Terve. Oon 12 v. ja tulin kirjottaa "kuinkaperseestä"olen. Voiko tästä parantua? Kerron nut mikä mussa on niin vialla, kerron kaiken. Ekaks, oon ihastunut tyttöön ja kerroin tunteista jne. eikä se tuntenu samoin mua kohtaa, noh sesaattaa johtua siitä, että oon vähän hölmöilly viimeaikoina ja nyt syytän JOKA ilta itteeni siitä, että särjin oman (ihan ite) sydämmeni. Sit mennään vähä muuhun. Mun mielestä mun kehoki on iha perseestä. Mä oon urheilija, mä urheilen paljon syön hyvin ja musta tuntuu, että oon alipainoinen. Syön joka ruokailun yhteydessä: pääruoan, leivön, (vähintään) lasin maitoa, vihanneksia. Ja nyt, kun mulla oli/on polvivamma mä lepäsin kuulauden enkä oo saanu painoo kauheesti nostettuu. Olen siis 157cm pitkä ja 40kg painoinen (iän kerroin alussa). Nyt mennään intiiialuseiin eli mun kassit roikkuu pikkasen eri korkeuksilla. Onko se ihan normaalia? Ja levossa mun penis sojottaa vasemalle onko sekään ihan normaalia? Ja nyt semmosesta koomeksi kehutusta pojasta on tulossa semmonen ruma finni naama, vaikka ei vanhemmilla ollut paljoa finnejä. Miksi vitussa tää kaikki tapahtuu mulle :D? Miten saan "romahtaneen" itsetuntoni takaisin kohdilleen? En siis suoranaisesti häpeä itseäni, mutta pakko myöntää ihastukseni edessä pikkasen. Ja miten pääsen yli ihastuksestani vai kannattako yrittää (itse en kannata yrittämistä)? Ja kertokaa onko nuo aluksi mainitsemani jutut huonoja vai hyviä. Kiitos jo etukäteen! :)
Ps. Anteeksi mahdolliset kirjoitusvitheet kirjoitan puhelimella eikä tämä ole helppoa!
Miten parantua tästä?
6
80
Vastaukset
- Blääh12v
Niin ja syön viisikertaa päivässä!
- vaipuhuitkototta
Aprillipäivä huomenna vasta
- ennustelija
Jos puhuit totta. Et ole ainoa joka murehtii finnejä , ne tulee ja menee. Urheilet se on hyvä asia tytöt tykkää urheilevista miehistä. Olet aivan normaali nuori uros ja tee tunteet selviksi tytölle. Minä useamman nuoren mummona tiedän että voitto seurustelussa lankeaa kohdallesi. Onnea matkaan.
- Tyttös
Paino varmaa nousee helpommi ku kasvat ja eI toi mitenkää epänormaali paino oo ton ikäselle. Vietä paljon aikaa ihmisten kaa jotka on sulle tärkeitä, sun kavereitten mut myös perheen.ne nostaa itsetuntoon ja kasvat myös ihmisenä. Sitte ei mitenkää henkilökohtasestu mut todennäkösesti sun kassit ja penis ei kiinnosta ketään viel muutamaan vuoteen :) se on tosi tavallista et ne ei oo ihan symmetsisesti ja se voi viel muuttuu ku murrosikä kunnol tulee. Ei kannata hävetä kehoaan koska kuulostat just ihanalta tyypiltä, vähä itsevarmuutta mukaan. Itsevarmuutta saa ku yrittää aina olla oma itsensä ja löytää ympäriltään ihmisii ketkä arvostaa sua omana itsenäs ja kenen kaa voit jakaa sun ajatuksii. (Joo nyt alkaa pelottavasti kuulostaa terapeutilta...) nii ja urheilun jatkaminen todella kannattaa, monella siit saa just itsevarmuutta ja jos on vaikeeta ni voi rentoutuu sillee ja tavallaa "nollata" ajatuksii. Tiiän et kuulostaa epätodelliselta ihastuneena et kyl siitä pääsee yli ja saat uusii ihastuksen kohteita ja uusii tilaisuuksii. Ens kerralla oo vaik sillee et et sano suoraa et tykkäät mut sanot jotain muuta kivaa ja pyydät lähtee jonneki sanot et ostat vaik leffaliput :) se ei pakota sitä sitoutuu mut saatte tutustuu enemmän ja tiedä vaikka kiinnostuis susta ;) Ja finnejä ehkäsee se että peset lämpimällä vedellä naaman (ja kuivaa kasvopyyhkeeseen) joka ilta ni iho pysyy freesimpänä. Voit myös käyttää kasvorasvaa jos iho kuivuu (se on hyvä jätkienki tietää vaik luulette et se ois vaa tytöille)
- 787658765
Yleensä toinen kives roikkuu hiukan alempana, ei siis montaa senttiä ja toi että levossa sojottaa vasemmalla nii vissii pidät sitä farkuis/pitkis kalsareis vasemmas lahkees? Levossa ei oo mitää välii minkä muotonen tai kokonen on, seisokki se tärkee on :)
Kirjoituksesi perusteella sinussa ei ole mitään vialla, etkä myöskään ole perseestä.
Kuvailemasi asiat ovat ihan normaaleja - vaikkakin ehkä ikäviä - nuoren kehitykseen kuuluvia asioita. Olet menossa murrosiän läpi ja pelkästään sen aiheuttama hormonimyrsky voi olla melkoista tunteiden ja itsetunnon vuoristorataa.
Nuo fyysiset jutut ovat myös ihan normaaleja. Jokaisen keho on omanlaisensa - myös siellä alapäässä. Vehkeet roikkuu ja sojottaa kullakin eri tavoin ja käytännössä eivät koskaan symmetrisesti.
Jos olet hölmöilysi lopettanut, niin turha sinun on siitä itseäsi enää syytellä. Keskity nykyisyyteen ja tulevaisuuteen.
Sen neuvon sinulle antaisin, että ne parisuhdeasiat kannattaisi unohtaa vielä muutamaksi vuodeksi. Säästäisit itsesi monelta kriisiltä ja pahalta mieleltä... Nyt ehkä särjit itse sydämesi, mutta teinisuhteissa sen tekee ennen pitkää joku muukin.
Onnea ja menestystä! Kyllä sä pärjäät. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138