Moi! Mulla olis huomenna aika yksityiselle gynelle, aikeissa olis pyytää kuparikierrukkaa. Ilmeisesti yksityisellä sen asennus tehdään heti, eikä sille varata erikseen aikaa.
Ongelma on, että olen tyhmänä harrastanut ehkäisytöntä yhdyntää pariin otteeseen menneen kuukauden aikana (turvautuen "varmoihin" päiviin sekä keskeytettyyn yhdyntään). Joka paikassa lukee, että kuparikierukkaa ei voi asentaa jos raskaus on mahdollinen.
Kysymykseni siis kuuluu, miten teiltä on toi raskaus poissuljettu ennen sen kierukan asentamista? Onko vaan lääkäri kysynyt, että onko raskaus mahdollinen, vai onko se jotenkin ultraäänellä tms. vastaavalla tarkistettu?
En viitsis tonne mennä ja sitä älyttömän kallista maksua maksaa vaan että lääkäri toteaa että tuuppa uudestaan, kun oot tehny testin. Tosin ei tota aikaakaan varmaan enää saa peruutettua...
Kuparikierukan omistavat auttakaa
kupkier
3
201
Vastaukset
- Mirenallinen
Kyllä sinun on kerrottava ettei sinulla ole ollut ehkäisyä käytössäsi
- kupkier
Joo siis kyllä oon tottakai sanomassa, ajattelin vain, että onko niillä siellä joku tapa, jolla ne pystyisi sen selittämään.
- Risto.B
Minulla olisi tarjolla nahkakierukkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667