Kertokaapa mikä on hurjin asia seksin saralla, missä olette olleet mukana? Vai oletteko kaikki neitsytsetiä tai siveyden sipuleita?
Itse olen osallistunut kimppoihin useammankin kerran ja nainut julkisella paikalla ( toki yöllä, mutta kuitenkin)
Palstalaisten seksuaalihurjastelut?
15
474
Vastaukset
- Ätmiö
Minä menin kerran junan vessaan runkkaamaan, kun vastapäätä istui hyvännäköinen teintyttö joka sai kalunnkovenemaan.
- Karvamuna-
No ei ole mitään hurjia saavutuksia. Kahden naisen kanssa olen ollut samaan aikaan ja kerran panin kauppakeskuksen vessassa yhtä naista jonka kanssa olin treffeillä ekaa kertaa. Nainen vaan ilmoitti että sitä panettaa ja mentiin vessaan panemaan.
Otin valokuvia ryhmäseksistä... linkki kuviin profiilissa....
- aikojasittenjoskus
Runkkasin uimahallin pukukopissa.
Eikö SE ole tullut jo harvinaisen selväksi, että NÄITÄ EI MUISTETA!!!! ;P
Sulla ei taida olla mitään kokemuksia näistä asioista, kun et sellaista tiedä.....miten nyt joku voi muistaa, jotain mitä EI MUISTETA!!!.....Hassu.. ;D- muttamuistetaansiltu
EI ehkä haluta muistaa
muttamuistetaansiltu kirjoitti:
EI ehkä haluta muistaa
Noh, sitten pitää yrittää olla keräämättä liikaa "muistoja".....Hassu.. ;P
- Ygftyyhh
Kerran olen nussinut yöllä puistossa Tampereen keskustassa.
- olisoikeinsulle
Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin
- häpeäpaaluonhyvä
olisoikeinsulle kirjoitti:
Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin
Toi kuvaaminen ja julkinen häpeä olis ihan oikein kaikille julkinussijoille - varsinkin naisille
- Epi_
Pantiin exän kanssa kerran lintutornissa
- fucker_of_the_birdtower
Haa, minäkin olen pannut useita naisia nimenomaan lintutornissa. Samassa lintutornissakin pari kertaa ja eri muijia.
- Kari.R.Runk
Vedin VASEMPAAN käteen samanaikaisesti raiskaten peräreikääni tyhjällä viinipullolla. Hyh hyh, miten tuhmaa!
- DarkFear_ei_kirj
Minua pantiin laivalla perseeseen yhden Yousufin toimesta
- Siitä_on_jo_vuosia
Kerran erään julkisen laitoksen WC-tiloissa hurjastelin seksuaalisesti niin, että pyöritin erään käsienpesualtaan nestesaippuapumpun pullon pöydän alta irti, vein koppiin, runkkasin pullon lähes samannäköisen sisällön sekaan ja ruuvasin takaisin paikalleen tietenkin siistien jälkeni niin, ettei mitään merkkiä toimituksen vaiheista jäänyt näkyville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514