Heviä viikonloppuun.

30

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fox92

      Äläs nyt puhelinterroristi.

    • Jihuu! (Judas Priest - Breaking The Law)

      https://youtu.be/9RHLY0xbA28

      Videosta tuli mieleeni kysymys tykkääkö hullu-ukko heavystä musiikin itsensä vuoksi vai sen nostalgiasta? Ja mikä on lempibändi/-biisi?

      • Ihan sekä musiikin, että nostalgian takia

        Kyllä toi Judaspriest on yks iso suosikki. Kävin viime kesänä heijän konsertissa, hyvän keikan vetivät.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Ihan sekä musiikin, että nostalgian takia

        Kyllä toi Judaspriest on yks iso suosikki. Kävin viime kesänä heijän konsertissa, hyvän keikan vetivät.

        No niin arvelinkin (olet jäänyt mieleen harvoista heavyn puolustajana).

        Minun ainakin on vaikeaa alkaa laittamaan ketään parhausjärjestykseen. Judaksen olen nähnyt joskus Oulussa, näitä poikia kolmesti. Yksi nostatusbiisi monien joukossa The Trooper/Iron Maiden

        https://youtu.be/PaQ7b4-NloA

        Brucen ja poikien tyyli se ei muuten muutu. Sama miltä vuosikymmeneltä videoita katsoo, niin eleet pysyvät.


      • elisakettu kirjoitti:

        No niin arvelinkin (olet jäänyt mieleen harvoista heavyn puolustajana).

        Minun ainakin on vaikeaa alkaa laittamaan ketään parhausjärjestykseen. Judaksen olen nähnyt joskus Oulussa, näitä poikia kolmesti. Yksi nostatusbiisi monien joukossa The Trooper/Iron Maiden

        https://youtu.be/PaQ7b4-NloA

        Brucen ja poikien tyyli se ei muuten muutu. Sama miltä vuosikymmeneltä videoita katsoo, niin eleet pysyvät.

        Siinä olet oikeassa ettei maidenin poikien tyyli paljoa m
        uutu.
        Kahdesti olen heidän konserttinsa nähnyt ja molemmat keikat olivat samanlaisia ainoastaan Eddie hirviölle puetut vaatteet olivat erilaiset vaikka aikaa kahden keikan välillä oli seitsemän vuotta.

        Menen kesäkuussa katsomaan kolmannen kerran saa nähdä meneekö sekin samalla tyylillä.


      • Mainitsit joskus AC/DC:n. Olitko siellä? Itse pääsin kerran, en muista vuotta enää, toisen kerran jouduin perumaan. Tässä yksi parhaista biiseistä ikinä (Thunderstruck)

        Siis tää rumpali on sikahyvä. Tosin muutkin pojat on:)

        https://youtu.be/v2AC41dglnM


      • elisakettu kirjoitti:

        Mainitsit joskus AC/DC:n. Olitko siellä? Itse pääsin kerran, en muista vuotta enää, toisen kerran jouduin perumaan. Tässä yksi parhaista biiseistä ikinä (Thunderstruck)

        Siis tää rumpali on sikahyvä. Tosin muutkin pojat on:)

        https://youtu.be/v2AC41dglnM

        En oo käyny...viime vuonna sen esti akuutti rahapula.


      • kaavarunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Mainitsit joskus AC/DC:n. Olitko siellä? Itse pääsin kerran, en muista vuotta enää, toisen kerran jouduin perumaan. Tässä yksi parhaista biiseistä ikinä (Thunderstruck)

        Siis tää rumpali on sikahyvä. Tosin muutkin pojat on:)

        https://youtu.be/v2AC41dglnM

        Hitin kaava Thunderstruck
        http://areena.yle.fi/1-1550495


      • kaavarunoilija kirjoitti:

        Hitin kaava Thunderstruck
        http://areena.yle.fi/1-1550495

        Ai kato, kiitos. En ole huomannut koko ohjelmaa.

        Defiä harvemmin olen kuullut näissä ketjuissa. Mutta tässä on rumpali, josta moni voisi ottaa hieman esikuvaa.

        https://youtu.be/tN0OcbwqnDA

        (Def Leppard - Hysteria)


      • Aikanaan oli maikkarin yöchatissa juontajana HIMin alkuperäinen basisti. Kertoi eronneensa bändistä kun tuntui pää hajoavan suosion kasvaessa.

        Sitten alkoi ky. chattiin tulla juontajiksi Big Brotherin kisailijoita ja alkoi osa katsojista lähettää törkyviestejä.
        Ahaa, nyt selvisi, kun ei enää voinut lähettää törkyviestejä ohjelman lopettamisen vuoksi, siirtyi ky. törkyviestien lähettäjät s24 puolelle


    • hevi_tappaa---

      .

      "Hevi # T A P P A A !!!!111!!!1!!!1!!!!!!!!1! #"

      har!111

      .

    • "Todellisuudessa maailma syntyi silloin, kun neljä työväenluokkaista nuorukaista Englannin Birminghamissa - Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler ja Bill Ward - löivät hynttyyt yhteen 1960-luvun lopulla ja alkoivat soittaa yhdessä. He antoivat orkesterilleen kauhistuttavan pelottavan nimen, Black Sabbath.

      Heviksi sitä alettiin kutsua. Nuorukaiset kiertelivät maailmaa levittäen evankeliumiaan. Alkuvaiheessa uraa yleisö loisti poissaolollaan, kuten vaikkapa Pariisissa, Ranskassa, vuonna 1970."
      https://www.youtube.com/watch?v=mfTpjrzas5E
      Black Sabbath - "Sabbath Bloody Sabbath" video clip

      • Ozzy_puraisi----

      • cooperrunoilija

      • Lävistettynasaretilainen

      • ismofani

      • pihahtaa

      • taaonheviketju

    • punkrunoilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe