Ajatelkaa miten on käärme ovela
Se etsii hiirenpesän, ryömii sinne käytävää pitkin, löytää lämpimän pesän ja jää makaamaan
kerälle hiirien viereen.
Pienet viattomat peltohiiret ajattelevat lämpimästä
käärmeestä: "Mukava kaveri, kun näin leppoisasti makoilee meidän kanssa" ja näin niistä tulee hyvät "kämppäkaverit". Hiiret uskovat voivansa juosta käärmeen yli, makoilla sen kanssa ja jopa leikkiä sen kanssa. Mutta käärme on KÄÄRME!
Kun hiiri lähtee pesästä, käärme seuraa sitä pitkin käytävää. Hiirulainen tuntee olonsa levolliseksi, koska käärmeestä on tullut sen "ystävä". Hiiri ei tajua, että kun se palaa, sama käärme tulee väijymään hyökkäysasemissa.
Hiiri ahmaistaan ja aterian päätyttyä käärme palaa pesään asettuakseen taas kerran makusijoille jäljelle jääneiden hiirten kanssa.
Ne jatkavat tiettämättöminä käärmeen menetelmistä.
RISTILLÄ Jeesus murskasi käärmeen pään kertakaikkisesti!!
Hiiri, tule pois pesästä ja jätä se käärmeelle.
Koska kun vähiten odotat, se ahmaisee sinut.
Kiero "kamu"
18
728
Vastaukset
olipas karmivaa!!!
Hyvä vertsikka rakas runotyttö !
Siuaan sua ( minä : ) )- Trubaduuri
Niinhän se on, Kristus sitoi "juutalaisuuden" kahdeksituhanneksi vuodeksi niin kuin sanassa sanotaan, eli ennustuksissa kerrottiin jo aikoja sitten ennen Immanuelin, ihmisen Pojan syntymää. Mutta vain väkevin taivasten Enkeli voi murskata käärmeen pään lopullisesti ja sitä me kaikki odotetaan maltillisesti ja kärsivällisesti nyt. Ainakin minä teen niin. Muuten, saas nähdä kuinka antikristuksen ja väärän profeetan kohta käy!
Että tämä tästä käärmeestä hiiren pesässä ja muista sensellaisista kiemurtelevaisista.- Trubaduuri
Hiiri se pyysi käärmeen tanssiin, hurjaan valssiin,
pokkasi syvään ja rokkasi melkein minuutin, koska
Käärme se lysähti kesken tanssin, hurjan valssin,
moikkasi pyhää ja pokkasi melkein minuutin, koska
Hiiri se lauloi tanssiessaan, sanoja saloistaan
ja tutuistaan ja kuulutti sitten lopuksi, näkemiin.
- Pakana(M)
Ensin väität: "RISTILLÄ Jeesus murskasi käärmeen pään kertakaikkisesti!!"
Seuraavaksi: "Hiiri, tule pois pesästä ja jätä se käärmeelle. Koska kun vähiten odotat, se ahmaisee sinut."
Jos ensimmäinen väite olisi totta, niin siitä seuraa, että toinen väite ei voi pitää paikkaansa. Mikäli taas jälkimmäinen väite olisi totta, niin ensimmäinen ei pitäisi paikkaansa.
Kaikkea se ohimolohkoepilepsia teettää!- runis
Vaikka Jeesus murskasi ristillä käärmeen pään
silti ihminen "hiiri" niin usein pesään jää. - Pakana(M)
runis kirjoitti:
Vaikka Jeesus murskasi ristillä käärmeen pään
silti ihminen "hiiri" niin usein pesään jää.Murskatun käärmeen päätäkö pitäisi pelätä?
- runis
Pakana(M) kirjoitti:
Murskatun käärmeen päätäkö pitäisi pelätä?
Oot sie ovela
en lähe mukaasi "pesäilemään". - ???
...
- hiirulainen
Käärmeet ovat ihan mukavia kun niihin oikein tutustuu! Eivät ne sinua syö jos olet varovainen ja tarjoat käärmeelle aina välipalaa. Käärmeiden on syötävä, muuten ne kuolevat. Pahimpia ovat ihmiset. He eivät tapa syödäkseen vaan ainoastaan sen takia koska eivät pidä meistä hiirulaisista. Olemme heidän mielestään saastaisia, tautia levittäviä iljettäviä syöpäläisiä. Olen oppinut varomaan hiirenloukkuja ja myrkkyjä vaikka ainoastaan haluaisin pienen palan juustoa kurnivaan vatsaani. En minä pahaa tahdo, nälkääni syön! Olen luvannut ystävälleni käärmeelle että hän saa syödä minut jos ruokamme loppuu. Olkoon minun kuolema hälle elämä, niin paljon häntä rakastan. Sinä lämmin, hiljainen ja turvallinen ystäväni...
Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
ja vihastuttaa käärmeen teot:
Laittomuus, abortit, homoseksuaalisuus, huumeriippuvuus, väkivalta, haureus ja kaikki muu
mikä on kauhistus Jumalalle.
Kun kaikki uskovat luopuvat omasta tahdostaan
ja kunnianhimoistaan, kun tunnuskunnat lakkaavat olemasta epäluuloisia toisiaan kohtaan, kun todellinen RAKKAUS ja keskinäinen kunnioitus alkavat virrata ja luoda Pyhän Hengen, ei ihmisen, aikaansaamaa yhteyttä ja kun ruumiin kukin jäsen tietää paikkansa ja on LUJANA Kristuksessa ja kutsumuksessaan, vasta sitten
seurakunnan on lakattava näkemästä itseään heikkona ja yhdellä jättiläisjalalla murskattava käärmeen koko pää.
Emme koskaan kykene murskaamaan käärmeen päätä ja olemaan, mitä Jumala haluaa meidän olevan,
ennen kuin omaksumme kaiken sen potentiaalin
minkä Kristus VOITTI ristillä.
Liian monet kristityt kuluttavat liikaa aikaa keskittyen henkilökohtaiseen sisäiseen myllerrykseensä.
Luota ristiin ja tule VAPAAKSI.Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!
Kai sinä ymmärrät, että sanomalla:
"Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
ja vihastuttaa käärmeen teot:...homoseksuaalisuus..."
Sinä olet lietsomassa vihaa vähemmistöryhmää kohtaan, joka on Suomen lainsäädännön mukaan rikos!
Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!- Azraels-Wing
Ja mistäkös sinä tiedät mikä se on kauhistus Jumalalle, kuiskasiko enkeli korvaan? Se mistä emme pidä on tietenkin väärin, ja luonnollisesti tuomittavissa... tai ainakin näin tuntuvat monet uskovaiset ajattelevan. On se niin helppoa käyttää uskontoa keppihevosena ja saatanaa kaiken pahan alkuna ja juurena.
Ei uskossa itsessään mitään vikaa ole, mutta siinä vaiheessa kun siitä tulee dogma alkaa paskaa lentäää tuulettimeen. Kaikki mistä ei pidä on silloin niin helppo määritellä synniksi ja tuomita vääräksi. Se joka on eri mieltä on tietenkin saatanasta... - runis
jason_dax kirjoitti:
Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!
Sinä olet lietsomassa vihaa vähemmistöryhmää kohtaan, joka on Suomen lainsäädännön mukaan rikos!
Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!*tuo sulle jason,
askin salmiakkia ja kuumaa kamomillateetä
kuumavesipullon ja jääpaloja** Luota ristin sankari ja tule vapaax!!!
Hyvä siunatu aamu ja päivä sulle rakas runotyttö! : ) (minä)- sinä
jason_dax kirjoitti:
Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!
Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!puppelipoju?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316