Palstalaisten seksuaalihurjastelut?

7654433

Kertokaapa mikä on hurjin asia seksin saralla, missä olette olleet mukana? Vai oletteko kaikki neitsytsetiä tai siveyden sipuleita?

Itse olen osallistunut kimppoihin useammankin kerran ja nainut julkisella paikalla ( toki yöllä, mutta kuitenkin)

15

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmiö

      Minä menin kerran junan vessaan runkkaamaan, kun vastapäätä istui hyvännäköinen teintyttö joka sai kalunnkovenemaan.

    • Karvamuna-

      No ei ole mitään hurjia saavutuksia. Kahden naisen kanssa olen ollut samaan aikaan ja kerran panin kauppakeskuksen vessassa yhtä naista jonka kanssa olin treffeillä ekaa kertaa. Nainen vaan ilmoitti että sitä panettaa ja mentiin vessaan panemaan.

    • Otin valokuvia ryhmäseksistä... linkki kuviin profiilissa....

    • aikojasittenjoskus

      Runkkasin uimahallin pukukopissa.

    • Eikö SE ole tullut jo harvinaisen selväksi, että NÄITÄ EI MUISTETA!!!! ;P

      Sulla ei taida olla mitään kokemuksia näistä asioista, kun et sellaista tiedä.....miten nyt joku voi muistaa, jotain mitä EI MUISTETA!!!.....Hassu.. ;D

      • muttamuistetaansiltu

        EI ehkä haluta muistaa


      • muttamuistetaansiltu kirjoitti:

        EI ehkä haluta muistaa

        Noh, sitten pitää yrittää olla keräämättä liikaa "muistoja".....Hassu.. ;P


    • Ygftyyhh

      Kerran olen nussinut yöllä puistossa Tampereen keskustassa.

      • olisoikeinsulle

        Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin


      • häpeäpaaluonhyvä
        olisoikeinsulle kirjoitti:

        Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin

        Toi kuvaaminen ja julkinen häpeä olis ihan oikein kaikille julkinussijoille - varsinkin naisille


    • Epi_

      Pantiin exän kanssa kerran lintutornissa

      • fucker_of_the_birdtower

        Haa, minäkin olen pannut useita naisia nimenomaan lintutornissa. Samassa lintutornissakin pari kertaa ja eri muijia.


    • Kari.R.Runk

      Vedin VASEMPAAN käteen samanaikaisesti raiskaten peräreikääni tyhjällä viinipullolla. Hyh hyh, miten tuhmaa!

    • DarkFear_ei_kirj

      Minua pantiin laivalla perseeseen yhden Yousufin toimesta

    • Siitä_on_jo_vuosia

      Kerran erään julkisen laitoksen WC-tiloissa hurjastelin seksuaalisesti niin, että pyöritin erään käsienpesualtaan nestesaippuapumpun pullon pöydän alta irti, vein koppiin, runkkasin pullon lähes samannäköisen sisällön sekaan ja ruuvasin takaisin paikalleen tietenkin siistien jälkeni niin, ettei mitään merkkiä toimituksen vaiheista jäänyt näkyville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe