Moi! Mä oon -99 tyttö. Harrastin keskeytettyä yhdyntää joulukuun lopulla,(itse penis ehti olemaan sisälläni max 30sec) ja käytin silloin nuvaringiä. Menkat myöhästyivät tällöin 1vk ja tein testin joka oli negatiivinen. Minulla ei ole ollut mitään oireita paitsi noin 3kk tapahtuneen jälkeen juostuani rappuset alamahaani tuli järkyttävä pistävä kipu. Vaihdoin myös silloin nuvaringistå mini pillereihin. Nyt 1kk minulla on ollut menkat _koko ajan_ mutta ilmeisesti oire mini pillereistä. Minulla oli 3pv ripulia ja alaselkä kipeä sekä tänään vähän vihlontaa alamahassa. Voinko olla raskaana? Mitä mieltä te olette?
Voisinko olla raskaana?
4
239
Vastaukset
- sdxg
Sinulla on siis koko ajan ollut ehkäisy käytössä. Jos vaan olet käyttänyt Nuvaringiä ja minipillereitä ohjeiden mukaan, niin raskauden mahdollisuus on todella pieni, vaikka mies olisi lauennut sisäänkin.
Miksi kuvittelet, että oireesi liittyvät mitenkään raskauteen?- vainoharhainen
En tiedä olen vain vainoharhainen
- vanhempi_nainen
Ehkä minipillerit eivät sovi sinulle? Kystia munasarjoissa, vuotohäiriöitä?
Jos olisit tullut raskaaksi 4 kk sitten, raskaus tuntuisi jo. Rintasi olisivat kasvaneet, pahoinvointi jo ehkä loppunut.
Marketeista saa raskaustestejä tosi edullisesti. Tupakka-askin, karkkipussin, leffalipun tai meikin sijaan voi ostaa raskaustestin: ei tarvitse arvailla.
Ps. Onnistun aina itsekin kehittämään "raskausoireita", vaikka alan olla raskauteen liian vanha, ja takana on liian pitkä lapsettomuus. Joka kerta vuoto alkaa ajallaan, vaikka kehittelisin päässäni vaikka mitä oireita. En ole ennättänyt edes ostaa raskaustestiä yhtään kertaa. - SinunTerveys
Suosittelen lääkärintarkastusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982