkin kuin kyseessä on laminaatit niin toivoisi että tulisi kerralla hyvää jälkeä.

Voisitteko suositella hammaslääkäriä, joka on erikoistunut esteettiseen hammashoitoon ja jolla on paljon kokemusta? Minulla on kaksi etuhammasta tummunu & toinen hieman vinossa, ja harkitsen laadukkaita laminaatteja & hampaiden valkaisua.

Tarvitsisin yksityisen hammaslääkärin, joka oikeasti tekee työnsä hyvin eikä vaan rahasta.

Ei ole hammaslääkärikammoa, mutta toivon pääseväni yksityiselle joka on erityisen taitava esteettisessä hammashoidossa. En halua välttämättä kaikista edullisempaan hintaan, sillä laatu voi sitten kärsiä siitä.

Myös Espoon yksityiset hammaslääkärit käy.

Auttakee!

-Tiina

24

6608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasilaan

      Smile design Pasilassa ja hml Kaj K. Hän on läpäissyt Amerikan esteettisen hammaslääkäriseuran vaatimukset ja on järjestön jäsen. Kouluttanut itseään ulkomailla erityisesti esteettisen hoitoon ja kouluttaa myös suomalaisia hammaslääkäreitä. Järki päässä ja hyvä estetiikan taju.

      • Anonyymi

        On kyllä hyvä!


    • Nykyäänkaunis

      Satu Aalto, Hammaslääkäriasema Albin. Teki minun laminaatit/ hammaskruunut ja siitä alkoi uusi elämä! Olen todella tyytyväinen ja mielelläni suosittelen muille. Pelkäsin aluksi ja hän näytti paljon kuvia aiemmista töistään ja oli paljon tosi hyvin onnistuneita muitakin potilaita..

      • Anonyymi

        Laminaattia ja hammaskruunuja. Puolivuosittain muuttuva 'bling, bling' sisustus. Kivalta näyttää ja siihen se myös jää. Tallinna meininki. Hammassairaudet jäävät huomioimatta . Implanttien tekoon suositellaan kylläkin hyvä maineista lääkäriasemaa ja siellä tiettyä lääkäriä mutta pieleen meni senkin kirurgin toimenpiteet. Mutta onhan se kruunuja tekevä kone kiva. Tonneja meni. Nyt on onneksi hyvissä käsissä. Ihmettelyä kyllä riitti, kuka nämä on tehnyt, mutta tekijä oli kyllä tuttu. Nykyisin myöskin laskutus toimii moitteettomasti.


    • HealthyTeeth

      Hei kiitoksia suositteluista!

    • Aiemmattyöt

      Tuo on muuten hyvä pointti nuo aiemmat työt.. en ole ennen tullut ajatelleeksi!

    • Tohtorille.fi

      Sitten on hyvä tuo tohtorille.fi sivusto koska sieltä voi lukea, miten asiakkaat ovat kokeneet hoitonsa

      • Anonyymi

        Minä kyllä en ole ollut kovinkaan tyytyväinen Aaltoon ja Albiniin ja omaa asiallisesti kirjoitettua mutta vähäisin "tähdin" varustettua arviointiani ei koskaan julkaistu tohtorille.fi-sivustolla.


    • Pihlajamäen hammaslääkäriasemalla Luseampi laminaatti ja tuli tosi luonnolliset ja sopivat. Olen käynyt useamman vuoden muissakin toimenpiteissä ja kaikki on sujunut aina hienosti, ja edullinenkin ottaen huomioon Helsingin hintatason!
      http://www.pihlajanhammas.fi/hammaslaminaatit/

      • Asiakaspulaako

        Alkaa olla jo niin montaa sorttia muka teetetty tuossa paikassa että taitaa olla vain mainostusta.


      • hammaspeikonuhri

        Varmaan perushammashoidossakin ihmiset käy :D Ei kai siinä mitään ihmeellistä, mulle paikattu tänä vuonna 4 reikää mm.


      • Mainokset_pois
        hammaspeikonuhri kirjoitti:

        Varmaan perushammashoidossakin ihmiset käy :D Ei kai siinä mitään ihmeellistä, mulle paikattu tänä vuonna 4 reikää mm.

        Mutta kun tuo yksi mainostaja on kertonut useissa mainosviesteissään jo koko repertuaarin kyseiseltä hammaslääkäriasemalta ja väittää että kaikki on tehty hänelle. Alkaa epäilyttää että henkilökunta esiintyy asiakkaina tällä palstalla.


    • taati123

      Itsellä oli vielä reilu vuosi sitten hampaat todella huonossa kunnossa. Kiilteet lähes täysin lähteneet yläetuhampaista, sekä ylä että alahampaat lyhentyneet kulumisen vuoksi, purenta vajaa, värjäytymiä, ja aina joku hammas oli lohjennut.
      Kyllähän se ensimmäinen kerta hävetti törkeesti näyttää niitä hampaitaan mutta sen yli vaan on pakko päästä :D, ja itse sain kyllä ihan asiallista kohtelua niin että jännittäminen oli aivan turhaa.
      Kolmella käyntikerralla kokokruunutettiin 10 yläetuhammasta, alhaalta 2. Purentaa parannettiin tasaamalla ja pidentämällä osaa alaetuhampaista muovilla, värjäytymät poistettiin. Kaikki kruunut tehtiin Cerec-tekniikalla. 10 vuoden takuu mikä takaa itse hammaskruunuun liittyvät mahdolliset ongelmat. Vuosi kulunut ja olen edelleen lopputulokseen oikein tyytyväinen, ongelmia ei ole ollut. Kävin juuri tarkastuksessa ja kaikki kunnossa.
      Hintaa koko remontille tuli 5000 euroa.
      Hammaslääkärini oli Petteri Viljakainen Ebeling Hammaslääkäreillä.

      • Ei_eläketuloilla

        Huh, jopa kertyi laskua! Itsellä samat ongelmat, mutta taidan mennä proteesilinjalla rahapulan vuoksi.


      • genauigkein_zufrieden

        jos kolmella käynnillä tehdään noin suuri remontti, niin hälytyskellojen pitäisi soida.
        Käypä näyttämässä asiantuntijalla tehtyä työtä, mieluummin jollain tunnetulla saksalaisella.


      • taati123
        genauigkein_zufrieden kirjoitti:

        jos kolmella käynnillä tehdään noin suuri remontti, niin hälytyskellojen pitäisi soida.
        Käypä näyttämässä asiantuntijalla tehtyä työtä, mieluummin jollain tunnetulla saksalaisella.

        Ei ole mikään kirurginen toimenpide, ja Cerec-tekniikka mahdollistaa laajammatkin rempat parilla käynnillä.
        ....hyvin on kestäneet eikä mitään ongelmia ole ollut :)

        taati123


      • Lopetajopetteri
        taati123 kirjoitti:

        Ei ole mikään kirurginen toimenpide, ja Cerec-tekniikka mahdollistaa laajammatkin rempat parilla käynnillä.
        ....hyvin on kestäneet eikä mitään ongelmia ole ollut :)

        taati123

        Tulit taas mainostamaan tätä vastaanottoa 3 vuoden tauon jälkeen? Miksi?
        Ehkä tuo aloittaja löysi jo hammaslääkärin


    • Cerec-vai-ei

      Oma hammaslääkärini sanoi, että voidaan kokeilla Cerecillä, jos haluat. Siihen hän lisäsi, että perinteisellä tekniikalla lopputulos on yleensä parempi.

      En ole vielä päättänyt, mihin uskoa.

      • Cerecosaaja

        Sanoisin, että hammaslääkärisi ei
        -ole kovinkaan ammattimainen jos antaa potilaan päättää (potilas saa kieltäytyä mutta ei päättää)
        -ei osaa Cereciä jos suosittelee muovipaikkausta
        Sorry nyt vaan mutta jonkun piti se sanoa..


    • Anonyymi

      Jaa-a

      Osa varsinkin nuorista hammaslääkäreistä laittaisi nykyään vain Cerecin keraamiset paikat/kruunut miltei joka paikkaan johtuen laskutuksesta eikä aina potilaan tarpeesta
      Usein hammaslääkäri vielä itse tekee jyrsimellä koko paikan vastaanotolla

      Kuitenkin on olemassa mm. e.Max, mikä siis on litiumdisilikaatilla vahvistettu keraamiaa ja kovempaa materiaalina. Ne pitää kuitenkin tehdä hammaslaboratoriossa

      Jostain syystä näitä ei noilla vastaanotoilla tehdä ollenkaan ...


      Nimimerkillä Kohta 30 vuotta alalla

      • Anonyymi

        Voisin vastata nimimerkillä 2 vuotta alalla.
        Litiumdisilikaattiahvisteista keramiaa ei tarvitse tehdä hammaslaboratoriossa. Siinä se menee vastaanotolla aivan kuten muutkin materiaalit. Ja voi olla paikallinen ero, mutta kyllä meillä niitä ainakin tehdään.

        Ja alempaan sinun kommenttiin vastausta että muovipaikka on keraamista paikkaa huonompi. Aivan ainut poikkeus on pieni lohkeama, jolloin keramialla paikattaessa jouduttaisiin hiomaan tervettä hammasta turhan paljon pois. Muissa tapauksissa hinta puoltaa muovia, kaikki muut ominaisuudet keramiaa. Potilas saa sitten näistä päättää. Toisaalta nopeasti se muovin hinta nousee, kun paikkaa joudutaan myöhemmin uusimaan.
        Ja mikähän on sinun "perinteinen kruunu"? Muovista kruunun rakentaminen on todella paljon huonompi idea kuin keramia. Oli se keramia sitten cad/cam:lla jyrsittyä tai labravalmisteista.

        Ehkäpä olisi aika jo päivittää tietoja. Asiat muuttuu 30:ssa vuodessa :)


    • Anonyymi

      Ja että hyvä muovipaikka muka olisi huonompi kuin keraaminen paikka....

      Jos kyse pienestä lohkeamasta, niin sehän paikataan ensisijaisesti muovilla....
      isot lohkeamat ovat eri asia, mutta niihinkin voi tehdä myös perinteisen kruunun, koska keraamisen kruunun hinta on melkein sama...

      Voi aikoja

    • Anonyymi

      Minusta Oral -ketju on hyvä. OK, onhan siellä joillakin asemilla hammaslääkäreitä, joiden paikat putoavat parissa viikossa. Onneksi Oral korvaa tuollaiset menetykset ja hoitaa ongelman loppuun.

      • Anonyymi

        Kun seuraa näitä palstoja niin eipä kenelläkään muulla näytä olevan tuollaisia kokemuksia..
        ”Korvaa menetykset ja hoitaa homman loppuun”
        Ha ha kyllä nyt vitsin murjaisit!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe