Mitähän ne nyt tuostakin vaahtoaa:
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/tampereella-ei-ymmarreta-husin-neulavirhetta-miten-tuollaista-voi-paasta-sattumaan/
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001149296.html
Eihän tuossa ole altistumaan päässyt kuin vaivaiset 19 ihmistä eikä neulan menneisyydellä pitäisi olla kyllä mitään väliä, menneisyys on menneisyyttä eikä kuulu kenellekään. Sittäpaitsi, suurin osa sukupuolitaudeista paranee antibiooteilla niin miksei sitten muka aidskin?
On se hyvä kun palstan naisilta olemme saaneet valistusta ettei pieni altistuminen haittaa niin uskaltaa kyllä mennä labraan jos sinne tulee asiaa eikä haittaa vaikka tökkisivät käytetyillä neuloilla kropan reikiä täyteen.
Turha kohu käytetyistä neuloista
5
118
Vastaukset
- vaarallinenpaikka
Kun on niin paljon homoja ja maahantunkeutujia Helsingissä
Kaikilla neuloilla on historiansa eikä yhtään niistä voi omistaa.
"jaappanilainen"....*nauraa vieläkin*....tuo oli ikis se kohta, mikä jostain syystä nauratti eniten....siihen jollain tavalla kiteytyi se koko tarinan olemus.....syystä, jos toisesta.....nyt mua naurattaa koko ajan, kun mietin tuota sanaa....taisit tehdä mulle "sanamadon", joka laukee, kun joku sanoo sen.....prkl, sua ikis... ;D
Äijä jatkaa näämmä samalla linjalla....."jaappanilainen" =DDDD- Ikis__M
Hyvä kun toimi vaikka ratikan oma vikahan sen on kun on sitä mainostanut :D En uskalla edes arvata millaisia jälkikuvia tästä mahtanee jäädä:
https://www.riemurasia.net/rtube/Taas-jaappanilainen-mainos/30668 Ikis__M kirjoitti:
Hyvä kun toimi vaikka ratikan oma vikahan sen on kun on sitä mainostanut :D En uskalla edes arvata millaisia jälkikuvia tästä mahtanee jäädä:
https://www.riemurasia.net/rtube/Taas-jaappanilainen-mainos/30668Siis en yhdistänyt sitä Herra Ratikan puolisoon, vaan ns. "jaappanilaiseen laatu tekniikkaan"......autoihin yms........" see o aito jaaappanilaine" yms. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511