Yrumpilla on nut Kovat piipussa. Aborttinaiset vankilaan. Oikein on. Ensin maattu vastoin 6 Käsky.
trump aborttinaisia rankaistava
11
80
Vastaukset
- NeMakaajamiehetLinnaan
Arvatenkin makaaja/raiskurimiehen kirjoitus...
- bigmouth
Trumpin ex-vaimohan on kertonut kirjassaan, että Trump raiskasi hänet eroprosessin aikoihin. Tapauksella oli viereisessä huoneessa todistajakin. Myöhemmin vaimo on sitten pehmentänyt puheitaan ja todennut, että mies ei käyttäytynyt tuolloin niinkuin rakastava aviomies. Ilmeisesti hänet maksettiin hiljaiseksi. Tämä on USA:ssa vanha uutinen.
Itse asiassa Trump ei ole sanonut, että abortin tehneet naiset pitäisi vangita. Vaan hän sanoi, että jos abortista tulisi taas laiton, niin silloin nainen saattaisi joutua vankilaan. Herää kysymys mikä on miehen osuus, eikö hänetkin pitäisi vangita. Mikäli tietyt USA:n ääriuskonnolliset tahot saisivat päättää, niin varmaan naiset pitäisi myös kivittää.- raiskari_Jehova
Raiskaaminen ja pedofilia on hyväksyttyä uskovaisille miehille. Jehova antaa siunauksensa raiskaamiselle ja pedofilialle.
- insallah
Kaikissa lähi-idän valtauskonnoissa (juutalaisuus/ kristinusko/ islam) nainen on syyllinen, vaikka hänet raiskataan ja hän tulee raskaaksi. ( raskaudenkeskeytyskin on "syntisen" naisen, monissa tapauksssa nuoren tytön syytä).
eikäs tällä logiikalla, voi odottaa, että Trumpo on islamisti?
- capiche
Ihminen muuttuu yleensä sen kaltaiseksi mitä eniten vastustaa. Kylmän sodan aikaan nauratti monta kertaa miten samanlaisia yhteiskuntia USA ja Nliitto itse asiassa olivat. USA:n muutettua tuli sanottua monta kertaa että tämähän on ihan kuin Nliitossa.
Fanaatikot ovat samanhenkisiä luistelevat he sitten oikeaa tai vasenta laitaa. Tai mitä uskontoa sitten edustavatkin. Fanaattisuus on luonteenpiirre, jonka ihminen vie mukaan omaan maailmankatsomukseensa.
- Naisen-oikeus
Naisella olkoon oikeus omaan ruumiisensa, jokainen tekee tilin itse Herralleen ja uskomattomien teot on jo tuomittu muutenkin joten mitä tästä aborttiasiasta vauhkoaminen teitä helluntalaismiehiä auttaa? Trumpissa vaikuttava antikristuksen henki alistaa ja vie naisilta oikeudet myös aborttiasiassa!
- asia.loppuukäsitelty
Naisella olkoon oikeus omaan ruumiisensa, jokainen tekee tilin itse Muumipapalle.
- jaikaliii91
asia.loppuukäsitelty kirjoitti:
Naisella olkoon oikeus omaan ruumiisensa, jokainen tekee tilin itse Muumipapalle.
Kun minä olin alakoulussa 1960-1970 luvuilla, meille oppilaille luettiin uskontotunneilla Raamattua ja kerrottiin Jumalasta, kaiken Luojasta. Jokainen koulupäivä aloitettiin aamuhartaudella. Niin lapset oppivat tietämään että Jumala on ja kunnioittamaan häntä.
Minä huomaan että sinulle on koulussa opetettu muuta ja luettu muita kirjoja. Mutta ei kait sentään Muumikirjoja?
- capiche
Trump ei voi kieltää aborttia, sillä USA:ssa jokainen osavaltio päättää omasta lainsäädännöstään. Hän voi toki vaikuttaa asioihin nimittämällä Korkeimpaan oikeuteen hiljattain kuolleen tuomari Scalian tilalle pro-life tuomarin. Korkein oikeus antaa kuitenkin vain lausuntoja ja asia siirtyy sen jälkeen takaisin osavaltion päätettäväksi.
Kun Trumpilta kysyttiin mahdollisesta eriarvoisuudesta tulevaisuudessa, niin hän kehotti naisia hakemaan abortin toisesta osavaltiosta. Että sellainen abortin vastustaja hän on. - ssfdfsdds
kyllä on tyhmää kansaa kun antaa tommoselle presidentin vallan. voi syyttää vain itseään myöhemmin kun tajuaa mitä tuli tehtyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659