ProstaPlast

Kiinalainen laastari eturauhasvaivojen hoitoon. Kenellä kokemuksia?

10

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irak

      ikäni 57 . Ongelmani on eturauhasen krooninen tulehdus ja heikko erektio. jos tein kovemman urheilusuorituksen tai raskaan työpäivän niin viikkoon ei tapahtunut mitään. Aloitin argiinilla noin 2viikkoa sitten normaali annoksella. Nyt on menossa 3. laastari. Eilen kovat treenit punttisalila viime yönä niin kova vessaan herätys seisio et ihan kipeetä otti. kipuja ei virtsatessa ole vessassa käynnit ei ole vähentyneet, mutta uskallan tehdä sen jo seisten. Sitäkään en oo tehnyt vuosiin. Ens yönä en anna mamman nukkua.

    • Esteban42

      Tilasin toissa päivänä YHDEN pakkauksen @ 45€. Tilauksen vahvistuksessa luki KOLME pakkausta, yhteishintaan 109€! (3 x 45 = 135) Olen lähettänyt korjauspyynnön ProstaPlast Support osoitteeseen [email protected] mutta mitään ei ole kuulunut. Onko muillekin sattunut vastaavaa?

    • Prostata1

      M64v. Neljäs laastari menossa. Kyllä komppaan näiden puolesta. Penis on alkanut roikkumaan levossakin hienosti ja myös suonet pullistelee. Eli vaikuttaa varmaan alueen verenkiertoon.

    • Prostata1

      M64v. Myös todella mahtavat aamustondikset pari kolme kertaa viikossa on juhlaa

    • prostata2

      Onko kellään ollut parantavia vaikutuksia eturauhasongelmiin?

      • Prostahuijausko

        Tilasin ko. laastaripakkauksen jo huhtikuulla, tuli tilausvahvistuskin ja rahat (45€) lähti tililtä mutta itse tuotetta ei koskaan tullut, myöskään jälkikyselyihin ei ole tullut mitään vahvistusta...
        Vittu taitaa olla täyttä huuhaata koko homma, eihän löydy edes suomenkielistä palvelunumeroakaan josta asiaa voisi kysellä...


    • Liikaanamia

      Tuote on huijausta. Urologia, tri Jukka Kemppaista, joka muka antaa lausunnon tuotteesta, ei löydy laillistettujen lääkäreiden luettelosta (Valvira). Muka tehdystä tieteellisestä tutkimuksesta ei löydy mitään lähdeviitteitä. Hommaa junaillaan Miamista USA:sta: rahoihin ei Suomen poliisi pääse käsiksi eikä mahdollisten hoitovahinkojen korvauksista ole toivoakaan.

    • Prostata1

      mulla 6. laastari menossa ja kyllä mielestäni tämä on hyvä tuote. Ainakin penis tykkää. Mullakin suonet pullistelee jopa levossa. En kyllä pitäisi tätä aivan humpuukina. Ei se kyllä mikään varsinainen eturauhaslääke oli. Jos eturauhanen on kasvanut niin minun KOKEMUKSENI mukaan Duodart lääke ja höyläys ovat ainoat toimivat lääkkeet. Mutta siitä huolimatta laastarit on ihan ok mulle.

    • prosata

      Eipä riipu..laastarikin irosi ennen aikojaan..vahava vedätyksen maku

    • Oppiiuutta

      Olen töissä sairaalassa. Potilaani kärsi eturauhasen tulehduksesta ja sai siihen vaikka mitä lääkkeitä mutta ei parantunut. Vaiva paheni ja kesti 5 kk. Mies oli tilannut näitä laastareita ja parani niiden avulla. Viikon jälkeen lopetti laastarin käytön ja oireet palasi heti. Jatkoi käyttöä ja vaiva hävisi. Itse en usko yleensä luontaistuotteisiin mutta tämä oli pakko googlettaa sen verta kiinnosti kun mies näytti laastarin. Pysyy kuulemma aika huonosti kiinni eli täyty laittaa parempaa teippiä lisäksi tai olisi lähtenyt irtoamaan ennen aikojaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe