Pitäisikö muka hävetä?

Kertokaas

Mulla on kropassani muutamia epäkohtia, niin kuin monella muulla naisella. Kuitenkin, haluan olla luomu enkä pilata itseäni esimerkiksi kauneusleikkauskilla. Pystyn elämään tällaisena enkä jaksa hävetä mutta nykypäivänä kaikki tuntuvat keskittyvän vain ulkonäköön. Toisille kelpaavat vain barbiet mutta tässä pojille kysymyksiä siitä mitä aattelette näistä "epäkohdista" naisvartalossa.( Naisena haluaisin kuitenkin muistuttaa että tytöt olkaa ylpeitä itsestänne vaikka nää poitsut ois mitä mielt) Voisitko seurustella naisen kanssa jolla 1. Ei ole rintoja 2. On hieman/ hyvin eripari rinnat 3. On paaaljon raskausarpia esim. pakaroissa. 4. On iso nenä 5. ei ole timmi/ nahka roikkuu. Jokaisella on omat mielipiteet joten haluan silti kyseenalaistaa tajuavatko muut olla näihin "virheisiin" katsomatta. Olen puhunut.

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meagain

Ja sori kuuluis kyllä enemmän "keho" osioon ;\

• paskakehojees

Oi olen miettinyt samaa, mun kropassa on just noita samoja asioita kaikki! :c
      lytty ruma sivuprofiili ;-;
      ulkonevat kylkiluut
      eripari reidet
      pihtipolvet
      ja sitten kans ei oo oikeen rintoi mut tykkään näistä vaikka erikokoset onkin, raskausarpia on paljon reisissä ja ylimääräistä löytyy hieman ja vaikka masu aika laiha onkin, turpoan sen verran että näytän joltain saatanan ilmapallolta ;-; niin ja se jättimäinen nenä löytyy myös.

• näinpäh

Mmm.... Mulla kanssa sanovat et päällesin puolin oikeen hyvä kroppa mut pelkään et kun näkevät totuuden niin multa löytyy eriparin rinnat enkä ole oikeesti timmi vaikka hoikka oonki. En tiiä ollako tyytyväinen vai ei.

• fefeli

Omaan myös perus naisellisen kropan mutta naisellista oloani varjostaa tyhmä olo siitä että toinen rintani on pullahtanut isoksi palloksi xd toinen on melko lättänä. Näytänkö siis tyhmältä alasti????? En ole sellainen kauniin symmetrinen. Vastailkaa kundit tänne!!!!!!! :(

• eminem222

No samallai pojat miettii ulkonäköää mut tytöille on tietysti jotenkin asetettu enemmän paineita sen suhteen. Itellä ei ole kovia ulkonäkö kriteereitä mut ensit tiiä sanoo muist

• kollis

Upppp

• Naisetonkivoi

Riippuu vähä minkä näköne on minkä näköne muute on jos on läski nii en ehk alkais seukkaa. En oo ihastunu kehekää lihavaan ikinä. Suorasti sanottu mut näi se vaa o. Jos on hyvä peppu ja tissit nii kyl tykkään. T: 23 v mies

• 14v_poika

Olen miettinyt miksi kaikkia kiinnostaa ULKONÄKO niin vitusti. Monille se on tärkein asia mailmassa en vain ymmärrä. Siis on ulkonäkö jotakin mutta olen huomannut että minulle aen merkitys on tavallaan kadonnut joka kerta kun puhun tytölle mietin heidän luonneettaan, minkälaisia he ovat en heidän tissejään.

• Mainitsemasi asiat ovat kohdallani merkityksettömiä, jos henkilökemiat kohtaa ja toisen seurassa viihtyy.

• arvostan

Jes, ihanaa puhetta kundit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe