Odinit toivat turvallisuuden kouluun!

resyliluti

Hyvä äijät! Jo pelkästään paikalla näyttäytyminen pisti mamukit pelkäämään niin etteivät taatusti ahdistele ketään ( ja itkivät vielä poliisit paikalle :) )

Hyvä Hyvä! kaikkien kantasuomalaisten koululasten ja varsinkin tyttöjen puolesta!

9

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäoonniinkova

      Jaa, no enpä tiiä. Onko se nyt niin hyvä juttu että lantasuomalaiset juntit pelottelevat pikkupoikia ?

    • MN__

      En halua nähdä Nurmijärvellä yhtäkään ilmentymää katupartioista. Niitä ei kuntamme kaipaa. Poliisi, vaikkakin niukoin resurssein, pitää huolen kuntalaisten, isojen ja pienten, turvallisuudesta.

      • wwdd

        Moni varmasti kunassasi kaipaa ja sultahan sitä ei tulla kysymään jos sellainen perustetaan mutta lähde mukaan vaan niin pääset sinäkin ennakoluuloistasi ja peloistasi irti.


      • MN__
        wwdd kirjoitti:

        Moni varmasti kunassasi kaipaa ja sultahan sitä ei tulla kysymään jos sellainen perustetaan mutta lähde mukaan vaan niin pääset sinäkin ennakoluuloistasi ja peloistasi irti.

        Ei kaipaa. Valtaosa ihmisistä ei kaipaa puolikrimininaaleja joukkioita kaduille "turvaamaan". Jo tuossa sinunkin kirjoituksessasi on uhkaava sävy, josta en pidä. Vapaasti toki perustaa saa mitä ryhmiä tahansa, jos sellaisen katsoo tarpeelliseksi, mutta toisen kerran; valtaosa EI kaipaa.
        Kyse ei ole ennakkoluuloistani eikä pelkäämisistä, minä en pelkää mitään, jotakuinkin vähiten erilaisiin tunnuksellisiin vaatteisiin pukeutuneita ryhmittymiä.

        Kritiikistäni näitä katupartioita voisi helposti saada mielikuvan, että jotenkin hyväksyisin maahanmuuttajien tekemää häirintää tai rikollisuutta, niin ei missään tapauksessa ole. Suhtaudun itse hyvinkin kriittisesti maahanmuuttajavirtaan. Näen kuitenkin, että tarpeettomalla uhittelulla ja vastakkainasettelulla mennään vain ojasta sinne kuuluisaan allikkoon.


    • Ylisanoja

      Mitä äijiä nuo tuollaiset lapsen asteella olevat hörhöt muka ovat jotka ovat olevinaan vielä muka joitakin urhoollisia sotureita. Pelkkiä mitättömyyksiä ne ovat!

      • r3fcc

        Hyvin näytät kertomuksesi mukaan tuntevan heitä vai kerotko nyt omista ennakkoluuloistasi?


    • Ninejokula

      Hyviä ja tarpeellisia on katupartiot. Miksi ei huudettu pää punaisena kun n.tuhat matua partioi hgi:n rautatieasemalla ja ympäristössä uutena vuonna??? Ja paskat joukkoraiskasi naisen ja ahdistelivat monia kansalaisia. Jone nikula itki tv:ssä että ei tarvita partioita. Helvetin pitkätukka jolle voisi maksaa porukalla parturilaskun.

      • Ruuhkatukka13

        Vaikka nikula onkin perseestä niin mitä toi pitkätukka siihen liittyy ?
        Get help ääliö


      • Jokukukaka

        Eikä tästäkään joukkomellakoinnista kerrottu lehdistössä poikkipuolista sanaa, vaikka siellä näkyi olleen turvattomia naisia, ja jopa ihan pieniä lapsiakin seassa!
        https://www.youtube.com/watch?v=OKE2Sscuark


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe