Moi! Mulla olis huomenna aika yksityiselle gynelle, aikeissa olis pyytää kuparikierrukkaa. Ilmeisesti yksityisellä sen asennus tehdään heti, eikä sille varata erikseen aikaa.
Ongelma on, että olen tyhmänä harrastanut ehkäisytöntä yhdyntää pariin otteeseen menneen kuukauden aikana (turvautuen "varmoihin" päiviin sekä keskeytettyyn yhdyntään). Joka paikassa lukee, että kuparikierukkaa ei voi asentaa jos raskaus on mahdollinen.
Kysymykseni siis kuuluu, miten teiltä on toi raskaus poissuljettu ennen sen kierukan asentamista? Onko vaan lääkäri kysynyt, että onko raskaus mahdollinen, vai onko se jotenkin ultraäänellä tms. vastaavalla tarkistettu?
En viitsis tonne mennä ja sitä älyttömän kallista maksua maksaa vaan että lääkäri toteaa että tuuppa uudestaan, kun oot tehny testin. Tosin ei tota aikaakaan varmaan enää saa peruutettua...
Kuparikierukan omistavat auttakaa
kupkier
3
172
Vastaukset
- Mirenallinen
Kyllä sinun on kerrottava ettei sinulla ole ollut ehkäisyä käytössäsi
- kupkier
Joo siis kyllä oon tottakai sanomassa, ajattelin vain, että onko niillä siellä joku tapa, jolla ne pystyisi sen selittämään.
- Risto.B
Minulla olisi tarjolla nahkakierukkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244