En siitä tiedä. Kyllä tulee kavereiden ja ystävien kanssa puhuttua niitä näitä. Ehkä me miehet sitten ollaan joitain poikkeuksia lukuunottamatta hiljaisempia eikä sitä tajunnanräjäyttävää sitten synny. En tajua ollenkaan että miten te naiset sitä juttua keksitte kokoajan, ehkä se on sitten vaan se erilainen aivokemia eikä sille loppujen lopuksi voi mitään.
En tiiä sitten, miten miehen pitäisi koittaa sitä hiljaisempaa olemustaan kompensoida. Oon ite koittanut, kun vielä yleisillä paikoilla oloa enemmän harrastin, kysellä tuntemattomiltakin että miten menee, mutta kai olin sitten sen verran "kangertelevan näköinen" ettei mitään vastakaikua tullut. Olen siinä käsityksessä elänyt että jos toista kiinnostaa aloittaa jatkaa juttua niin vastaa kyllä jotain muutakin kun että ei mitään tai on täysin hiljaa.
Useat kaverit todenneet että olen sitten ehkä olemukseltani, niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltani ja yleisolemukseltani liian "kaikkien kaveri" tyyppi- no sillen en oikein voi mitään :D. Yleensä ku olen koittanut mielestäni ihan asiallisesti kysyä mahdollisimman epätungettelevasti että miten menee/mitä kuuluu niin vastaus ollut poikkeuksetta että ei mitään ihmeellistä. Yleisemmin että "sori mutta haluaisin olla ihan itekseni". Iskurepliikkejä tai mitään mojovia puheenavauksia en edes harkitse koska en ole sen tyyppinen ihminen että kokisin niitä itsekkään mielekkäiksi, tykkäisin lähteä siitä miten menee-pohjalta. Ehkä ympärilläni vaan sitten pyörii joku " ihan kiva tavisjuntti"- synnynnäinen aura. En tiedä. :D Toisaalta sinkkuelämä kavereineen ja harrastuksineen on myös tähän asti ollut ihan sangen leppoisaa, välillä vaan mietityttää nämä
"hiljainen kansa"
5
206
Vastaukset
Asiallisen epätungetteleva on tylsää.
- epänormaali.sikiö
Miehen pitää olla sosiaalinen ja puhelias että saisi naisia. Hiljaisia pidetään outoina.
- ölknffiusfbsifbsndij
http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin
Siinä! Jos olet perus mukava ja vähän hiljanen, asiallinen kaveri tyyppi, jäät yksin. Surullista mutta totta. Koveta itsesi. Tiedän ettei järki tätä miellä mutta näissä kuvioissa nyt ei ikinä ole mitään tolkkua ollutkaan. Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"
Jeps, ehkä se onnistuu se "pahan" tekeminen, jos "vain" järki on esteenä, mutta jos on myös sydän ja tunteet mukana enemmän tai vähemmän (riippuu yksilöstä), niin asia on jo ihan jotain muuta.....
- mee.kaupungille
ehkä olet väärässä paikassa juttu päällä anna hiljaisen kansan olla rauhassa hautuumaalla ja jos näet niitä eikä ne haluu vastata niin anna olla hiljaa vaikka keskenäänkin bilettää ja bailaavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514