Palstalaisten seksuaalihurjastelut?

7654433

Kertokaapa mikä on hurjin asia seksin saralla, missä olette olleet mukana? Vai oletteko kaikki neitsytsetiä tai siveyden sipuleita?

Itse olen osallistunut kimppoihin useammankin kerran ja nainut julkisella paikalla ( toki yöllä, mutta kuitenkin)

15

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmiö

Minä menin kerran junan vessaan runkkaamaan, kun vastapäätä istui hyvännäköinen teintyttö joka sai kalunnkovenemaan.

• Karvamuna-

No ei ole mitään hurjia saavutuksia. Kahden naisen kanssa olen ollut samaan aikaan ja kerran panin kauppakeskuksen vessassa yhtä naista jonka kanssa olin treffeillä ekaa kertaa. Nainen vaan ilmoitti että sitä panettaa ja mentiin vessaan panemaan.

• Otin valokuvia ryhmäseksistä... linkki kuviin profiilissa....

• aikojasittenjoskus

Runkkasin uimahallin pukukopissa.

• Eikö SE ole tullut jo harvinaisen selväksi, että NÄITÄ EI MUISTETA!!!! ;P

Sulla ei taida olla mitään kokemuksia näistä asioista, kun et sellaista tiedä.....miten nyt joku voi muistaa, jotain mitä EI MUISTETA!!!.....Hassu.. ;D

• muttamuistetaansiltu

EI ehkä haluta muistaa

• muttamuistetaansiltu kirjoitti:

EI ehkä haluta muistaa

Noh, sitten pitää yrittää olla keräämättä liikaa "muistoja".....Hassu.. ;P

• Ygftyyhh

Kerran olen nussinut yöllä puistossa Tampereen keskustassa.

• olisoikeinsulle

Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin

• häpeäpaaluonhyvä
        olisoikeinsulle kirjoitti:

Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin

Toi kuvaaminen ja julkinen häpeä olis ihan oikein kaikille julkinussijoille - varsinkin naisille

• Epi_

Pantiin exän kanssa kerran lintutornissa

• fucker_of_the_birdtower

Haa, minäkin olen pannut useita naisia nimenomaan lintutornissa. Samassa lintutornissakin pari kertaa ja eri muijia.

• Kari.R.Runk

Vedin VASEMPAAN käteen samanaikaisesti raiskaten peräreikääni tyhjällä viinipullolla. Hyh hyh, miten tuhmaa!

• DarkFear_ei_kirj

Minua pantiin laivalla perseeseen yhden Yousufin toimesta

• Siitä_on_jo_vuosia

Kerran erään julkisen laitoksen WC-tiloissa hurjastelin seksuaalisesti niin, että pyöritin erään käsienpesualtaan nestesaippuapumpun pullon pöydän alta irti, vein koppiin, runkkasin pullon lähes samannäköisen sisällön sekaan ja ruuvasin takaisin paikalleen tietenkin siistien jälkeni niin, ettei mitään merkkiä toimituksen vaiheista jäänyt näkyville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4494
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      314
      2490
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      126
      2487
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      160
      2372
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      195
      2232
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      483
      1225
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      386
      1142
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      12
      1091
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      943
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      908
    Aihe