En siitä tiedä. Kyllä tulee kavereiden ja ystävien kanssa puhuttua niitä näitä. Ehkä me miehet sitten ollaan joitain poikkeuksia lukuunottamatta hiljaisempia eikä sitä tajunnanräjäyttävää sitten synny. En tajua ollenkaan että miten te naiset sitä juttua keksitte kokoajan, ehkä se on sitten vaan se erilainen aivokemia eikä sille loppujen lopuksi voi mitään.
En tiiä sitten, miten miehen pitäisi koittaa sitä hiljaisempaa olemustaan kompensoida. Oon ite koittanut, kun vielä yleisillä paikoilla oloa enemmän harrastin, kysellä tuntemattomiltakin että miten menee, mutta kai olin sitten sen verran "kangertelevan näköinen" ettei mitään vastakaikua tullut. Olen siinä käsityksessä elänyt että jos toista kiinnostaa aloittaa jatkaa juttua niin vastaa kyllä jotain muutakin kun että ei mitään tai on täysin hiljaa.
Useat kaverit todenneet että olen sitten ehkä olemukseltani, niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltani ja yleisolemukseltani liian "kaikkien kaveri" tyyppi- no sillen en oikein voi mitään :D. Yleensä ku olen koittanut mielestäni ihan asiallisesti kysyä mahdollisimman epätungettelevasti että miten menee/mitä kuuluu niin vastaus ollut poikkeuksetta että ei mitään ihmeellistä. Yleisemmin että "sori mutta haluaisin olla ihan itekseni". Iskurepliikkejä tai mitään mojovia puheenavauksia en edes harkitse koska en ole sen tyyppinen ihminen että kokisin niitä itsekkään mielekkäiksi, tykkäisin lähteä siitä miten menee-pohjalta. Ehkä ympärilläni vaan sitten pyörii joku " ihan kiva tavisjuntti"- synnynnäinen aura. En tiedä. :D Toisaalta sinkkuelämä kavereineen ja harrastuksineen on myös tähän asti ollut ihan sangen leppoisaa, välillä vaan mietityttää nämä
"hiljainen kansa"
5
152
Vastaukset
Asiallisen epätungetteleva on tylsää.
- epänormaali.sikiö
Miehen pitää olla sosiaalinen ja puhelias että saisi naisia. Hiljaisia pidetään outoina.
- ölknffiusfbsifbsndij
http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin
Siinä! Jos olet perus mukava ja vähän hiljanen, asiallinen kaveri tyyppi, jäät yksin. Surullista mutta totta. Koveta itsesi. Tiedän ettei järki tätä miellä mutta näissä kuvioissa nyt ei ikinä ole mitään tolkkua ollutkaan. Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"Jos oma järki sanoo ettei kukaan nyt voi noin toiselle sanoa tai tehdä niin ne jotka tekee ja sanoo ja käyttäytyy kuin maailmanvaltijaat niin ovat todellisuudessa niitä joilla flaxi tässä maassa käy"
Jeps, ehkä se onnistuu se "pahan" tekeminen, jos "vain" järki on esteenä, mutta jos on myös sydän ja tunteet mukana enemmän tai vähemmän (riippuu yksilöstä), niin asia on jo ihan jotain muuta.....
- mee.kaupungille
ehkä olet väärässä paikassa juttu päällä anna hiljaisen kansan olla rauhassa hautuumaalla ja jos näet niitä eikä ne haluu vastata niin anna olla hiljaa vaikka keskenäänkin bilettää ja bailaavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797