Löysin instagramista todella söpön tytön ja lisäsin hänet snäppiin. Hän lisäsi minut myös ja nyt mietin että miten aloitan tutustumisen. :D tiedän että kuulostaa niin säälittävältä mutta en osaa aloittaa tätä juttua :D Auttakaa vähän.
Miten aloitan tutustumisen tuntemattomaan tyttöön?
5
119
Vastaukset
- neuvokasta
Alat vaan jutella sille ja kysellä vaik et mistä se on kiinnostunu:) Ja kerrot myös jotai itestäs:) Jos et muuta keksi ni vaik koulusta:) Laita paljo hymiöit:) Siit se lähtee:)
- Juujokujäböä
Nin mutta miten aloittaa? Vaikea se on ku ei tunne mitenkään.
Ei tuo säälittävältä kuulosta, lyhytikäiseltä kylläkin. Tuollainen tuntuu nykyään olevan todella yleistä.
Mahdollisuutesi kehittää siitä tuolta pohjalta mitään vakavaa - varsinkaan vähänkään pidemmäksi aikaa - ovat käytännössä nolla. Olet ilmeisesti melko nuori, eivätkä edes tosielämän tuttavuudesta käynnistyneet teinisuhteet käytännössä kestä. Nuorisoelämä vaan on sellaista, että siitä on hankala pedata pohja vakaalle parisuhteelle.
Koska kuitenkin halunnet kuitenkin lyödä päätäsi seinään ja yrittää, niin voit tietysti aloittaa kehumalla asiallisesti hänen ulkonäköään ja muitakin kuviaan ja kysellä kiinnostuksen kohteista, harrastuksista ja ylipäätään kuuluisista. Ensiksi voisi tietysti olla hyvä kysyä, että haluaako hän edes ryhtyä kommunikoimaan ne taida ne on sitten kanssa. Sinulla on monta kilpailijaa, jotka tavoittelevat hänen huomiotaan.
Pahoittelen kyynisyyttäni, mutta tää nyt on vaan seurattu sivusta niiiiin helkkarin monta kertaa...- Juujokujäböä
No olen 18v ja niin on se tyttökin. Hän asuu kaikenlisäksi hyvin kaukana minusta. Aika tuhoontuomittu yrityshän tämä taitaa olla mutta elämä on muutenkin. ;D
- nolikset11
Kysy pannaax tai haluux kullii tai et sul ois iso kuuma muna tai että oot kokenut neitsyyden viemisessä ja voit auttaa tätä tyttöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138