Oon miettinyt miks kaikki tytöt vihaa minua

nyhz

en vaan saa päähäni miks kukaan tyttö ei ikinä näytä minkäälaista kiinnostusta minua kohtaan. Olen ihan mukava ja silleen sekä yritän puhua tytöille mutta kaikka vain lopettavat keskustelun mahdollisimman nopeasti. Ei ikinä siis mikä mussa on vikana?

8

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kun emme tunne.
      Oletko kenties kuinka vanha?
      Ulkonäkökin vaikuttaa hyvin paljon ja käytös...

• mulonsamajuttu

Täysin sama tilanne.

• Jos olette about alle 18, niin ei tarvitse vielä hirveästi huolestua. Elämä ennen tuota on monelle tytölle ja miksei pojallekin sellaista pintaliitoa, että ns. järkevät kumppanit ei vaan jaksa kiinnostaa.

Tunnen useita poikia, jotka ovat tavanneet ensimmäisen tyttöystävänsä vasta armeijaiän jälkeen. Nämä suhteet on olleet järjestään pysyvämpiä, kuin nuorempien yritykset.

• Hei

Olen samaa mieltä Oldien kanssa. Ei kannata syytellä itseään koska monet tytöt ovat vielä kypsymättömiä ja arvostavat ihan toisarvoisia asioita pojissa. Onneksi tosiaan aika korjaa tämän hankaluuden.
      Mitä jos keskittyisit omaan itseesi, mukaviin harrastuksiin ja ihmisten tapaamiseen noin muuten. Arvosta myös itseäsi ja ota toiset hyvällä tavalla huomioon. Seurusteluun ei ole mikään kiire.

Aikanaan se sinua arvostava ja sinusta välittävä tyttö tulee kohdallesi!

Pappi Elisabet

• 17nais

Mä oon lähes täysi-ikäinen tyttö ja sama tilanne. Koska: en ole huomiohuorabilettäjä, vaan järkevä, syvällinen, vähä outo, rauhallinen, poikamainen...jne. nainen.
      Mutta kuten muutkin ketjussa ovat todenneet, ei ole syytä huolestua. parikymppisenä seurustelun aloittaneilla on enemmän elämänkokemusta ja osaa arvostaa suhdetta paljon enemmän kuin jotku 15v. tyypit joilla vielä tulee ja menee ihastuksia.
      Olenkin kiinnostunut itseä vanhemmista miehistä koska ne on yleisesti ottaen kypsempiä kuin jotku mun ikäiset amispojat. Itse kun olen kypsempi kuin ikäiseni.

• f3e6j5

Koska miesten on vaikeampaa lyötää kumppania kuin naisten, vaatimustaso miehelle on liian korkea. Siinä missä miehen pitää olla pitkä, komea, hyväkuntoinen, älykäs, hyvintienaava ja ties mitä kaikkea, naisen ei tarvitse kuin olla normaalipainoinen, terve ihminen.

Mutta miesten arvo kasvaa ajan myötä, opiskele hyvään ammattiin ja pidä itsestäsi huolta, aikuisena sitten ne tytöt joita yrität nyt lähestyä eivät enää kelpaa sinulle, todennäköisesti ovat naimisissa jonkun amiksen käyneen kaljamahan kanssa.

• 244544

Koska miehet niitä muijia haluaa, niin pitää niiden tehä enemmän.

• Because you hate yourself before girls

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3372
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1981
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1466
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1318
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      66
      1224
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe