Mitä mahtaa liikkua läskin naisen päällä ähkivän

En_ymmärrä

miehen päässä? Ei voi tarjota kunnon tyydytystä tuollainen pano.

22

365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-jaa.. miten paino korreloi naisen tyydytyksen kanssa?
      Tunneälykkyyden puuttuminen enemmänkin.

      • Niinseon_

        Vain kauniin naisen paneminen on tydyttävää


      • Niinseon_ kirjoitti:

        Vain kauniin naisen paneminen on tydyttävää

        Ok, itse puhuin asetelmasta isompi mies-normi nainen. Aloituksen voi käsittää niinkin.


      • eielämämkoululainen
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ok, itse puhuin asetelmasta isompi mies-normi nainen. Aloituksen voi käsittää niinkin.

        Jos voisi, sen pitäisi olla muotoa: "...liikkua läskin, naisen päällä ahkivän, miehen päässä" eli pitäisi olla pilkut tuolla välissä.

        Opettele suomea.


      • eielämämkoululainen kirjoitti:

        Jos voisi, sen pitäisi olla muotoa: "...liikkua läskin, naisen päällä ahkivän, miehen päässä" eli pitäisi olla pilkut tuolla välissä.

        Opettele suomea.

        Oliko yleinen ystävällisyys "eieläMÄMkoululaiselta " pois?


    • 6plus9

      Ei mitään. Itse panen läskejä aina takaapäin silmät kiinni ja kuvittelen jonkun kauniin siihen silmissäni. Olettaen että sieltä läskien välistä löytää pillun.

    • sdvsdbv

      Olin parisen vuotta sitten ihastunut erääseen naikkoseen, jolla oli ihan sopivasti tavaraa joka puolella kroppaa. Nainen myös vaikutti kiinnostuneelta, mutta homma ei kuitenkaan vaan edennyt mihinkään (varmaan omasta epävarmuuden aiheuttamasta jarruttelusta). Tuli n. vuoden tauko väliin ettei nähty, nyt on taas jouduttu tekemisiin. Nainen on käsittääkseni löytänyt tuossa välissä miehen ja samalla lihonut jonkin verran. Suoraan sanottuna en koe häneen enää vetoa, vaikka naisen olenkin muutaman kerran yllättänyt haikailevanoloisesta tuijottelusta. Mutta itse olenkin pitänyt itseni samoissa painolukemissa. Tavallaan tunnen helpotusta, etten "antautunut" naiselle silloin aikaisemmin kun näyttää olevan tuota parisuhteessa turpoavaa tyyppiä, tuskin seksuaalinen kiinnostus olisi muutenkaan tullut siksi säilymään. Toisaalta harmittelen vietävästi, että miksi nainen on päästänyt itsensä siihen kuntoon, kun voisi olla nytkin yhtä ihana kuin aikaisemminkin hieman kurinalaisemmalla ruokavaliolla. Mutta nähtävästi se parisuhde on monelle avain onneen ja jääkaapin oveen.

    • onpas.seksikäs

      riippuu mitä tarkoitetaan läskillä palstan mukaan maria vietola on läski mutta itse jos panen niin nainen on silloin kaunis ja seksikäs ja mukava niin päässäni liikkuu ja katson naista silmiin tota rakastan ja toivon rakastuisi myös minuun ja haluun tyydyttää hänet ja tehdä onnelliseksi no itse olen silloin helppo nakki tai ihastunut/rakastunut jos sänkyynkin haluan

    • VaadinTasokkuutta

      Riippuu naisen koosta. Ja aika moni nykyään meinaa, että jo 5-10kg ylipainon omaava nainen on läski, vaikka sellainen nainen ei sitä todellisuudessa vielä ole.
      Tietysti sitten, kun puhutaan jostain vähintään 20kg ylipainosta tai sitten näistä muodottavan lihavista ihmisistä, niin sen ymmärrän, että sellaista nimitellään läskiksi. Vaikka sellainen nimittely ei ole asiallista.
      Ja mieluummin mä ainakin panen pulskaa naista, kuin jotain todella laihaa, jolla ei ole yhtään mitään kropassaan. Ei lanteita, tissejä, persettä, ei YHTÄÄN mitään. On vain onneton reikä siellä luisevien jalkojen välissä.
      Eli jos mulle on vaikka kaksikin naista tarjolla seksiseuraksi, toinen on 170cm/70kg kokoinen ja toinen 170cm/50kg kokoinen, niin kyllähän mä ilman muuta otan sen 70-kiloisen kumppanikseni.
      Koska naisen on oltava naisellinen ja tikkulaiha ei sitä todellakaan ole. Tikkulaiha nainen on todella kuvottavan näköinen jo katsella edes.

      • riippuu-naisesta

        itse pidän esim 170cm/70-100kg niin toiselle sopii 72kg ja toiselle 89kg ja kolmannelle 101kg niin riippuu naisesta niin paino ei vaikuta siihen onko seksikäs vai ei


      • ihanan.hoikka

        minulle mieluiten tuo 50kg.


      • savsdavsa

        "niin sen ymmärrän, että sellaista nimitellään läskiksi. Vaikka sellainen nimittely ei ole asiallista."

        Koen nimittelyn ainoastaan tasavertaiseksi, kun haukkuuhan ne läskitkin aina hoikempia pulkannaruiksi yms. vastaaviksi. Millä lie oikeudella, kuvittelevatko ettei laihat voi moisista loukkaantua? Väärin.


      • savsdavsa kirjoitti:

        "niin sen ymmärrän, että sellaista nimitellään läskiksi. Vaikka sellainen nimittely ei ole asiallista."

        Koen nimittelyn ainoastaan tasavertaiseksi, kun haukkuuhan ne läskitkin aina hoikempia pulkannaruiksi yms. vastaaviksi. Millä lie oikeudella, kuvittelevatko ettei laihat voi moisista loukkaantua? Väärin.

        Hyvä "vastapallo"......siis noin niinku ihan yleisellä tasolla, koskien kaikkia ja kaikkea.....Peukutusta tälle!!! ;P

        Paras olisi tietenkin kaikkien tajuta kollektiivisesti, että "antaa kaikkien kukkien kukkia".......mutta ihmiset on mitä on, niin mitäpä luulette? ;P


    • Pojatonpoik1a

      Niin, toiset tykkää rinnattomista, poikamaisista naisista ja toiset taas tykkää, että naisella pitää olla reittä ja rintaa. Meilläkin emännällä on G kupit eikä ole mikään möhömaha. Kyllä kelpaa katsella peilin kautta, kun takaa antaa oikein kunnon kyytiä.

    • mietinvaan

      No onko teidän miesten mielestä 59kg 165cm nainen läski?

      • Ei o


    • eimullamuuta

      mallin mitoissa olevat naiset on huonoja sängyssä kun ne haluaa että mies hoitaa vaan homman. Tavis tytöt ottaa myös miehen huomioon ainakin kun tapailen naista niin se haluaa ottaaa suihinkin.

      • eimullamuuta

        tavis nainen voi olla vaikka 70-75 kg jos pituus on 160cm


    • normipainonen_M

      Mun päässä liikkuu kuinka rakastettava se tapaus on, jonka tarpeet haluan tyydyttää.Muutama ylikilo ikävöimälläni ehken on so what? En mä ole yhtä ihanaa ennen tavannu,lähellekkään.

    • EiMikäänLahna

      En tiiä puhuiko totta, mutta sanoi tykänneensä, ja kävi mankumassa lisääkin. ;)

      • mulleisovaalee

        aika monta olen pannut ja aina pettynyt noihin laihoihin. se on vähän kun vesi ämpärissä huljauttas kun noihin tissittömiin hehtaari vittuihin sekaantuu


    • Joku nainen joskus sanoi: mitä paksummat pylväät, sitä ahtaampi temppeli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe