"hiljainen kansa"

niimpänäimpäniin

En siitä tiedä. Kyllä tulee kavereiden ja ystävien kanssa puhuttua niitä näitä. Ehkä me miehet sitten ollaan joitain poikkeuksia lukuunottamatta hiljaisempia eikä sitä tajunnanräjäyttävää sitten synny. En tajua ollenkaan että miten te naiset sitä juttua keksitte kokoajan, ehkä se on sitten vaan se erilainen aivokemia eikä sille loppujen lopuksi voi mitään.
En tiiä sitten, miten miehen pitäisi koittaa sitä hiljaisempaa olemustaan kompensoida. Oon ite koittanut, kun vielä yleisillä paikoilla oloa enemmän harrastin, kysellä tuntemattomiltakin että miten menee, mutta kai olin sitten sen verran "kangertelevan näköinen" ettei mitään vastakaikua tullut. Olen siinä käsityksessä elänyt että jos toista kiinnostaa aloittaa jatkaa juttua niin vastaa kyllä jotain muutakin kun että ei mitään tai on täysin hiljaa.
Useat kaverit todenneet että olen sitten ehkä olemukseltani, niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltani ja yleisolemukseltani liian "kaikkien kaveri" tyyppi- no sillen en oikein voi mitään :D. Yleensä ku olen koittanut mielestäni ihan asiallisesti kysyä mahdollisimman epätungettelevasti että miten menee/mitä kuuluu niin vastaus ollut poikkeuksetta että ei mitään ihmeellistä. Yleisemmin että "sori mutta haluaisin olla ihan itekseni". Iskurepliikkejä tai mitään mojovia puheenavauksia en edes harkitse koska en ole sen tyyppinen ihminen että kokisin niitä itsekkään mielekkäiksi, tykkäisin lähteä siitä miten menee-pohjalta. Ehkä ympärilläni vaan sitten pyörii joku " ihan kiva tavisjuntti"- synnynnäinen aura. En tiedä. :D Toisaalta sinkkuelämä kavereineen ja harrastuksineen on myös tähän asti ollut ihan sangen leppoisaa, välillä vaan mietityttää nämä

5

206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallisen epätungetteleva on tylsää.

    • epänormaali.sikiö

      Miehen pitää olla sosiaalinen ja puhelias että saisi naisia. Hiljaisia pidetään outoina.

    • ölknffiusfbsifbsndij

      http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin
      Siinä! Jos olet perus mukava ja vähän hiljanen, asiallinen kaveri tyyppi, jäät yksin. Surullista mutta totta. Koveta itsesi. Tiedän ettei järki tätä miellä mutta näissä kuvioissa nyt ei ikinä ole mitään tolkkua ollutkaan. Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy

      • "Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"

        Jeps, ehkä se onnistuu se "pahan" tekeminen, jos "vain" järki on esteenä, mutta jos on myös sydän ja tunteet mukana enemmän tai vähemmän (riippuu yksilöstä), niin asia on jo ihan jotain muuta.....


    • mee.kaupungille

      ehkä olet väärässä paikassa juttu päällä anna hiljaisen kansan olla rauhassa hautuumaalla ja jos näet niitä eikä ne haluu vastata niin anna olla hiljaa vaikka keskenäänkin bilettää ja bailaavat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe