Vilkuilette ja kierrätte kehää lähellä mutta ette uskalla tulla juttelemaan -tanssimaan haette kun olette jo liiaan out. MIKSI? Ei kaikki kauniit naiset ole bitchejä luonteeltaan. Rohkeutta miehet..
Miksi pelkäätte kauniita naisia?
12
276
Vastaukset
- arkakinmies
Eihän sitä uskalla kun heti torpataan ja sanotaan että painu v....uun siitä...
En voi lähestyä teitä kauniita naisia koska olen niin lyhyt ja valkoinen mies, vaan joudun sen sijaan olemaan mamupatja. Kannattaa naiset sitten tsekata niiden jamalien kyrvän päät ettei niissä ole minun ulostettani.
Naiset tekee samaa. Menee tanssii, ja se nainen joka on niin humalassa, ettei kunnolla pysy pystyssä, uskaltaa viimein lähestyä. Sit tanssiminen on sellasta toisen kannattelua.
- omamielipideonettä
Ehkä siksi, että kauniit naiset ovat 99% kusipäitä ja ne on pilannut loppujen maineen.
Myös kunnolliset naiset ja lumppu sutturat käyttävät samoja vaatteita ja näyttävät samoilta ettei niitä erota muuta kuin käytöksestä.
Myös muka ns kunnolliset naiset eivät hallitse eikä käyttäydy yhtään kunnollisen arvomaailmallisesti ja naisellisesti.
Itse vilkuilen ja kierrän kehää jotta nainen huomaisi minut ja huomaisi sen että olen kiinnostunut. Odotan aikani sitä kuuluisaa "vihreää valoa" eli naisen Mona Lisa hymyä josta ei koskaan saa selvää katsooko se nyt minua vai tuota viereistä ananas päätä.
Usein miten en saa naisilta koskaan kahta peräkkäistä vilkaisua tai aloitettua silmä peliä joten poistun paikalta. Sen jälkeen jään tarkkailemaan naisen liikkeitä ja kohta huomaan kuinka "uljas prinssi" eli lätsäpää jonne änkeytyy naisen seuraan ja alkaa sanallisesti heittää kyrpä ilmaveiviä naiselle ja nainen on ihan onnessaan. :) - tavistavistavsis
Kyllä tahtoisin kauniin naisen mutat ne heti kääntää päätään ja sanoo etä on kavreiden kanssa jutut kesken..ja tanssimaan eivät lähde. Olen perusmies ja siisti mutta en ole mikään läpänheittäjä...puhua osaan mutat en sellaista p mitä aniset ehkä haluaa kuulla.
- ottipäähän
Kerran uskaltauduin ja nainen lähti tanssimaan..mutta hän oli varattu...
- TavisParempi
Siksi koska kauniilla naisilla on kauneus noussu nuppiin ja lähestyttäessä näin tavismiehenä saa aina vittuilut. Senvuoksi lähestyn mielummin sellaisia ns naapurintyttöjä joiden ympärillä ei ole sellaista "katsokaa nyt vittu mua" kehää.
- ruma-ätmi
Kukaan ei ole niin kaunis että pelkäisin. Naiset pelkää miehiän enemmänkin.
- realistimies
Pakko tyytyä kiertämään kehää kun tietää etä kaunis nainen ei yleensä lähde taviksen mukaan tanssimaan. Sen sijaan ne lähtee niiden playereitten matkaan.Rumat ja tavikset vaan kaltaisilleen. Semmoinen fakta- jos on julkkis ja rahamies-rumatkin saa.
- DancingTane
Tanssiin? Kuinka paljon kiihottaa katsoa kalaa kuivalla maalla, siinä kuvaus mun tanssiliikkeistä.
- Naisasialooseri1
Sinä et ole kaunis ja siksi miehet eivät lähestykkään sinua
Samaahan se on vaikka olisi ihan tavallisenkin näköinen likka.
Oma käytös vaikuttaa lähestyttävyyteen todella paljon. Tiedän tasan tarkkaan miten olla jos haluan olla rauhassa ja toimii lähes aina.
Olen itsekin todella huono lähestymään tuntematonta, joten ei tästä voi vain kundeja syyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787