sähköisestä reseptistä

Mitä tarkoittaa kun on määrätty vuoden lääkkeet niin viimeinen voimassaoloaika näkyy punaisena?
283
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Hyvä kysymys.Itsellänikin joskus ollut punaisena.Luulen että se vaan muistuttaa siitä että lääkkeet uusitaan ajoissa?Mutta jos lääkkeitä on hakematta niin se kyllä näkyy siellä kanta palvelussa lääkkeiden kohdalla.

Äänestä

Tein juuri uusimispyynnön e-resepteistäni omakannassa. Punaisena näkyi ne lääkkeet joita oli vielä noutamatta eli vuodeksi määrätyillä lääkkeillä oli vielä voimassaoloaikaa pari viikkoa (uusimispyyntö on tehtävä vähintään 8 päivää ennen loppumista). Ainakin tässä tapauksessa punaisella värillä huomautettiin (myös ohjetekstissä) että vanhat reseptit pitäisi käyttää ensin loppuun.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ad16.4 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kun on määrätty vuoden lääkkeet niin viimeinen voimassaoloaika näkyy punaisena?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu