Kertokaapa mikä on hurjin asia seksin saralla, missä olette olleet mukana? Vai oletteko kaikki neitsytsetiä tai siveyden sipuleita?
Itse olen osallistunut kimppoihin useammankin kerran ja nainut julkisella paikalla ( toki yöllä, mutta kuitenkin)
Palstalaisten seksuaalihurjastelut?
15
432
Vastaukset
- Ätmiö
Minä menin kerran junan vessaan runkkaamaan, kun vastapäätä istui hyvännäköinen teintyttö joka sai kalunnkovenemaan.
- Karvamuna-
No ei ole mitään hurjia saavutuksia. Kahden naisen kanssa olen ollut samaan aikaan ja kerran panin kauppakeskuksen vessassa yhtä naista jonka kanssa olin treffeillä ekaa kertaa. Nainen vaan ilmoitti että sitä panettaa ja mentiin vessaan panemaan.
Otin valokuvia ryhmäseksistä... linkki kuviin profiilissa....
- aikojasittenjoskus
Runkkasin uimahallin pukukopissa.
Eikö SE ole tullut jo harvinaisen selväksi, että NÄITÄ EI MUISTETA!!!! ;P
Sulla ei taida olla mitään kokemuksia näistä asioista, kun et sellaista tiedä.....miten nyt joku voi muistaa, jotain mitä EI MUISTETA!!!.....Hassu.. ;D- muttamuistetaansiltu
EI ehkä haluta muistaa
muttamuistetaansiltu kirjoitti:
EI ehkä haluta muistaa
Noh, sitten pitää yrittää olla keräämättä liikaa "muistoja".....Hassu.. ;P
- Ygftyyhh
Kerran olen nussinut yöllä puistossa Tampereen keskustassa.
- olisoikeinsulle
Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin
- häpeäpaaluonhyvä
olisoikeinsulle kirjoitti:
Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin
Toi kuvaaminen ja julkinen häpeä olis ihan oikein kaikille julkinussijoille - varsinkin naisille
- Epi_
Pantiin exän kanssa kerran lintutornissa
- fucker_of_the_birdtower
Haa, minäkin olen pannut useita naisia nimenomaan lintutornissa. Samassa lintutornissakin pari kertaa ja eri muijia.
- Kari.R.Runk
Vedin VASEMPAAN käteen samanaikaisesti raiskaten peräreikääni tyhjällä viinipullolla. Hyh hyh, miten tuhmaa!
- DarkFear_ei_kirj
Minua pantiin laivalla perseeseen yhden Yousufin toimesta
- Siitä_on_jo_vuosia
Kerran erään julkisen laitoksen WC-tiloissa hurjastelin seksuaalisesti niin, että pyöritin erään käsienpesualtaan nestesaippuapumpun pullon pöydän alta irti, vein koppiin, runkkasin pullon lähes samannäköisen sisällön sekaan ja ruuvasin takaisin paikalleen tietenkin siistien jälkeni niin, ettei mitään merkkiä toimituksen vaiheista jäänyt näkyville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797