Naiset on vässyköitä

asiallinenkysymys

Eivät tee aloitteita miehiä kohtaan koskaan. Kertokaa, mitä teissä on sellaista, jonka vuoksi meidän miesten tulisi taistella?

63

775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarralenkkari666

      En halua mitään taistelua????
      Aloitteitakin teen, jos koen tarpeelliseksi.

    • Naiset ovat kyllä todella saamattomia. Ei sellaisista ole johtotehtäviin. Palkkaakin on syytä tarkistaa alaspäin.

      • En tiedä kuinka tosissasi olet, mutta tuossa on totuuden jyvä.

        Moni nuori nainen on elämässään saanut prisessakohtelua, huomiota, parisuhteen ja seksiä sen ansioista että.... ovat nuoria naisia.

        Heille työelämä ja etenkin johtotehtävissä oleminen on jotain täysin uutta ja vaikeaa, koska pitäisi olla ahkera, pätevä ja tasa-arvoinen kaikkia kohtaan. Ja kaiken lisäksi heidän pitäisi käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset, eikä niin kuin teini jonka mielialat ja mielipiteet vaihtelevat kuin tuuliviirin suunta.


    • Lohikäärme!

      • tarralenkkari666

        Mitä lohikäärmeet on teille koskaan tehneet?!
        Ei minua ainakaan vietellä julmuudella myyttisiä olentoja kohtaan :(


      • Taistelu lohikäärmeen kanssa: tanssia, leikkiä, keskustelua...


    • Se, että naiset eivät ole tehneet aloitteita sinulle ei tarkoita, etteivätkö he tekisi niitä muille. Aika ikävä juttu...

      • Tottaon

        Totta, naiset tekee aloitteita miehille joille haluavat tehdä aloitteita.


      • Se että kelpasit kolmekymppisenä idioottina ulkomaiselle naiselle ei ole mikään ylpeilynaihe.


      • super-atm kirjoitti:

        Se että kelpasit kolmekymppisenä idioottina ulkomaiselle naiselle ei ole mikään ylpeilynaihe.

        Kyllä se pöhöttyneen itsetunnon antaa. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kyllä se pöhöttyneen itsetunnon antaa. :-)

        Sinulla on enintään pöhöttynyt vatsa ja vajaaälyinen pää :D

        "Seurusteleva" Ratikkapaska 15 vuotta sinkkupalstalla :D

        Olet täysin kusipää"mies" :D


      • Määääää

        Voi reppana kun ottaa poikuus koville.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinulla on enintään pöhöttynyt vatsa ja vajaaälyinen pää :D

        "Seurusteleva" Ratikkapaska 15 vuotta sinkkupalstalla :D

        Olet täysin kusipää"mies" :D

        No eihän kaikki voi olla yhtä pidettyjä kuin sinä. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No eihän kaikki voi olla yhtä pidettyjä kuin sinä. :-)

        Eikä kaikki onneksi ole yhtä idiootteja kusipäitä kuin sinä :D

        Sinulla ei vinisolmävaimosi lisäksi ole yhtään ystävää, koska olet niin vastenmielinen paskapää ettei seurassasi kukaan viihdy :)

        Sen takia vietät viidettätoista vuotta sinkkupalstalla :D

        Ei saatana olet onneton luuseri :D


    • naistenaloite

      Voin kuvitella kun pian helka tai joku muu feministi tulee ja kertoo kuinka tekee useinkin aloitteen miestä kohtaan jossain baarin tiskillä ilmein ja elein. Jo pelkkä kulmakarvojen liikehdintä on aloite, jonka jälkeen miehen tulee ymmärtää tulla tiskin toiselta puolelta kohtaamaan nainen ja suorittamaan alkupuhelut tämän kanssa noin 40 ihmisen seuratessa tilannetta. Tilanne päättyy kuitenkin useimmiten siihen kun mies avaa suunsa, jolloin nainen toteaa hiuksiaan heilauttaen sivulle: " Sori, oon varattu" ja lähtee ystävättäriensä kanssa pois paikalta...

      • OnTietystiIkävää

        Jos ei osaa lukea ihmisiä, silloin helposti jää ulkopuolelle.


      • 12121212
        OnTietystiIkävää kirjoitti:

        Jos ei osaa lukea ihmisiä, silloin helposti jää ulkopuolelle.

        Koskeeko tämä myös naisia?

        Naisethan voisi ihan vaihteeksi päätellä miehen kulmakarvojen asennosta onko tämä sinkku, kiinnostunut, ja miten juuri tämä miestä tulisi lähestyä. Sitten vaan reipas kävely baarin poikki, itsevarmasti esittäytymään ja hauskoilla jutuilla valloittamaan miestä. Jossain vaiheessa voikin sitten ottaa peliin fyysistä kontaktia mukaan ja ehdottaa vaikka treffejä tai kämpille siirtymistä.

        Helppo juttu, eikö vain?


      • 12121212 kirjoitti:

        Koskeeko tämä myös naisia?

        Naisethan voisi ihan vaihteeksi päätellä miehen kulmakarvojen asennosta onko tämä sinkku, kiinnostunut, ja miten juuri tämä miestä tulisi lähestyä. Sitten vaan reipas kävely baarin poikki, itsevarmasti esittäytymään ja hauskoilla jutuilla valloittamaan miestä. Jossain vaiheessa voikin sitten ottaa peliin fyysistä kontaktia mukaan ja ehdottaa vaikka treffejä tai kämpille siirtymistä.

        Helppo juttu, eikö vain?

        Kyllä naiset sitä tekevät, mutta se on naisille aivan yhtä vaikeaa kuin miehillekin. Syystä että molemmat sukupuolet ovat aivan yhtä hypergamisia.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kyllä naiset sitä tekevät, mutta se on naisille aivan yhtä vaikeaa kuin miehillekin. Syystä että molemmat sukupuolet ovat aivan yhtä hypergamisia.

        Eivät samassa suhteessa. Sanoisin että baareissa noin 10 % naisista tekee joskus aloitteita ulkonäöllisesti itseään tasokkaammille miehille.

        Miehille aloitteiden tekeminen on enemmän sääntö kuin poikkeus.

        Kerrot mielipiteesi totuutena, koska näet tilanteen ainoastaan omasta näkökulmastasi.


      • super-atm kirjoitti:

        Eivät samassa suhteessa. Sanoisin että baareissa noin 10 % naisista tekee joskus aloitteita ulkonäöllisesti itseään tasokkaammille miehille.

        Miehille aloitteiden tekeminen on enemmän sääntö kuin poikkeus.

        Kerrot mielipiteesi totuutena, koska näet tilanteen ainoastaan omasta näkökulmastasi.

        Niin kerronkin. Enkö muistanut korostaa, että tämä on nimenomaan minun oma henkilökohtainen kokemukseni sinkkuvuosistani.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin kerronkin. Enkö muistanut korostaa, että tämä on nimenomaan minun oma henkilökohtainen kokemukseni sinkkuvuosistani.

        Et muistanut. Yleistit asian.


      • super-atm kirjoitti:

        Et muistanut. Yleistit asian.

        Katkeraa puhetta isänsä hyväksikäyttämältä pojulta.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Katkeraa puhetta isänsä hyväksikäyttämältä pojulta.

        Noin sanoo "mies" joka ei kelvannut suomalaisille naisille ja joutui tyytymään japanilaiseen huoraan.

        Montako kertaa vuodessa käyt runkkaamassa isäsi haudalla ja muistelet sitä miten isäsi pani sinua perseeseen?


      • super-atm kirjoitti:

        Noin sanoo "mies" joka ei kelvannut suomalaisille naisille ja joutui tyytymään japanilaiseen huoraan.

        Montako kertaa vuodessa käyt runkkaamassa isäsi haudalla ja muistelet sitä miten isäsi pani sinua perseeseen?

        No johan palstan agressiivinen neisytsetäkin heräsi. Moi vaan! :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No johan palstan agressiivinen neisytsetäkin heräsi. Moi vaan! :-)

        Puhut ilmeisesti itsestäsi :D Miten viikonloppu sujuu? Yksin vetelet edelleen käteen.

        Nuoletko kuolleen isäsi mädäntynyttä persettä?


      • ???


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        ???

        Et ymmärrä lukemaasi.

        No mitä muuta tuollaiselta yli-ikäiseltä elämänkoululaiselta voisi odottaa :D


      • super-atm kirjoitti:

        Et ymmärrä lukemaasi.

        No mitä muuta tuollaiselta yli-ikäiseltä elämänkoululaiselta voisi odottaa :D

        Puolustukseksekseni täytyy sanoa, että viihdyn hyvin teidän älykkäämpien seurassa. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Puolustukseksekseni täytyy sanoa, että viihdyn hyvin teidän älykkäämpien seurassa. :-)

        Ihan sama kenen seurassa viihdyt, mutta sinun seurassasi ei viihdy kukaan :D


      • super-atm kirjoitti:

        Ihan sama kenen seurassa viihdyt, mutta sinun seurassasi ei viihdy kukaan :D

        Äläs nyt, minulla on paljon mielikuvitusystäviä. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Äläs nyt, minulla on paljon mielikuvitusystäviä. :-)

        Olet oman elämäsi vajakki :D

        Sinkkupalstalla muka seurustelevana miehenä 15 vuotta :D


      • super-atm kirjoitti:

        Olet oman elämäsi vajakki :D

        Sinkkupalstalla muka seurustelevana miehenä 15 vuotta :D

        Ei kun oman elämäni supersankari! Suosittelen sinullekin tuon super-ätmeyden sijaan. Tuo näyttää katkeroittavan pienen ihmisen sielun. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ei kun oman elämäni supersankari! Suosittelen sinullekin tuon super-ätmeyden sijaan. Tuo näyttää katkeroittavan pienen ihmisen sielun. :-)

        Sinä se tässä katkeroitunut onneton paska olet :D

        Itsetuontosi on niin maassa kuin vaan olla ja voi :D


      • super-atm kirjoitti:

        Sinä se tässä katkeroitunut onneton paska olet :D

        Itsetuontosi on niin maassa kuin vaan olla ja voi :D

        Sinä sen sijaan vaikutat muillekin kirjoittamiesi kommenttejen perusteella oikealta onnen perikuvalta. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinä sen sijaan vaikutat muillekin kirjoittamiesi kommenttejen perusteella oikealta onnen perikuvalta. :-)

        Aina onnelllisempi olen kuin sinä :D

        Minun onnellisuuteni on todellista ja sinun jotain palstapelleilyä :D


      • super-atm kirjoitti:

        Aina onnelllisempi olen kuin sinä :D

        Minun onnellisuuteni on todellista ja sinun jotain palstapelleilyä :D

        Olen iloinen puolestasi, jos noin on. :-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen iloinen puolestasi, jos noin on. :-)

        Sinä et ole iloinen mistään etkä koskaan :D


    • jännittjääa25

      En tee aloitteita , koska en vain uskalla. En odota miehen tekevän minulla aloitetta,mutta jos joskus tekee niin olen iloinen.

    • Naiset tekee aloitteen komeille axl smitheille

      • sellasia.ne.naiset.o

        Anteeksi ot:
        Ihan varmasti "kohu" ei ole ainakaan vähentänyt kyseisen henkilön römpsän saantia.


      • Tummat ulkomaalaistaustaiset miehet ovat aina ravintoketjun huipulla.


    • Tutkijasi

      Ei pidä paikkaansa. Vässyköitä ja saamattomia eivät naiset ole. Naiset tekevät runsaasti aloitteita komeille ja/tai varakkaille miehille.

      • Se on osoitus naisten hypergamiasta.


    • 876

      Tottakai naiset ovat vässyköitä, varsinkin rumia, lihavia, epähygienisia, kouluttamattomia, työttömiä, moniongelmaisia, elämänkoululaismiehiä kohtaan.

      Bickykin voisi tulla sanomaan, et lakkaa vain niitä kynsiäsi luuseri.

    • Naiset on vässyköitä ja heikkoja kun eivät uskalla puolustaa itseään jännämiesten aiheuttamalta pahuultaan. Sitten naiset syyttää meitä kunnollisia miehiä niiden jännämiesten aiheuttamilta vaivoilta.

    • crux

      Naisten mielestä on itsestään selvää että he ovat miehiä parempia, arvokkaampia ja varsinkin kiinnostavampia ihmisiä eikä heidän tarvitse alentua olemaan aloitteellisia. Passiivisuudellaan he saavat pidettyä tätä mielikuvaa yllä koska miehille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin nöyrtyä tai olla yksin.

      • Urfhkout57iij

        Sama toimii molemmin päin. Taitaa vaan pillun puute viedä voiton. Jos miehet eivät olisi niin halujen vietävissä tiedä mitä tapahtuisi.


      • crux
        Urfhkout57iij kirjoitti:

        Sama toimii molemmin päin. Taitaa vaan pillun puute viedä voiton. Jos miehet eivät olisi niin halujen vietävissä tiedä mitä tapahtuisi.

        Ehkä nöyrtyminen tuo kuitenkin nöyryyttä, ainakin jossain määrin. Mistähän sitä saataisiin naisille?


      • Khfru863

        Nöyristele sinä vaan.


    • Kun nainen kärsii niin jännämies kärsii

    • Ainakin minä olen tehnyt aloitteita (mennyt siis juttelemaan, en ainoastaan vihjaillut kulmakarvoilla)... Ai niin, eihän yksittäistapauksia laskettu, eli kyllä, naiset ovat kaikesta huolimatta vässyköitä. Kollektiivinen anteeksipyyntö olisi varmaan paikallaan, kun kaikki miehet eivät kerta kaikkiaan kiinnosta kaikkia naisia.

      • Jeps, näin on näppylät.......harvemminpa yksikään mies tekee aloitteita vastakkaiseen sukupuoleen, jos kyseinen yksilö ei kiinnosta aloitteen antajan mielestä, siihen mitä aloitteella ollaan hakemassa.... ;P

        Totta turiset.....


      • MGTOW kirjoitti:

        Jeps, näin on näppylät.......harvemminpa yksikään mies tekee aloitteita vastakkaiseen sukupuoleen, jos kyseinen yksilö ei kiinnosta aloitteen antajan mielestä, siihen mitä aloitteella ollaan hakemassa.... ;P

        Totta turiset.....

        Sepä se, ei niitä aloitteita huvikseen tehdä.


      • Älä valehtele ja puhu paskaa. Olet kertonut, ettet uskalla sanoa tuntemattomille ihmisille yhtään mitään. Joten aika vaikea uskoa että olisit mitään aloitteita koskaan uskaltanut tehdä.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä valehtele ja puhu paskaa. Olet kertonut, ettet uskalla sanoa tuntemattomille ihmisille yhtään mitään. Joten aika vaikea uskoa että olisit mitään aloitteita koskaan uskaltanut tehdä.

        En puhu paskaa, niin kuin en yleensä puhu mitään muutakaan. En kuitenkaan ole aina ollut näin ujo, ja tosipaikan tullen olen sanavalmis. Nykyään vain en koe tarvetta kommunikoida ihmisten kanssa siinä määrin kuin aiemmin.


    • Monikohan nainen on tehnyt aloitteen alle 165cm miehelle? xD

      • Kevättä_kohti_556677

        Miksi pitäisi. Parempaakin on tarjolla.


      • Totuudenkertojatar

        En ole kohdannut niin lyhyttä sellaisessa tilanteessa että aloitteenteko olisi mahdollinen. 168-senttinen teki aloitteen minulle mutta hän sitten kuitenkin perääntyi.


    • Heh, anteeksi että sekaannun mutta kuulostaa vaan jotenkin hassulta "taistella". Naisistako kannattaa taistella? Jos ei ne naiset omasta halustaan pysy rinnalla, niin pikemminkin potkaista persiille olisi parempi vaihtoehto. :)

      Antaa vetää sitten..

    • Totuudenkertojatar

      Olen tehnyt aloitteita. Uskoisitteks että enemmän kuin mua kohtaan on miehet tehneet? Entisessä suhteessa en lopulta voinut tehdä seksialoitteita ollenkaan, häntä kiinnosti vain kun sai itse tehdä sen. Se jos mikä tympäisi kun ei voinut mennä ottamaan nälän yllättäessä. Nykyinen on kieltäytynyt ehkä pari kertaa vuosien varrella. Molemmat noista iskin itse alunperin. Jälkimmäinen vastusteli alkuun, mutta väsytin. Ja kyllä, on iskuni torjuttukin, kai se sitten oli sitä hyperkaamijaa kun meikäläinen yritti pehmitellä vähän liian komijaa.

      • "Jälkimmäinen vastusteli alkuun, mutta väsytin."

        Hurrrjaaa touhua.......olispa hauska kuulla koko stoori.... ;P


    • PikkuKurppa

      Ne pari hassua pidempää parisuhdetta ja yks avioliitto ovat alkaneet omasta aloitteestani. Iso virhe, nyt kun on viisastunut tätä palstaa lukiessa. Olin nuori hupakko, joka uskoi tasa-arvoon niin ammatteissa kuin ihmissuhteissa. Olisi pitänyt myös olla hyperkalmamainen. Taisin naida riman alta aikoinaan.
      Myöhemmin tajunnut niiden kestävien suhteiden syntyvän silloin kun mies on oikeasti kiinnostunut eikä vain ns.korjattu talteen (ja on odotellut parempaa). Enää en korjaile ketään talteen vaikka se taitaisi vieläkin onnistua (jos huijaan ikääni). ;)

      Ei minusta kannattaisikaan taistella. Se osoittaisi huonoa makua. :P Kunhan nelkyt tulee mittariin sitten joskus niin ryhdyn puumaksi ja vasta vanhainkodissa pokaan ikäiseni papan sänkyä lämmittämään. Joku rollaattori-pappa olisi helppo kaapata..

    • itsenäinenjavapaa10

      Aloittajalle tiedoksi: suominaisen EI TARVI TEHDÄ ALOITUKSIA jos ei kundit kiinnosta! Niin epätoivoinen en ole, pärjään ilman miestä vallan hyvin. Mihin ihmeeseen sellaisia kukaan enää edes tarvii!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe