Kiero "kamu"

Ajatelkaa miten on käärme ovela

Se etsii hiirenpesän, ryömii sinne käytävää pitkin, löytää lämpimän pesän ja jää makaamaan
kerälle hiirien viereen.
Pienet viattomat peltohiiret ajattelevat lämpimästä
käärmeestä: "Mukava kaveri, kun näin leppoisasti makoilee meidän kanssa" ja näin niistä tulee hyvät "kämppäkaverit". Hiiret uskovat voivansa juosta käärmeen yli, makoilla sen kanssa ja jopa leikkiä sen kanssa. Mutta käärme on KÄÄRME!

Kun hiiri lähtee pesästä, käärme seuraa sitä pitkin käytävää. Hiirulainen tuntee olonsa levolliseksi, koska käärmeestä on tullut sen "ystävä". Hiiri ei tajua, että kun se palaa, sama käärme tulee väijymään hyökkäysasemissa.
Hiiri ahmaistaan ja aterian päätyttyä käärme palaa pesään asettuakseen taas kerran makusijoille jäljelle jääneiden hiirten kanssa.
Ne jatkavat tiettämättöminä käärmeen menetelmistä.


RISTILLÄ Jeesus murskasi käärmeen pään kertakaikkisesti!!


Hiiri, tule pois pesästä ja jätä se käärmeelle.
Koska kun vähiten odotat, se ahmaisee sinut.

18

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipas karmivaa!!!

    • Hyvä vertsikka rakas runotyttö !
      Siuaan sua ( minä : ) )

      • Siunaan sua! : ) (minä) Siunausta alkavalle päivälle, veljeltä!


    • Trubaduuri

      Niinhän se on, Kristus sitoi "juutalaisuuden" kahdeksituhanneksi vuodeksi niin kuin sanassa sanotaan, eli ennustuksissa kerrottiin jo aikoja sitten ennen Immanuelin, ihmisen Pojan syntymää. Mutta vain väkevin taivasten Enkeli voi murskata käärmeen pään lopullisesti ja sitä me kaikki odotetaan maltillisesti ja kärsivällisesti nyt. Ainakin minä teen niin. Muuten, saas nähdä kuinka antikristuksen ja väärän profeetan kohta käy!

      Että tämä tästä käärmeestä hiiren pesässä ja muista sensellaisista kiemurtelevaisista.

      • Trubaduuri

        Hiiri se pyysi käärmeen tanssiin, hurjaan valssiin,
        pokkasi syvään ja rokkasi melkein minuutin, koska
        Käärme se lysähti kesken tanssin, hurjan valssin,
        moikkasi pyhää ja pokkasi melkein minuutin, koska
        Hiiri se lauloi tanssiessaan, sanoja saloistaan
        ja tutuistaan ja kuulutti sitten lopuksi, näkemiin.


    • Pakana(M)

      Ensin väität: "RISTILLÄ Jeesus murskasi käärmeen pään kertakaikkisesti!!"

      Seuraavaksi: "Hiiri, tule pois pesästä ja jätä se käärmeelle. Koska kun vähiten odotat, se ahmaisee sinut."

      Jos ensimmäinen väite olisi totta, niin siitä seuraa, että toinen väite ei voi pitää paikkaansa. Mikäli taas jälkimmäinen väite olisi totta, niin ensimmäinen ei pitäisi paikkaansa.

      Kaikkea se ohimolohkoepilepsia teettää!

      • runis

        Vaikka Jeesus murskasi ristillä käärmeen pään
        silti ihminen "hiiri" niin usein pesään jää.


      • Pakana(M)
        runis kirjoitti:

        Vaikka Jeesus murskasi ristillä käärmeen pään
        silti ihminen "hiiri" niin usein pesään jää.

        Murskatun käärmeen päätäkö pitäisi pelätä?


      • runis
        Pakana(M) kirjoitti:

        Murskatun käärmeen päätäkö pitäisi pelätä?

        Oot sie ovela

        en lähe mukaasi "pesäilemään".


      • ???

        ...


    • hiirulainen

      Käärmeet ovat ihan mukavia kun niihin oikein tutustuu! Eivät ne sinua syö jos olet varovainen ja tarjoat käärmeelle aina välipalaa. Käärmeiden on syötävä, muuten ne kuolevat. Pahimpia ovat ihmiset. He eivät tapa syödäkseen vaan ainoastaan sen takia koska eivät pidä meistä hiirulaisista. Olemme heidän mielestään saastaisia, tautia levittäviä iljettäviä syöpäläisiä. Olen oppinut varomaan hiirenloukkuja ja myrkkyjä vaikka ainoastaan haluaisin pienen palan juustoa kurnivaan vatsaani. En minä pahaa tahdo, nälkääni syön! Olen luvannut ystävälleni käärmeelle että hän saa syödä minut jos ruokamme loppuu. Olkoon minun kuolema hälle elämä, niin paljon häntä rakastan. Sinä lämmin, hiljainen ja turvallinen ystäväni...

    • Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
      ja vihastuttaa käärmeen teot:
      Laittomuus, abortit, homoseksuaalisuus, huumeriippuvuus, väkivalta, haureus ja kaikki muu
      mikä on kauhistus Jumalalle.

      Kun kaikki uskovat luopuvat omasta tahdostaan
      ja kunnianhimoistaan, kun tunnuskunnat lakkaavat olemasta epäluuloisia toisiaan kohtaan, kun todellinen RAKKAUS ja keskinäinen kunnioitus alkavat virrata ja luoda Pyhän Hengen, ei ihmisen, aikaansaamaa yhteyttä ja kun ruumiin kukin jäsen tietää paikkansa ja on LUJANA Kristuksessa ja kutsumuksessaan, vasta sitten
      seurakunnan on lakattava näkemästä itseään heikkona ja yhdellä jättiläisjalalla murskattava käärmeen koko pää.


      Emme koskaan kykene murskaamaan käärmeen päätä ja olemaan, mitä Jumala haluaa meidän olevan,
      ennen kuin omaksumme kaiken sen potentiaalin
      minkä Kristus VOITTI ristillä.
      Liian monet kristityt kuluttavat liikaa aikaa keskittyen henkilökohtaiseen sisäiseen myllerrykseensä.

      Luota ristiin ja tule VAPAAKSI.

      • Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!

        Kai sinä ymmärrät, että sanomalla:
        "Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
        ja vihastuttaa käärmeen teot:...homoseksuaalisuus..."

        Sinä olet lietsomassa vihaa vähemmistöryhmää kohtaan, joka on Suomen lainsäädännön mukaan rikos!

        Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!


      • Azraels-Wing

        Ja mistäkös sinä tiedät mikä se on kauhistus Jumalalle, kuiskasiko enkeli korvaan? Se mistä emme pidä on tietenkin väärin, ja luonnollisesti tuomittavissa... tai ainakin näin tuntuvat monet uskovaiset ajattelevan. On se niin helppoa käyttää uskontoa keppihevosena ja saatanaa kaiken pahan alkuna ja juurena.

        Ei uskossa itsessään mitään vikaa ole, mutta siinä vaiheessa kun siitä tulee dogma alkaa paskaa lentäää tuulettimeen. Kaikki mistä ei pidä on silloin niin helppo määritellä synniksi ja tuomita vääräksi. Se joka on eri mieltä on tietenkin saatanasta...


      • runis
        jason_dax kirjoitti:

        Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!

        Kai sinä ymmärrät, että sanomalla:
        "Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
        ja vihastuttaa käärmeen teot:...homoseksuaalisuus..."

        Sinä olet lietsomassa vihaa vähemmistöryhmää kohtaan, joka on Suomen lainsäädännön mukaan rikos!

        Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!

        *tuo sulle jason,
        askin salmiakkia ja kuumaa kamomillateetä
        kuumavesipullon ja jääpaloja**


      • Luota ristin sankari ja tule vapaax!!!
        Hyvä siunatu aamu ja päivä sulle rakas runotyttö! : ) (minä)


      • sinä
        jason_dax kirjoitti:

        Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää! Eikä ole abortissakaan!

        Kai sinä ymmärrät, että sanomalla:
        "Meitä uskovia pitäisi alkaa iljettää
        ja vihastuttaa käärmeen teot:...homoseksuaalisuus..."

        Sinä olet lietsomassa vihaa vähemmistöryhmää kohtaan, joka on Suomen lainsäädännön mukaan rikos!

        Runotyttö, sinä olet oksettava ihminen ja sinä iljätät sekä vihastutat minua. Sinä olet se käärme täällä!

        puppelipoju?


      • sinä kirjoitti:

        puppelipoju?

        En. Minä en ole homoseksuaali.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3054
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      50
      903
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      841
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      800
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      666
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      42
      628
    Aihe