"hiljainen kansa"

niimpänäimpäniin

En siitä tiedä. Kyllä tulee kavereiden ja ystävien kanssa puhuttua niitä näitä. Ehkä me miehet sitten ollaan joitain poikkeuksia lukuunottamatta hiljaisempia eikä sitä tajunnanräjäyttävää sitten synny. En tajua ollenkaan että miten te naiset sitä juttua keksitte kokoajan, ehkä se on sitten vaan se erilainen aivokemia eikä sille loppujen lopuksi voi mitään.
En tiiä sitten, miten miehen pitäisi koittaa sitä hiljaisempaa olemustaan kompensoida. Oon ite koittanut, kun vielä yleisillä paikoilla oloa enemmän harrastin, kysellä tuntemattomiltakin että miten menee, mutta kai olin sitten sen verran "kangertelevan näköinen" ettei mitään vastakaikua tullut. Olen siinä käsityksessä elänyt että jos toista kiinnostaa aloittaa jatkaa juttua niin vastaa kyllä jotain muutakin kun että ei mitään tai on täysin hiljaa.
Useat kaverit todenneet että olen sitten ehkä olemukseltani, niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltani ja yleisolemukseltani liian "kaikkien kaveri" tyyppi- no sillen en oikein voi mitään :D. Yleensä ku olen koittanut mielestäni ihan asiallisesti kysyä mahdollisimman epätungettelevasti että miten menee/mitä kuuluu niin vastaus ollut poikkeuksetta että ei mitään ihmeellistä. Yleisemmin että "sori mutta haluaisin olla ihan itekseni". Iskurepliikkejä tai mitään mojovia puheenavauksia en edes harkitse koska en ole sen tyyppinen ihminen että kokisin niitä itsekkään mielekkäiksi, tykkäisin lähteä siitä miten menee-pohjalta. Ehkä ympärilläni vaan sitten pyörii joku " ihan kiva tavisjuntti"- synnynnäinen aura. En tiedä. :D Toisaalta sinkkuelämä kavereineen ja harrastuksineen on myös tähän asti ollut ihan sangen leppoisaa, välillä vaan mietityttää nämä

5

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallisen epätungetteleva on tylsää.

    • epänormaali.sikiö

      Miehen pitää olla sosiaalinen ja puhelias että saisi naisia. Hiljaisia pidetään outoina.

    • ölknffiusfbsifbsndij

      http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin
      Siinä! Jos olet perus mukava ja vähän hiljanen, asiallinen kaveri tyyppi, jäät yksin. Surullista mutta totta. Koveta itsesi. Tiedän ettei järki tätä miellä mutta näissä kuvioissa nyt ei ikinä ole mitään tolkkua ollutkaan. Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy

      • "Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"

        Jeps, ehkä se onnistuu se "pahan" tekeminen, jos "vain" järki on esteenä, mutta jos on myös sydän ja tunteet mukana enemmän tai vähemmän (riippuu yksilöstä), niin asia on jo ihan jotain muuta.....


    • mee.kaupungille

      ehkä olet väärässä paikassa juttu päällä anna hiljaisen kansan olla rauhassa hautuumaalla ja jos näet niitä eikä ne haluu vastata niin anna olla hiljaa vaikka keskenäänkin bilettää ja bailaavat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe