Sinkut - Miksi ette luovuta? (miehet)

NoMoreNails

Kumppanin löytymisen suhteen.

Vuosi sitten tuli ero ja sen jälkeen 1 seksisuhde. Palstoja lukeneena ei mahdollisuutta parisuhteelle enää ole. Sosioekonominen asema 0 ja rumat hampaat. Eli juuri ne ominaisuudet, jotka ratkaisevat paljon nykyisillä parisuhdemarkkinoilla.

Mutta olen tajunnut sen, ymmärrän etten sovellu puolisoksi. En kuitenkaan ruikuta täällä kuinka huonoja naiset ovat. Miksi olisin heille katkera kun vika on minussa. Teillä joilla on vielä mahdollisuus olkaa mukavia naisille, lähestykää normaalisti jutellen. Ei millään typerillä iskureilla, olkaa kiinnostuneita naisista ja näyttäkää halunne ilman, että lähetättä naisille kuvan kalustanne. Olkaa ihmisiksi. Menkää ulos ja eläkää elämäänne.

52

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TunnustaTosiasiat

      Joskus on vain hyvä luovuttaa ja tunnustaa tosiasiat. Sanoa vaikka ääneen, että olen ätmi enkä sille mitään voi, vaikka palstalla jotkut yrittävät valheellisesti toisin väittää. Tämän jälkeen voi siirtyä muihin mielenkiinnon kohteisiin.

    • "Palstoja lukeneena ei mahdollisuutta parisuhteelle enää ole. "

      Eihän näihin palstoihin kannata uskoa. Suurin osa täällä liikkuvista "totuuksista" on enemmän tai vähemmän huuhaata.

      • atännä

        Just näin.
        Näillä "palstatotuuksilla" kaikenasteiset päävammaiset haluavat siirtää ongelmansa muiden syyksi. Oikeassa elämässä parisuhdemarkkinat ovat aivan erilaiset, siellä kohdataan oikea ihminen eikä vaatimuslistoja. Voi katsoa pariskuntia vaikkapa Prismassa. Kaikenlaista on.

        Ja hampaat on helppo laittaa kuntoon, jos ne haittaa itseä.


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Just näin.
        Näillä "palstatotuuksilla" kaikenasteiset päävammaiset haluavat siirtää ongelmansa muiden syyksi. Oikeassa elämässä parisuhdemarkkinat ovat aivan erilaiset, siellä kohdataan oikea ihminen eikä vaatimuslistoja. Voi katsoa pariskuntia vaikkapa Prismassa. Kaikenlaista on.

        Ja hampaat on helppo laittaa kuntoon, jos ne haittaa itseä.

        Oikeassa elämässä niitä vaatimuslistoja vasta onkin. Tuossakin oli toisella vaatimus saada seksiä ja toisella vaatimus saada hengittää raitista ilmaa:

        http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/nainen-kieltaytyi-seksista-miehelta-haiseva-kosto/5817022

        Kummankaan vaatimus ei mennyt lävitse.


      • atännä

      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Oikeassa elämässä niitä vaatimuslistoja vasta onkin. Tuossakin oli toisella vaatimus saada seksiä ja toisella vaatimus saada hengittää raitista ilmaa:

        http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/nainen-kieltaytyi-seksista-miehelta-haiseva-kosto/5817022

        Kummankaan vaatimus ei mennyt lävitse.

        Mitä mielihyvää te katkerat nillittäjät saatte tuosta epävarmojen henkilöiden toivon hiivuttamisesta? Jankkaatte täällä päivästä toiseen mantraanne kuinka naiset ovat ilkeitä, pihtareita/huoria, ahneita, varkaita, laskelmoivia ja vetävät heikkoja miespoloja lättyyn joka sektorilla. On siinäkin elämänsisältöä, voi helvetti. Toivottavasti mukavat miehet eivät saa tuota sukupuolitautia teiltä netin välityksellä.


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Mitä mielihyvää te katkerat nillittäjät saatte tuosta epävarmojen henkilöiden toivon hiivuttamisesta? Jankkaatte täällä päivästä toiseen mantraanne kuinka naiset ovat ilkeitä, pihtareita/huoria, ahneita, varkaita, laskelmoivia ja vetävät heikkoja miespoloja lättyyn joka sektorilla. On siinäkin elämänsisältöä, voi helvetti. Toivottavasti mukavat miehet eivät saa tuota sukupuolitautia teiltä netin välityksellä.

        Se toivon hiivuttaminenkin on parempi kuin se että valaa turhaa uskoa niin kuin te tsemppaajanaiset, siinä ehtii epävarma ätmi tuhlata paljon rahaa ja aikaa turhiin treffeihin ja yrityksiin niille pääsemiseksi jos teidän neuvoja noudattaa ja sitten se vasta murskana onkin kun tulee tarpeeksi monta kertaa torjutuksi. Me kerromme haittapuolista jotta se epävarma mies voi ymmärtää alkaa suuntaamaan energiansa jonnekin muualle kuin turhiin toiveisiin ja ymmärtää että on miljoonia, ei kun miljardeja ihan samassa tilanteessa olevia ihan hyviä miehiä maailmassa muitakin, näin säilyy minäkuva ja itsekunnioitus eheänä ilman turhia itsesyytöksiä omasta huonoudesta.


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Se toivon hiivuttaminenkin on parempi kuin se että valaa turhaa uskoa niin kuin te tsemppaajanaiset, siinä ehtii epävarma ätmi tuhlata paljon rahaa ja aikaa turhiin treffeihin ja yrityksiin niille pääsemiseksi jos teidän neuvoja noudattaa ja sitten se vasta murskana onkin kun tulee tarpeeksi monta kertaa torjutuksi. Me kerromme haittapuolista jotta se epävarma mies voi ymmärtää alkaa suuntaamaan energiansa jonnekin muualle kuin turhiin toiveisiin ja ymmärtää että on miljoonia, ei kun miljardeja ihan samassa tilanteessa olevia ihan hyviä miehiä maailmassa muitakin, näin säilyy minäkuva ja itsekunnioitus eheänä ilman turhia itsesyytöksiä omasta huonoudesta.

        Kuinkas paljon maailmassa on ylipäätään ihmisiä? Googlaas.

        Taidat vaan suunnitella jotain naismyyntiä ja teet myyntiä varmistavaa myyräntyötä. Mites se olikaan, sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan. Brasiliasta? Ei tuota säännöllista mustamaalaustoimitaa saa mitenkään muuten järkeistettyä. Katkeruus kun ei ole järkevää.


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Kuinkas paljon maailmassa on ylipäätään ihmisiä? Googlaas.

        Taidat vaan suunnitella jotain naismyyntiä ja teet myyntiä varmistavaa myyräntyötä. Mites se olikaan, sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan. Brasiliasta? Ei tuota säännöllista mustamaalaustoimitaa saa mitenkään muuten järkeistettyä. Katkeruus kun ei ole järkevää.

        Arviolta yli seitsemän miljardia:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Maailman_väkiluku

        Siis kuten kirjoitin jopa miljardeja hyviä miehiä jää ilman hyviä naisia nykyään jo koska osalla (suurimmalla) parisuhteessakin olevista varmaan aika huono nainen. Suomessakin jo yli miljoona sinkkutaloutta nykyään, on se aika paljon.

        Joo, eihän se kai järkevää ole mutta aina tulee noita otsikoita joita ei voi jättää huomioimatta koska tietoa pitää jakaa jos sitä on.


      • atännä kirjoitti:

        Kuinkas paljon maailmassa on ylipäätään ihmisiä? Googlaas.

        Taidat vaan suunnitella jotain naismyyntiä ja teet myyntiä varmistavaa myyräntyötä. Mites se olikaan, sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan. Brasiliasta? Ei tuota säännöllista mustamaalaustoimitaa saa mitenkään muuten järkeistettyä. Katkeruus kun ei ole järkevää.

        Ethän sinäkään vanha kurppa enää kenellekään kelpaa. Voisit tehdä jotain järkevämpää kuin täällä vain valittaa päivästä toiseen.


      • kakskymmentä
        super-atm kirjoitti:

        Ethän sinäkään vanha kurppa enää kenellekään kelpaa. Voisit tehdä jotain järkevämpää kuin täällä vain valittaa päivästä toiseen.

        Satavarmasti ätännä saa miehen helpommin kuin sinä naisen.


      • kakskymmentä kirjoitti:

        Satavarmasti ätännä saa miehen helpommin kuin sinä naisen.

        Ei todellakaan!

        1. Ätännällä on huono itsetunto, koska hänellä on pakonomainen tarve täällä ilkeästi aukoa päätään miehille. Jos hän saisi miehen, niin sellaista tarvetta ei olisi.

        2. Hän kehuu miten saisi miehen helposti. Jos oikeasti asia on näin, niin miksi pitäisi sinkkupalstalla sillä ylpeillä. Eli ei saa miestä.

        2. Ylpeilee jollain naurettavalla fitness-harrastuksellaan. Eli todellisuudessa käy vähän salilla, jotta saisi nostettua huonoa ja mitätöntä itsetuntoa ja elettyä jossain fantasiamaailmassa, jossa miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

        Naurettava pelle koko akka. Ei voi muuta sanoa.


      • Entä omat juttusi? Itse olet yksi palstan kirjoittajista. Joten yritätkö ylentää itsesi muiden yläpuolelle ja väität omien "totuuksiesi" olevan ainoita ja oikeita?


      • kakskymmentä
        super-atm kirjoitti:

        Ei todellakaan!

        1. Ätännällä on huono itsetunto, koska hänellä on pakonomainen tarve täällä ilkeästi aukoa päätään miehille. Jos hän saisi miehen, niin sellaista tarvetta ei olisi.

        2. Hän kehuu miten saisi miehen helposti. Jos oikeasti asia on näin, niin miksi pitäisi sinkkupalstalla sillä ylpeillä. Eli ei saa miestä.

        2. Ylpeilee jollain naurettavalla fitness-harrastuksellaan. Eli todellisuudessa käy vähän salilla, jotta saisi nostettua huonoa ja mitätöntä itsetuntoa ja elettyä jossain fantasiamaailmassa, jossa miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

        Naurettava pelle koko akka. Ei voi muuta sanoa.

        Olet itsekin sanonut että nainen saa halutessaan miehen. Koita nyt päättää mitä mieltä olet.


      • super-atm kirjoitti:

        Entä omat juttusi? Itse olet yksi palstan kirjoittajista. Joten yritätkö ylentää itsesi muiden yläpuolelle ja väität omien "totuuksiesi" olevan ainoita ja oikeita?

        Täällä ei hirveästi vaadita että nousee yleisen tason yläpuolelle.


      • kakskymmentä kirjoitti:

        Olet itsekin sanonut että nainen saa halutessaan miehen. Koita nyt päättää mitä mieltä olet.

        Atännä ei saa ketään, koska on onneton paska.


      • outsider1 kirjoitti:

        Täällä ei hirveästi vaadita että nousee yleisen tason yläpuolelle.

        Sinä ole palsta onnettomin luuseri, joka on niin idiootti ettei kelpaa edes töihin.


      • super-atm kirjoitti:

        Atännä ei saa ketään, koska on onneton paska.

        Ethän sinäkään saa ketään. Olet siis myös onneton paska. :D


      • outsider1 kirjoitti:

        Ethän sinäkään saa ketään. Olet siis myös onneton paska. :D

        Saan jos haluan, mutta naisten hypergamiasta johtuen en suostu kusetukseen.

        Sinä puolestasi olet elämänkoululainen idiootti, etkä ole käynyt edes peruskoulua loppuun. Olet lisäksi niin laiska, että saisit töistä saman tien potkut.

        Olet yhteiskunnan loinen ja sinulle pitäisi tehdä samalla tavalla kuin juutalaisille tehtiin toisen maailmansodan aikaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Saan jos haluan, mutta naisten hypergamiasta johtuen en suostu kusetukseen.

        Sinä puolestasi olet elämänkoululainen idiootti, etkä ole käynyt edes peruskoulua loppuun. Olet lisäksi niin laiska, että saisit töistä saman tien potkut.

        Olet yhteiskunnan loinen ja sinulle pitäisi tehdä samalla tavalla kuin juutalaisille tehtiin toisen maailmansodan aikaan.

        Osumatarkkuus tyypillistä tasoa. Olin yliopistossa tiedekunnan paremmistoa.


      • outsider1 kirjoitti:

        Osumatarkkuus tyypillistä tasoa. Olin yliopistossa tiedekunnan paremmistoa.

        Mitä hyötyä siitä oli kenellekään? Veronmaksajien rahoilla opiskelit ja nyt laiskottelet kotona.

        Olet täysin hyödytön paska.


      • Pitääkö sitä kaikesta aina olla jotain hyötyä?


      • outsider1 kirjoitti:

        Pitääkö sitä kaikesta aina olla jotain hyötyä?

        Pitäisi sen verran että pystyisi itsensä elättämään.

        Mutta mitäpä tuollainen vasemmistolainen feministipaska mistään mitään ymmärtää.


      • otappasiitä

        Ota sinkkumies se ex haukkujaeukko hiljaa tuolla tutustumalla.Hänellä mies,mutta näyttää irralliselta.Pehmenee siitä.Onnea matkaan!


    • hallloooo

      Joo.. tää palsta ei kuvaa kovinkaan totuudenmukaisesti tuota oikeaa maailmaa tuolla ulkona..

      • Naisasialooseri1

        Kerro esimerkkejä, missä kohtaa palsta ei ole totuudenmukainen verrattuna"oikeaan"maailmaan


      • mitävielä
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Kerro esimerkkejä, missä kohtaa palsta ei ole totuudenmukainen verrattuna"oikeaan"maailmaan

        Naisia kiinnostaa vain rikolliset
        Naisia ei kiinnosta alle 180 senttiset miehet
        Miesten ma kasvaa iän myötä
        Kiltit ja kunnolliset miehet eivät pariudu


      • mitävielä kirjoitti:

        Naisia kiinnostaa vain rikolliset
        Naisia ei kiinnosta alle 180 senttiset miehet
        Miesten ma kasvaa iän myötä
        Kiltit ja kunnolliset miehet eivät pariudu

        jooh, mutta lähdekritiikkiä ja filtteriä käyttämällä saa karsittua nuo lieveilmöt pois totuudesta, eli joidenkin selvät henkilökohtaiset agendat, johon sitten tarraavat samantapaiset yksilöt kiinni.....jos/kun eivät saa tai ole saaneet sitä mitä kuvittelevat "ansaineensa". "ansaita" jotain on jo itsessään sairas ajattelutapa, mutta tätä harrastavat molemmat sukupuolet ihan yhtäpaljon, niin täällä, kuin ulkomaailmassakin.


      • Naisasialooseri1
        mitävielä kirjoitti:

        Naisia kiinnostaa vain rikolliset
        Naisia ei kiinnosta alle 180 senttiset miehet
        Miesten ma kasvaa iän myötä
        Kiltit ja kunnolliset miehet eivät pariudu

        Miesten MA todellakin kasvaa iän myötä. Katso vaikka Mikael Jungeria, hänekin MA oli nolla parikymppisenä opiskelijapoikana.

        Kiltit ja kunnolliset miehet eivät pariudu, osa pariutuu mutta pääsevät vain aisureiksi.

        Kaikilla rikollisilla on nainen, lukemattomilla ei-rikollisilla ei ole

        Naisia kiinnostaa enemmän 180cm mies kuin 160cm mies


    • Naista ei kannata lähestyy ellei ole jännämies

      • taiteilijansielu

        Ovatko taiteilijat ja muusikot aina jännämiehiä? Silloinkin kun eivät ole kuuluisia? Vai voiko heissä olla tavallisia miehiä? Monet eivät ole komeita ainakaan.Mutta muusikoissa ja taiteilijoissa minua viehättää yhteinen rakkaus taiteeseen. Itsekin olen taiteellinen ja musikaalinen. Silloin on vaikea olla ihmisen kanssa joka ei välitä musiikista.


    • NoMoreNails

      AP vielä, kyse ei ole itsetunnon puutteesta vaan puhdasta realismia. Ja nämä syyt miksi olen luopunut parisuhdehaaveista on tullut naiskirjoittajilta.
      Ei tässä yhteiskunnassa ole sijaa, jos ei pysty hankkimaan materiaa tai ulkonäöltään on vajavainen. Kyllä se tässä on tullut jo huomattua. Ymmärrän asian myös naisten kantilta ja jokainen saa valita kumppaninsa oli ne perusteet mitkä tahansa, enkä ole siis katkera naisille.

      Mietin jos alkais jotain vapaaehtoistyötä vanhusten kanssa. He eivät noin yleensä tuomitse ja arvostavat muutakin kuin pintaa ja numeroiden määrää pankkitilillä. Ehkä sitä kautta pystyn tuntemaan itseni hyväksytyksi.

      • Naiskirjoittajilta? Tällä palstalla en ole nähnyt yhtäkään viestiä naiselta, joka ajattelisi noin yksinkertaisesti. :S


      • NoMoreNails
        Marrrnie kirjoitti:

        Naiskirjoittajilta? Tällä palstalla en ole nähnyt yhtäkään viestiä naiselta, joka ajattelisi noin yksinkertaisesti. :S

        Keskusteluissa, jotka käsittelevät miesten turn-offeja sekä koulutusta / työttömyyttä tämä tulee oikein hyvin ilmi.
        Täällä, sekä lukuisten muiden palstojen keskusteluissa niitä on luettavissa sekä tv:n deittiohjelmissa kaikki naiset sanovat samaa ja nettimediat kirjoittelevat myös aiheesta.

        >AP siis<


      • NoMoreNails kirjoitti:

        Keskusteluissa, jotka käsittelevät miesten turn-offeja sekä koulutusta / työttömyyttä tämä tulee oikein hyvin ilmi.
        Täällä, sekä lukuisten muiden palstojen keskusteluissa niitä on luettavissa sekä tv:n deittiohjelmissa kaikki naiset sanovat samaa ja nettimediat kirjoittelevat myös aiheesta.

        >AP siis<

        Ei kuulosta järin luotettavilta lähteiltä minun mielestäni. Tavalliset, ystävälliset naiset, joita on paljon, eivät ajattele tuolla tavalla. Jos tavoittelet tosi-tv-julkkiksia tai muuten vain pinnallisia naisia, niin sitten varmasti tilanteesi on kehnonlainen.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Ei kuulosta järin luotettavilta lähteiltä minun mielestäni. Tavalliset, ystävälliset naiset, joita on paljon, eivät ajattele tuolla tavalla. Jos tavoittelet tosi-tv-julkkiksia tai muuten vain pinnallisia naisia, niin sitten varmasti tilanteesi on kehnonlainen.

        ....niistä lopuista monet ovat varmaan jotain "keijukaisia", jotka pitäisi löytää, joko kissanruoka hyllyn luota tai sitten samoilemasta luonnosta........sitten on vielä se haastaviin osuus, eli saada sellainen "keijukainen" kiinni, että voi edes kommunikoida jotain hänen kanssaan........sitten jos vielä molemmat ovat jotain "keijukaisia/menninkäisiä", niin eipä se kauhean helppoa ole....mutta voitetaanhan sitä lotossakin, eli ei se mikään mahdottomuus ole...


      • NoMoreNails
        Marrrnie kirjoitti:

        Ei kuulosta järin luotettavilta lähteiltä minun mielestäni. Tavalliset, ystävälliset naiset, joita on paljon, eivät ajattele tuolla tavalla. Jos tavoittelet tosi-tv-julkkiksia tai muuten vain pinnallisia naisia, niin sitten varmasti tilanteesi on kehnonlainen.

        En hae pinnallisuuta. Suvaitsevaista, suuren sydämmen omaava ihanaa naista.

        >ap<


    • En minä ole etsinyt itselleeni moneen vuoteen enää naista.

      Turha yrittää, kun realistiset mahdollisuudet rajoittuvat siihen että pääsisi enintään elättämään toisten miesten äpärälapsia.

    • pihyarihuora

      tietty se vähän tympii jos on huonot hampaat,mutta voisihan sitä mennä hammaslääkäriin,ihan itsensä takia.

      • NoMoreNails

        Ei se mua häiritse. Se vain häiritsee kun muita häiritsee.

        >ap<


      • jewoijrwe

        Nettideittailunkaan viitsi ryhtyä kun tietää millaisen pettymyksen se aiheuttaa siinä vastapuolessa kun livenä nähtäisiin.

        >ap<


    • ytioiu

      Ei saisi viedä toivoa ainakaan kovin nuorilta miehiltä. Nuorilla nyt on aina ne omat epävarmuutensa muutenkin. Vuosien ja elämänkokemuksen myötä itseluottamus kuitenkin kasvaa. Tunnen paljon kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka ovat hyvässä parisuhteessa. Heitä ei netissä näy tarinoitaan kertomassa, koska perhe - työ - harrastukset vievät kaiken ajan. Aika moni löytää loppujen lopuksi jonkun.. Jos ei löydä, vika on yleensä sietämättömässä luonteessa.

    • Fdslkmflkdsfds

      Voi lopettaa yrittämästä mutta koitappa lopettaa toivomasta.

      Toivottomuuskin on ääriviivojensa määrittelemä.

      • "Voi lopettaa yrittämästä mutta koitappa lopettaa toivomasta."

        olipas hyvin sanottu.... =).........vielä on matkaa tuohon.....onkohan joku oikeasti onnistunut?


    • Naisasialooseri1

      Hyvä, että tunnustat tosiasiat itsellesi etkä jatka enää itsepetoksessa elämistä. Osa miehistä ei tule koskaan saamaan naista ja monelle se on kova paikka myöntää itsellen, mutta ennemmin tai myöhemmin sen joutuu jokainen uskomaan.

    • Ei tarvitse luovuttaa kun ei sen kummemmin mitään etsikkään.
      Sehän tässä parasta onkin kun voi vain katsella mitään eteen ilmaantuu..
      Sitten kun kaikki palaset on kohillaan, niin ei ole mitään estettä parisuhteelle.

      • RegularBoots

        Tuo on yleisin tapa pettää itseään.


    • Hymypoika565656

      Naiset ovat ihania, mutta elämässä on niin paljon muutakin koettavaa. Tee niin kuin itsestä tuntuu hyvältä:)

      • Nallemuori

        Miten te jaksatte aina ruikuttaa siitä naisenpuutteesta? Pitää vain hyväksyä se että kaikki miehet eivät vaan ole haluttavia naisten silmissä. Sama pätee myös toisin päin, ei moni ruma ja lihava nainenkaan saa miestä. Se on vain kylmä totuus. Vai pitäisikö jonkun naisen ruveta säälistä seurustelemaan vaikkei mies yhtään kiinnosta? Kyllä naisella on ihan täysi oikeus hakeutua sellaisen miehen luo joka tuntuu haluttavalta. Ja alussa tietenkin vaikuttaa kohtalaisen komea ulkomuoto, muutenhan ei synny seksuaalista viritystä jos fyysinen olemus on kovin vaatimaton tai jopa vastenmielinen. Onhan teille miehillekkin tärkeää että naisella on hyvä vartalo ja ainakin kohtalaisen sievät kasvot.Lopettakaa miehet se naisten katkera haukkuminen ja etsikää kaikkea muuta hyvää ja mielenkiintoista elämäänne.


      • Rahnukki

        Ihminenhän ei tietenkään saa ruikuttaa koskaan. Pitää vaan hymyillä suut korvissa.
        Miten se nyt menikään, siitä puhe mistä puute. Ensin sanotaan ettei kukaan puhu mitään ja sitten kun puhuu niin sitten valitetaan että puhutaan liikaa, koskaan ei ole mikään hyvin.
        Parempi puhua vaikka sitten sitä sontaa kuin olla puhumatta mitään ja pitää kaiken sisällä. Naiset saisi puhua paljon enemmänkin tällä palstalla. Vaikka senkin uhalla että paskaa valuu kainaloista ja korvista sisään. Vain siten asiat saadaan paremmaksi kun vaihdetaan mielialoja ja mielipiteitä.
        Turhaa etsiä mitään eikä ketään paikoista joissa ei ole mitään löydettävää. Olisi etsittävä sieltä missä olisi edes mahdollisuus löytää jotain. Jos kaikki avaavat turpansa niin löytöpaikat, löytötavat voisi aueta paljon helpommin.
        Peiliin katsominen tuntuu turhalta monesta, mutta kerran päivässä katsominen pitäisi mielessä sen kuka on ja mistä kannattaa pitää kiinni.
        Oman itsen alentaminen ei auta ketään, varsinkaan itseä, mutta todellisuudessa on tietenkin hyvä pysyä kiinni.
        Omasta kokemuksesta voin sanoa että sopivan parin löytäminen on todella vaikeaa.
        Yrityksestä ei ole ollut puutetta. Se on ollut erittäin masentava kokemus minulle.
        En uskonut siitä selviäväni ehjin nahoin. Nyt tuntuu paremmalta, olen edelleen sinkku ja tulen todennäköisesti olemaan niin jatkossakin. Syyt löytyy varmasti minusta. Tämä on ollut pahin tappio elämässäni, koska se on oikeastaan ollut ainoa asia mitä koskaan olen todella halunnut.

        Nyt alan päästä siitä yli, en välitä siitä enää niin paljon kuin ennen.
        Säälistä tai mistään muustakaan vastaavasta syystä kenenkään ei pitäisi alkaa suhteeseen, mutta totuus on se että suhteeseen aletaan yhä enemmän muista syistä kuin romanttisessa mielessä.
        Joten puhuminen siitä että vastapuoli pitäisi aina miellyttää toista jotenkin fyysisesti tai rahallisesti tai asemallisesti on aivan kummaa tarinaa, jotenkin niin itsestään selvää.
        Oletteko te koskaan ollut rakastunut, siis ihan oikeasti rakastunut kehenkään?
        Kysytäänkö siinä että ennenkuin voin rakastua henkilön pitää täyttää jotkut kriteerit? Jos vastaatte kyllä voitte miettiä oliko se sittenkään ihan niin kuin kuvittelitte.
        Onneksi luonto on meitä kaikkia viisaampia eikä se näe rajoja johonkin mitä ei edes ole olemassa.


    • eimullamuuta

      Nainen on se joka saa miehen tekemään itsemurhan ja luovuttamaan.Nainen kun antaa pakit niin monet miettii itsaria sen jälkeen.

      • joutavaaalemmuutta

        Voi hölmöjä,kun surmaa itsensä jonkin typerän naisen takia.Iän päivinhän ihmiset ovat eronneet ja jatkaneet elämää muiden kanssa.Sivusta katsoen joskus naurattaa mitähän tuokin näkee tuossa ämmässä ja tullut tulokseen saapi siltä,joten näitä antajia kyllä riittää.Rakkaus on kuulkaa paljon muutakin kuin sänkyhommia. Älkää kukaan tappako itseänne toisen ihmisen tähden. Pää pystyyn,maailma on täynnä pettureita,joten eteenpäin porskutettava sellaisten ohi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe