Moi! Mä oon -99 tyttö. Harrastin keskeytettyä yhdyntää joulukuun lopulla,(itse penis ehti olemaan sisälläni max 30sec) ja käytin silloin nuvaringiä. Menkat myöhästyivät tällöin 1vk ja tein testin joka oli negatiivinen. Minulla ei ole ollut mitään oireita paitsi noin 3kk tapahtuneen jälkeen juostuani rappuset alamahaani tuli järkyttävä pistävä kipu. Vaihdoin myös silloin nuvaringistå mini pillereihin. Nyt 1kk minulla on ollut menkat _koko ajan_ mutta ilmeisesti oire mini pillereistä. Minulla oli 3pv ripulia ja alaselkä kipeä sekä tänään vähän vihlontaa alamahassa. Voinko olla raskaana? Mitä mieltä te olette?
Voisinko olla raskaana?
4
280
Vastaukset
- sdxg
Sinulla on siis koko ajan ollut ehkäisy käytössä. Jos vaan olet käyttänyt Nuvaringiä ja minipillereitä ohjeiden mukaan, niin raskauden mahdollisuus on todella pieni, vaikka mies olisi lauennut sisäänkin.
Miksi kuvittelet, että oireesi liittyvät mitenkään raskauteen?- vainoharhainen
En tiedä olen vain vainoharhainen
- vanhempi_nainen
Ehkä minipillerit eivät sovi sinulle? Kystia munasarjoissa, vuotohäiriöitä?
Jos olisit tullut raskaaksi 4 kk sitten, raskaus tuntuisi jo. Rintasi olisivat kasvaneet, pahoinvointi jo ehkä loppunut.
Marketeista saa raskaustestejä tosi edullisesti. Tupakka-askin, karkkipussin, leffalipun tai meikin sijaan voi ostaa raskaustestin: ei tarvitse arvailla.
Ps. Onnistun aina itsekin kehittämään "raskausoireita", vaikka alan olla raskauteen liian vanha, ja takana on liian pitkä lapsettomuus. Joka kerta vuoto alkaa ajallaan, vaikka kehittelisin päässäni vaikka mitä oireita. En ole ennättänyt edes ostaa raskaustestiä yhtään kertaa. - SinunTerveys
Suosittelen lääkärintarkastusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5592871Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183